Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Divinity II: The Dragon Knight Saga - ENG
Divinity II: The Dragon Knight Saga - ENG

demo gryrozmiar pliku: 2149,4 MB

Divinity II: The Dragon Knight Saga to tytuł specjalnego zestawu, w skład którego wchodzą podstawowa wersja gry cRPG Divinity II: Ego Draconis oraz pełnoprawne rozszerzenie Divinity II: Flames of Vengeance. Oba produkty gwarantują w sumie ponad 100...

Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry
Divinity II: The Dragon Knight Saga - poradnik do gry

poradnik do gry18 maja 2011

Divinity II The Dragon Knight Saga to kompilacja gier Divinity II Ego Draconis, oraz Divinity II Flames of Vengeance. W poradniku znajduje się kompletny opis zadań głównych i pobocznych tych gier. Nie zabrakło map, opisu sekretów, lokalizacji teleportów.

Divinity II: The Dragon Knight Saga - v.1.4.3 PL
Divinity II: The Dragon Knight Saga - v.1.4.3 PL

patchrozmiar pliku: 149,2 MB

wersja: v.1.4.3 PL Patch do polskiej wersji gry Divinity II: The Dragon Knight Saga. Poniżej anglojęzyczny opis aktualizacji:

PC
X360
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
12.07.2011 20:53
odpowiedz
Żyleta NzW
2
Junior

Witam.. ja z takim zapytaniem bo mam oryginalną wersje gry wersja 1.4.9.35 i nie mogę znaleźć trainera do tej wersji ;/ da się jakoś zrobić żeby była inna wersja żebym mogła mieć trainer? z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam

30.07.2011 18:03
👍
odpowiedz
zanonimizowany803263
1
Junior

To najlepsza gra jakoł grałem mam wersie na PC i na XBOX360 ta na PC ma lepszoł grafike ale na XBOX360 działa mega płynie jak dla mnie jes super

31.08.2011 13:20
'wilk '
1
odpowiedz
'wilk '
88
Konsul

DIVINITY II: The Dragon Knight Saga to gra godna polecenia wszystkim fanom cRPG. Świetny rozwój postaci, zanim rozdzieliłem punkty porządnie się zastanowiłem. Grę przeszedłem dwa razy, raz wojownikiem, a raz łucznikiem.Walka jest podobna do Arcani, ale w przeciwieństwie do niej został wprowadzony tryb pauzy.
Fabuła jest świetna i tajemnicza, a misje poboczne także, nie są to oklepane schematy w stylu Arcani tylko rozbudowane i ciekawe misje. Gra ma swój niepowtarzalny klimat, nie wzoruje się na innych grach. W połowie gry, możemy przemienić się w smoka co nie czyni gry bardziej zręcznościową, co więcej smok ma własne drzewko rozwoju postaci i awansuje w inny sposób niż człowiek, nie będę zdradzać w jaki. Muzyka, to kolejny plus gry, idealnie pasuje do otoczenia, a czasami możemy usłyszeć wokale. Grafika jest ładna, a animacje płynne. Klimat tworzą także księgi które znajdujemy, nie mają wpływu na fabułę, ale dobrze sobie je poczytać, możemy znaleźć też wiersze i krótkie ballady. Ciekawe są też latające statki.
Dodatek DIVINITY II: Flames of Vengeance , w ciekawy i klimatyczny sposób przedłuża przygodę.
Elementy akcji, są pretekstem aby zrobić cRPG. Według mnie gra jest hitem, a nie miała żadnych reklam. Arcania miała, pomimo, że jest o wiele gorszą grą i to w stylu ''Coś na co czekał cały erpegowy świat''. To DIVINITY 2 zasługuje na ten tytuł.

