testy wydajności - sprzęt i technologie (7)

Twórcy Project CARS dementują plotki o celowym obniżeniu wydajności na sprzęcie AMD
Michał Jodłowski, 8 maja 2015, 12:30
Ian Bell, szef Slightly Mad Studios, zdementował plotki o rzekomo celowym obniżeniu wydajności Project CARS na sprzęcie firmy AMD. Obóz „czerwonych” poinformował również, że posiadacze podzespołów ich produkcji mogą spodziewać się stosownej aktualizacji sterowników w najbliższym czasie.

Przyczyna przesunięcia Project CARS - gra dosłownie zabija PC-ty
Kamil Zwijacz, 20 lutego 2015, 12:31
Z opublikowanych na stronie PCLab testów gry Project CARS wynika, że przyczyną przesunięcia premiery jest optymalizacja, zawodząca zwłaszcza w przypadku kart AMD, które w najwyższych ustawieniach graficznych radzą sobie nawet o 50% gorzej, niż układy koncernu Nvidia.

Testy DirectX 12 pokazują imponujący skok wydajności
Krzysztof Mysiak, 10 lutego 2015, 10:40
Serwis AnandTech przeprowadził wczesny test bibliotek DirectX 12, korzystając z dema technologicznego Star Swarm oraz różnych kart grafiki firm NVIDIA i AMD. Na wszystkich zanotowano ogromny skok wydajności względem DirectX 11, choć w przypadku Radeonów technologia Mantle okazała się minimalnie bardziej sprawna.

DirectX 12 – nawet dwukrotny wzrost wydajności na PC, XONE i Windows Phone
Michał Jodłowski, 8 kwietnia 2014, 12:05
Firma Microsoft podzieliła się kolejnymi informacjami dotyczącymi ich najnowszego API – DirectX 12. Dwunasta edycja bibliotek DirectX ma zapewnić znaczny wzrost wydajności na wszystkich urządzeniach firmy Microsoft oraz pecetach używających najnowszych wersji systemów operacyjnych Windows. Informacja ta szczególnie ucieszy posiadaczy Xboksa One.