Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Kameo: Elements of Power

Kontynuacja Kameo na Xbox 360 trafiła do kosza

Gambrinus, 3 listopada 2009, 08:24

Kameo: Elements of Power produkcji Rare - jedna z pierwszych gier, która wyszła na konsolę Xbox 360, przynajmniej na razie nie doczeka się kontynuacji. Pomimo pozytywnego przyjęcia pierwszej części przez krytyków prace nad grą zostały zawieszone.

Nowości od Rare

Przemysław Zamęcki, 9 lipca 2008, 12:34

Firma Rare, znana z takich gier, jak Banjo-Kazooie, Conker’s Bad Fur Day czy Perfect Dark podpisała umowę z Audiokinetic, kanadyjskim producentem oprogramowania Wwise, wprowadzającego nowe standardy tworzenia ścieżek audio dla gier komputerowych i video.

Autorzy Banjo, Kameo i Viva Pinata sprzedali ponad sto milionów sztuk gier

Przemysław Zamęcki, 1 lipca 2008, 08:49

Brytyjska firma Rare, autorzy takich gier jak Banjo-Kazooie, GoldenEye 007, Conker’s Bad Fur Day, Kameo: Elements of Power czy Viva Pinata, ogłosiła na swoich stronach internetowych, że od początku swego istnienia, tj. od 1985 roku sprzedało się sto milionów pudełek z charakterystycznym R w logo.

Studio Rare pracuje nad grą przeznaczoną dla Xbox Live Arcade

Jiker, 5 lutego 2007, 16:35

Studio Rare, rozchwytywane niegdyś przez światowych gigantów rynku wirtualnej rozrywki, trafiło w końcu pod opiekuńcze skrzydła Microsoftu. To właśnie konsole tego koncernu stanowią od kilku lat główną platformę dla gier, produkowanych przez twórców serii Perfect Dark, Banjo Kazooie, czy też świetnego Conker’s Bad Fur Day. Już niedługo Rare wyda swoją pierwszą grę w ramach usługi Xbox Live Arcade.

Założyciele Rare opuszczają firmę

Jiker, 3 stycznia 2007, 11:42

Chris oraz Tim Stamperowie – jedni z założycieli firmy Rare, postanowili ją opuścić. Jak poinformował Microsoft, właściciel Rare od 2002 roku, sytuacja ta nie ma nic wspólnego z mniejszą niż zakładano sprzedażą ostatniej gry słynnego studia, czyli Viva Pinata.

Premiera adaptacji filmowej gry Kameo: Elements of Power w 2007 roku?

Jiker, 29 grudnia 2006, 12:36

Przed rokiem przedstawiliśmy Wam pierwsze informacje dotyczące filmowej adaptacji gry Kameo: Elements of Power. Informowaliśmy Was wtedy, że zdjęcia do tejże produkcji rozpoczną się w 2006 roku, a za kamerą zasiądzie znany reżyser, Sunmin Park (reżyser m.in. Sky Blue oraz Inni).

Microsoft łączy Kameo z grą karcianą o tytule Uno

Jiker, 2 listopada 2006, 14:05

Jedną z najpopularniejszych pozycji wchodzących w skład Xbox Live Arcade jest Uno, gra karciana, przywodząca na myśl makao. Od wczoraj możliwe jest pobranie do niej dodatku nawiązującego tematycznie do Kameo: Elements of Power.

Firma Rare opublikowała kolejny dodatek do gry Kameo: Elements of Power

Jiker, 27 września 2006, 12:54

Microsoft oraz Rare, firmy stojące za sukcesem gry Kameo: Elements of Power, zakończyły wreszcie ogłoszony wiosną konkurs Kameo: Elements of Power Design Your Skin. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie "skórki", w której chcielibyśmy ujrzeć bohaterkę gry, księżniczkę Kameo lub jednego z jej wojowników.

„Klasyki” od Microsoftu na „trzystasześćdziesiątkę”

Elrond, 20 września 2006, 13:25

Redaktorzy serwisu MCV potwierdzili, iż Microsoft przygotowuje serię „klasyków,” przeznaczoną dla konsoli Xbox 360. Promocja, przewidziana na razie tylko na rynek europejski, rozpocznie się 13 października, a gry, które wezmą w niej udział wycenione zostały na 24.99 funtów angielskich (ok. 145 zł).

Power Pack dla Kameo: Elements of Power już dostępny

Krystian Smoszna, 14 września 2006, 11:03

Wszystkich sympatyków gry Kameo: Elements of Power z pewnością ucieszy fakt, że na wirtualnym targowisku, dostępnym za pośrednictwem usługi Xbox Live, można zaopatrzyć się już w rozszerzenie programu o nazwie Power Pack.

Poznaliśmy szczegóły nt. najnowszego dodatku do gry Kameo: Elements of Power

Jiker, 8 sierpnia 2006, 15:58

Firma Rare, producent gier Perfect Dark Zero oraz Kameo: Elements of Power na konsolę Xbox 360, podała do ogólnej wiadomości szczegóły dotyczące dodatku przeznaczonego dla drugiej z wymienionych wyżej pozycji.

