Marudzenie, że drewniane, sztywne i leciwie... serio?
Wole to, niż te wszystkie efekciarskie przepełnione feerią kolorów i pełne ADHD gierki jakimi ostatnio nas raczą.
Fakt, może samą walkę mogliby poprawić, ale jeżeli faktycznie będzie to Wiedźmin 3 w innych szatach (a dosłownie tak wygląda) to szczerze mówiąc biorę to bez marudzenia - od tamtej pory (premiera Wiedśmina 3) gry w tym konkretnym stylu, które zbliżyły się do niego poziomem policzę na palcach jednej ręki.
GOLowicze rzekli, że będzie średniak. Stalker 2 już cacy, o czym tu pisać?
A tam narzekacie bo za dużo wybitnych gier wychodzi i robicie odnośnie do tych najlepszych. Takich porządnych średniaków a nawet bym powiedział, że dobre 8/10 też się przydaje i musi mieć jakieś bolączki.
Lepiej że jest co poprawiać a do premiery może będzie dużo lepiej niż podjarać się idealnym materiałem a okaże się downgrade na koniec ;)
Bardzo mi się podoba, choć walka budzi pewne obawy, wydaje się zbyt przeciągnięta jak na random encounter, a wrogowie zdają się być gąbkami na poc... ciosy mieczem.
Oczywiście system walki z for honor i Deliverance. Veni Vedi i z westchnieniem idę dalej. Szkoda bo w końcu ktoś wziął się za wampiry na poważnie.
Wygląda fajnie, zdecydowanie gorzej od Wiedźmina 3 pod niemal każdym względem, ale widać że gierka zaoferuje przyjemny i klimatyczny gameplay. Pewnie wyjdzie fajny średniak.
Tzn jacy gracze? Tutaj jak się poczyta komentarze, to ludzie wcale tak nie uważają w większości.
Sztywno i leciwie to wygląda...Do tego tematyka wampirza, z groteskową toną krwi niezbyt mnie jara.
Z drugiej mają ciekawe pomysły z tą nieliniowością, upływem czasu, to może być duży atut dla mnie.
Ostatecznie gra, chyba nie będzie zbyt długa, więc może dam jej szansę.
Moim zdaniem tej grze bliżej do średniaczka AA Vampyra niż Wiedźmina 3. A gdzieś tam w tle widać jakieś elementy rodem z Inkwizytora (2024)...po prostu czuć "drewno".
Nic w tym złego, o ile cena będzie adekwatna...
Patrząc na nowe gry ten Unreal Engine 5 (aka Unreal Unoptimized Stutter Engine 5) faktycznie coś nie domaga.
Nie ma efektu "wow" (kto pamięta progres gier w latach 80, 90 i 2000s ten wie o co chodzi), a przy tym wymagania z kosmosu, mimo że gra nie wygląda dużo lepiej od Wiedźmina 3 z 2015...
No i kluczowym jest jednak czy dowiozą pod względem fabuły, dialogów i questów.
Ale GOL i PPE pompują balonik jakby nadchodził Wiedźmin 5 z wampirami...
Moim zdaniem mogli zaczekać z tą prezentacją gameplay'u. Niby to jest dopiero zalążek gry, ale nie wiem po co pokazywać to w tak średnim stanie. Po to żeby część ludzi się zniechęciła do tego tytułu?
Nie mam pojęcia gdzie tam widać Wiedźmina... mi się podobało to co widziałem. Fajnie, że poszli w kierunku bardziej historycznego świata i stylu niż w fantasy. Walka na pewno jest lepsza niż w W3, co akurat nie jest wielką sztuką. Ogólny klimat bardzo mi przypadł do gustu, także trzymam kciuki!
Ooo no proszę, zaskoczyli mnie tym systemem walki. Spodziewałem się kolejnego miernego klepiska kombosów połączonym z ciągłym skakaniem i turlaniem się po ziemi jak ta małpa cyrkowa.
A tu miłe zaskoczenie - kierunkowy system walki z ładnymi, nieprzesadzonymi animacjami.
Nie interesowała mnie ta gra, ale teraz... już interesuje.
Dla mnie systemy walki w grach najlepiej pokazują zaangażowanie twórców w swój produkt. Czy robią coś nowego, czy starają się ulepszyć jakiś pomysł, czy po prostu lecą po najmniejszej linii oporu i kopiują takie łajno jak np. Dark Souls.