31.08.2011 13:21
'wilk '
2
odpowiedz
'wilk '
88
Konsul

DIVINITY II: The Dragon Knight Saga to gra godna polecenia wszystkim fanom cRPG. Świetny rozwój postaci, zanim rozdzieliłem punkty porządnie się zastanowiłem. Grę przeszedłem dwa razy, raz wojownikiem, a raz łucznikiem.Walka jest podobna do Arcani, ale w przeciwieństwie do niej został wprowadzony tryb pauzy.
Fabuła jest świetna i tajemnicza, a misje poboczne także, nie są to oklepane schematy w stylu Arcani tylko rozbudowane i ciekawe misje. Gra ma swój niepowtarzalny klimat, nie wzoruje się na innych grach. W połowie gry, możemy przemienić się w smoka co nie czyni gry bardziej zręcznościową, co więcej smok ma własne drzewko rozwoju postaci i awansuje w inny sposób niż człowiek, nie będę zdradzać w jaki. Muzyka, to kolejny plus gry, idealnie pasuje do otoczenia, a czasami możemy usłyszeć wokale. Grafika jest ładna, a animacje płynne. Klimat tworzą także księgi które znajdujemy, nie mają wpływu na fabułę, ale dobrze sobie je poczytać, możemy znaleźć też wiersze i krótkie ballady. Ciekawe są też latające statki.
Dodatek DIVINITY II: Flames of Vengeance , w ciekawy i klimatyczny sposób przedłuża przygodę.
Elementy akcji, są pretekstem aby zrobić cRPG. Według mnie gra jest hitem, a nie miała żadnych reklam. Arcania miała, pomimo, że jest o wiele gorszą grą i to w stylu ''Coś na co czekał cały erpegowy świat''. To DIVINITY 2 zasługuje na ten tytuł.

16.10.2011 23:55
👍
odpowiedz
Khaellus
23
Chorąży

@CyberBot - wydaje mi się, że nie pasowało by do divinity II. Poza tym Larian studios robiło już takie gry w uniwersum divinity - Divine Divinity i Beyond Divinity, obie te gry są przewspaniałe.
Divinity II wbija mnie w fotel przez szybką akcję, konieczność zastanowienia się nad czynami oraz budową postaci, niezwykłą mnogością sekretów oraz ukrytych przedmiotów (przypomina mi to gry typu unreal czy severance). Poszczególne walki po prostu przesiąkają swą epickością, a wszystko utrzymane sporą dawką stonowanego humoru :) z początku byłem bardzo sceptyczny, ale gra jest jedną z lepszych w swoim typie.
Btw. Dzisiaj dowiedziałem się że Larian robi grę Dragon Commander, połączenie strategii z rpg w świecie Divinity. Zapowiada się ciekawie :)

01.11.2011 19:26
😒
odpowiedz
zanonimizowany564531
6
Junior

CZY KTOŚ WIE, GDZIE MOŻNA ŚCIĄGNĄĆ TRAINER DO WERSJI 1.4.9.70 ???

16.11.2011 01:28
odpowiedz
zanonimizowany682607
6
Pretorianin

Jackal360 Radzilbym ci wydac na slownik zamiast 2x ta sama gre kupowac... Ja pierdole czy w internecie naprawde jest tylu analfabetow jebanych??....

15.01.2012 22:35
odpowiedz
zanonimizowany662282
6
Legionista

kupiłem i od razu wystawiłem na allegro. Beznadzieja

30.07.2012 11:16
👍
odpowiedz
Tomekxm
1
Junior

Klucz do wykopalisk gula dostaniesz chyba jak zrobisz zadanie że masz takiemu uzdrowicielowi miksturki przynieść.coś takiego nie pamiętam bo 2 miesiące temu skończyłem giere.

16.10.2012 11:21
odpowiedz
zanonimizowany849979
6
Generał

Kurde czytałem jakieś opisy, komentarze i dalej nie wiem. Ta gra to jest taka typowa siekanina w stylu Two Worlds, czy bardziej coś a la Gothic, gdzie oprócz walki i nawalania LPM gra oferuje coś więcej?
Przejrzałem jakieś filmiki, a tam 99% tego co pokazują to walka i spacerowanie po świecie, co wskazuje raczej na pierwszą opcję.

