SteamVR - Gry Akcji przed premierą
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry przed premierą z gatunku akcji o tematyce SteamVR.
Gry Akcji. Szeroko rozumiany gatunek gier wymagających refleksu, celności oraz zręczności, w skład którego wchodzą m.in. strzelaniny (np. seria Call of Duty czy Battlefield) oraz przygodowe gry akcji (Tomb Raider), a wydarzenia obserwujemy zarówno z perspektywy pierwszej (FPP), jak i trzeciej osoby (TPP). Najczęściej w produkcjach tego typu gracz kontroluje bohatera, którego zadaniem jest pokonanie wrogów i dotarcie do z góry określonego celu. Grający dysponuje bogatym arsenałem broni, w tym pistoletów, wyrzutni rakiet, mieczy, noży itp. Szczególnym przypadkiem w tej kategorii gier są przygodowe gry akcji. Cechują się one mniejszym naciskiem położonym na akcję i walkę, a za to większym znaczeniem fabuły, eksploracji otoczenia i rozwiązywania zagadek logicznych.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Total Chaos
Akcji grudzień 2025
Pierwszoosobowy survival horror od twórców Turbo Overkill, który został przekształcony z modyfikacji do Dooma 2 w samodzielną grę. W Total Chaos wcielamy się w funkcjonariusza straży przybrzeżnej, który utknął na wyspie Fort Oasis pełnej krwiożerczych potworów.

Thief VR: Legacy of Shadow
Akcji grudzień 2025
Poboczna odsłona kultowego cyklu skradanek, przygotowana z myślą o zestawach rzeczywistości wirtualnej. W Thief VR: Legacy of Shadow wcielamy się w złodziejkę Magpie, która niczym Garrett przemierza Miasto, działając w mroku i dokonując zuchwałych napadów.

Postal 2 VR
Akcji jeszcze nie ogłoszona
Specjalna wersja kontrowersyjnego FPS-a z 2003 roku, przeznaczona na zestawy rzeczywistości wirtualnej. Postal 2 VR oferuje całą zawartość pierwowzoru, którą przystosowano do specyfiki gogli VR, dostosowując ekwipunek i interfejs czy implementując interakcje gestami.