Prezentuję się trochę drewniane i graficznie tyłka nie urywa, ale sam gameplay całościowo mnie przekonał i na pewno zagram na premierę. Mam nadzieję, że skoro planują tytuł jako trylogię, to zacznie się tak samo jak Wiedźmin. W1 był rownież drewniany, ale z każdą kolejną grą bardziej wszystko dopracowywali.
Jestem zdania aby grę wypuścili dopiero 2027 i dopieścili wszystko. A tak wydadzą średniaka i będą łatać dwa lata.
Poczekam aż dadzą jakiś gameplay w normalnym języku i wtedy sobie ocenie. Tutaj zobaczyłem z 2 min i nie chce słuchać obcego języka jak w grze ma być normalny polski język.
Najważniejsze, że nie wygląda jak kolejne współczesne gówno dla małolatów i można mieć nadzieję na porządny, dojrzały klimacik, zamiast tej plastikowej, infantylnej sraki we wszystkich kolorach tęczy z inkluzywnych RPGów ostatnich lat.
Na dużą zmianę w animacjach czy detalach bym nie liczył. Gra nie jeste AAA, nie ma budżetu AAA.
Ale wygląda naprawdę ładnie, i jeśli będzie dobry gameplay(a na to wygląda) to będzie porządny produkt
Ps. Jak dla mnie gampleyowo nie ma tego sznytu Wieśka. I dobrze.
Wiedźmin był diabelnie łatwy
Żeby tylko ten system walki był rzeczywiście ciekawy i wymagający. Widzę trochę zapożyczenie z Kingdom Come Deliverance (z tymi kierunkami ataku), ale nadal wygląda to jak spamowanie przeciwników jednym atakiem. I to oczekiwanie reszty przeciwników aż zabijesz ich kolegę, żeby wtedy włączyć się do walki... Ile razy będziemy to jeszcze musieli oglądać w grach video?
Jeśli większość tych jęków na temat grafiki itp. nie jest czystym trollingiem, to nie ma dla rynku gier singleplayer przyszłości. :)
IMHO jak na pierwszy projekt mniejszego studia to wygląda naprawdę zachęcająco. Oczywiście są pytania o system walki, nie wiadomo, czy fabuła dowiezie, a kompletna swoboda z ograniczeniem ilości/czasu na wykonanie zadań nie jest sposobem na ukrycie niewielkiego rozmiaru całości, ale tak jak byłem mocno sceptyczny po pierwszym i drugim trailerze, teraz wreszcie się do tytułu przekonuję.
Poza tym lepszy dopracowany średniak, niż popsute AAA, z którego po opadnięciu kurzu marketingu i lewych recenzji nie zostaje nic (patrz Crapfield, Stalker 2).
ludzie w komentarzach na yt ciepło się wypowiadają, piszą co można poprawić i kibicują twórcom, tylko polaczki cebulaczki hejtuja, większość z was nawet stać nie będzie, żeby w to na ful detalach zagrać, a komentujecie xdd
Szkoda że w naszym kraju ciągle gry opierają się głównie na fabule a nie systemie. Za dużo opowiadania bajek, za mało algorytmów i ciekawych systemów rozgrywek i trybów gry. Podsumowując za dużo elementów z filmów, za mało samego grania w grach. Chiciaż częściwo mólby nasz rodzimy rynek skupić się na 100% grach bez części fabularnej żeby był jakiś balans. Przykład: DCS Word, ETS. Za dużo u nas artystów przy grach pracuje za mało programistów. Za mało dobrych algorytmów dynamicznego AI u NPC, ruchu uliczengo (sytuacja w Cyberpunk), generowania zawartości, skalowania w grach multiplayer, juz nie mówiąc o grach kooperacyjnych, ale to znowu kod sieciowy. Polskie gry są robione wyłącznie przez humanistów mam wrażenie. Za granicą jest więcej gier w których fabuła robi tylko za tutorial lub jej nie ma wcale. A u nas? Wiecznie opowiadanie bzdur aż do znudzenia.
I jeszcze żeby było śmieszniej coraz więcej treści o filmach w serwisie o grach. WTF?