18.11.2012 22:58
1
odpowiedz
Ozcar
23
Chorąży

Mi ta gierka - graficznie przypomina nieco Risena, którego uwielbiam. Klimat ma własny, a walka, zbieranie roślinek i niektóreinne zadania przypominają Gothica. Do tego smocza postac, jak w dodatku do Sacred 2 - wszystko to do kupy łączy elementy z moich ulubionych gier, więc Divinity 2 nie mogło mi się nie spodobać. Gram i gram, a godziny lecą.

09.07.2013 18:00
1
odpowiedz
zanonimizowany881864
21
Generał

Zajebista gra 9/10 :) Polecam fanom dragon age i skyrima oraz two worlds ta gra jest fajna spodoba wam sie napewno :)

25.07.2013 18:44
1
odpowiedz
ulier
4
Legionista

Świetna gra z humorem polecam.

18.10.2013 13:45
odpowiedz
Kapitan Krwotok
20
Pretorianin

Na screenach wygląda super, mam pytanie czy w tej grze jest scena w której odbywa sie jakas wieksza bitwa czy cos takiego? Ze walczy razem z nami jakas armia przeciwko innej?

18.10.2013 14:00
odpowiedz
Jedah
3
Junior

Jakos żadna z serii gier Divinity mi nie podpadła. Pograłem trochę i w tą ale szybko pozbyłem się jej z dysku.

11.02.2014 18:53
1
odpowiedz
simbelmine
99
Konsul

Napisze krótko jak nigdy choć zbieram się długo jak nigdy do wystawienia oceny. Jeszcze nie skończyłem sagi (jest długa strasznie i gram tak z małymi przerwami kilka miesięcy wieczorami) ale jestem bardzo daleko w wątku głównym i nie mogę już wytrzymać aby napisać...gra mnie zauroczyła jak daaaaaawno daawno żadna inna. Absolutnie 10/10. Będzie w moim panteonie gier. Bardzo fajne universum z tradycjami poprzednich części, fabuła wciąga, rozgrywka miodzio, gra długa, wersja ostateczna - saga z patchami dopieszczona "0" problemów technicznych. No i ma to coś w stopniu dla mnie maksymalnym...dozuje sobie ją od kilku miesięcy - taki świat po drugiej stronie życia :) i w tej roli odskoczni , ucieczki, relaksu ma moje maksymalne noty. Genialna.

14.02.2014 15:02
odpowiedz
simbelmine
99
Konsul

Jeszcze taka uwaga - gram na PC na gamepadzie XBOX 360. Gra niestety natywnie nie obsługuje padów (to właśnie minusy gier PC, a przecież wyszła na XBOX 360 więc powinna i na PC bez łaski, toż to to samo 100% ale nie bo nie...ciekawe na marginesie czemu wydawcy sami tak strzelaja sobie w stopy, wiele gier nie obsługuje padów choć wychodzą na konsole równolegle np. Mass Effect, Dragon Age...szkoda). Ale od czego np. Pinnacle Game Profiler. Po raz setny czy enty uratował mi życie :) - jest kilka gotowych bardzo dobrych profili do wyboru i oczywiście można je dowolnie edytować lub stworzyć swój. Ja ustawiłem sobie układ jak na XBOXie 360 i śmigam z kanapy na duzym TV. To jest to. Gra mega miodna, EPICKA , dużo walki, coś dla tygrysów.