Zaprojektuj "skórę" dla Kameo

Elrond, 21 kwietnia 2006, 11:55

Przedstawiciele firm Microsoft Game Studios oraz Rare poinformowali o interesującym konkursie, skierowanym do posiadaczy Xboxów 360, zagrywającym się w Kameo: Elements of Power. Jego celem jest "ukazanie" swojego artystycznego wnętrza i zaprojektowanie "skórki", w której chcielibyśmy ujrzeć bohaterkę gry, księżniczkę Kameo lub jednego z jej wojowników.

Dodatek do Kameo: Elements of Power stał się faktem

Jiker, 6 kwietnia 2006, 10:01

Lutowe zapowiedzi firmy Rare zostały właśnie spełnione w 50%. Wirtualny rynek Xbox Live – tzw. Marketplace – wzbogacił się wczoraj o dodatek do gry Kameo: Elements of Power, aktywujący w tejże pozycji tryb kooperacji.

Rare pracuje nad dodatkami do Perfect Dark Zero oraz Kameo

Jiker, 12 lutego 2006, 10:36

Bardzo interesujące informacje zamieszczone zostały na stronie internetowej firmy Rare, producenta takich pozycji, jak Perfect Dark Zero oraz Kameo: Elements of Power na konsolę Xbox 360. Mianowicie, w najbliższej przyszłości udostępnionych zostanie szereg dodatków przygotowywanych z myślą o wyżej wymienionych pozycjach.

Kameo: Elements of Power na wielkim ekranie

Krooliq, 9 listopada 2005, 11:45

Popularność przenoszenia gier komputerowych na srebrny ekran w ostatnich czasach przeżywa swoje apogeum. Dzięki firmom Microsoft oraz Maxmedia niedługo doczekamy się kolejnej ekranizacji gry. Dziś w/w korporacje poinformowały, że zajmą się produkcją animowanej adaptacji Kameo: Elements of Power, czyli tytułu, którego premiera w wersji na konsolę Xbox 360 nastąpi już 15 listopada.

Rare z kolejnymi pozycjami na Xboxa 360

Elrond, 27 października 2005, 11:48

Wygląda na to, iż Perfect Dark Zero oraz Kameo nie będą jedynymi tytułami przeznaczonymi na konsolę Xbox 360, w pracę nad którymi zaangażowana jest firma Rare. W wywiadzie udzielonym MTV News, Peter Moore odpowiedzialny za platformę Xbox w Microsofcie, powiedział, iż planowane jest większe wykorzystanie potencjału tkwiącego w Rare w celu przyciągnięcia nowych fanów konsol.

Ścieżka dźwiękowa do Kameo: Elements of Power w sklepach muzycznych

Henkel, 10 października 2005, 12:25

Na porządku dziennym jest wydawanie przez koncerny muzyczne ścieżek dźwiękowych z filmów. Nie często zdarza się możliwość zakupienia w sklepie muzycznym oficjalnego soundtracku z gry komputerowej. Taką możliwość dostaną wszyscy zafascynowani muzyką zawartą w grze Kameo: Elements of Power.

Wyciekły nieoficjalne filmy z gier dla konsoli Xbox 360

eLKaeR, 26 września 2005, 14:55

Korporacja Rare po sukcesie Conker: Live & Reloaded chce zapewnić silne startowe wsparcie nowej konsoli Xbox 360, mającej pojawić się w północnoamerykańskich sklepach w listopadzie bieżącego roku. Rzeczona firma szykuje bowiem dwie gry - ich wygląd możemy poznać już teraz za sprawą ludzi z internetowego serwisu Gaming 360, którzy pokazali szereg ciekawych filmów z przecieku.

Tokyo Game Show i XBox 360

Henkel, 9 września 2005, 15:29

Zbliżające się targi Tokyo Game Show (16-18 września) co raz bardziej rozpalają umysły graczy. Szczególnie ważną i często dyskutowaną kwestią stała się sprawa gier, jakie będą dostępne w wersjach grywalnych właśnie w trakcie japońskiej imprezy.

Perfect Dark Zero tylko dla dorosłych

Elrond, 5 sierpnia 2005, 13:34

Pierwsze gry przeznaczone dla konsoli nowej generacji, Xbox 360 zostały sklasyfikowane. Nie wiadomo czy to w świetle ostatnich wydarzeń związanych z GTA: San Andreas czy też może z innych powodów, ESRB postanowiła projektowi Perfect Dark Zero przykleić nalepkę z oznaczeniem M (dla osób powyżej 17 roku życia), natomiast gra Kameo: Elements of Power okazała się bardziej odpowiednia dla młodszych.

Data premiery Kameo: Elements of Power przesunięta

Speed, 4 listopada 2004, 00:40

Przedstawiciele grupy Rare poinformowali o przesunięciu daty premiery swojej najnowszej gry przygodowej na konsole Xbox, zatytułowanej Kameo: Elements of Power. Pierwotnie program ukończony zostać miał w styczniu 2005 roku. Obecnie w kontekście rynkowego debiutu mówi się jedynie o „najbliższej przyszłości”. Powód – jak zwykle, prozaiczny: programiści potrzebują po prostu więcej czasu…