16.02.2014 01:26
odpowiedz
simbelmine
99
Konsul

Gra byłą dostępna w wersji jedynej słusznej czyli SAGA np. w Biedronce za....9.90 pln...Gra absolutnie genialna, długa, bardzo ładna, fabuła-jak dla mnie bardzo fajnie stworzone universum ze swoją historią , niuansami, tajemnicami...nie grałem w poprzednie części ale "kupiłem" opowieść jako bardzo ciekawą- tzn. bardzo podobał mi się jako "całość" - świat stworzony w grze. Po prostu trzeba wczytać się w księgi, pergaminy, wysłuchać (a nie przeklikać) rozmówców i wyłania się spójna historia, jest jasne kto jest czarny a kto biały (bo odcienie są i my też nie raz nie dwa zrobimy coś złego jeśli taka nasza wola jak to w RPG i będziemy przeklinani przez ludzi), fajny system walki, można nawet w środku gry zmienić/cofnąć całkowicie rozwój postaci i od nowa stworzyć zupełnie inną, ja grałem jako rycerz ale i tak można swobodnie mieszać style co jest wielkim plusem, frajda z walki duża (choć tu jedyny minusik- mogli bardziej popracować nad walką wręcz-jak np. w Severance, bloki uniki itp - tu raczej nawalmy i używamy specjalnych zdolności bądź czarów nie ma tego feelingu walki na miecze choć czuć power oręża...powiem, że dawno żadna gra mnie tak nie wciągnała - ostatnimi czasy wręcz odczuwałem syndrom braku chęci do gry i bo wiele gier nowych mnie szybko znudziło, wtórne, za proste (vide wskaźniki idź tu , tam itp.). Tu nawet na mapie trzeba samemu tworzyć opisy. Słowem gra wiekopomna w moim rankingu. Jak dobra książka, film - aż żal gdy pomyślę, ze kiedyś tam skończę. Nie sądziłem , ze jeszcze kiedyś tak się wkręce w granie.I za to 10/10.

24.03.2014 22:23
1
odpowiedz
zanonimizowany983828
88
Senator

Gdyby Ego Draconis był dopracowany jak Dragon Knight Saga, to byłby to najlepszy RPG 2009 roku. Gra jest niesamowicie absorbująca. Mało która gra potrafi mnie teraz wciągnąć a to zrobiła to z niebywała łatwością. Razem z Drakensang River of Time sąa to jedyne warte uwagi gry fantasy RPG ostatnich lat.

21.08.2015 10:56
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
UnluckyPage71
63
Konsul

Genialna gra RPG ale trochę gorsza od Gothica więc 9.5/10. Minusy: walka polegająca głównie na klikaniu w jeden guzik. Plusy: świetny klimat, genialny soundtrack, możliwość przemiany i gry smokiem, dużo dungeonów do zwiedzania, fajne i ciekawe czary dla maga, trudna szczególnie na początku, fabuła samej gry nie powala ale w połączeniu z fabułami innych części tworzy ciekawą fabułę, ciekawy świat, ciekawą mitologię.

31.08.2015 13:45
3
odpowiedz
1 odpowiedź
FanBoyFrytek
15
Konsul
10

Gra rewelacyjna jedyna gra którą ją 'lekko' przebija to dragon age origin czekam cały czas na Divinity III :)

25.02.2016 01:53
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany884221
24
Chorąży

Wbrew złudnej cukierkowatości i lekkości w początkowym etapie gry (mam na myśli pierwsze zadania i pałętanie się w okolicach wioski w Złamanej Dolinie) "Divinity II" jest grą trudną i wymagającą myślenia.
A co za tym idzie jest grą satysfakcjonująca. Fabuła trzyma się kupy, zadania są interesujące (choć z pewnością nie ma tu większej innowacyjności), świat jest ładnie zaprojektowany, muzyka nadaje klimat, walki potrafią być wymagające (ale ile frajdy daje przebicie się przez szeregi przeciwników).
Chwilami "Divinity II" przypomina klasyczne hask'n'slash, ale mimo tego faktu jest co czytać, jest sporo gadania, dialogów, czytania, kombinowania jak przetrwać... no właśnie, nawet na poziomie łatwym nietrudno o śmierć. Osobiście gram na poziomie normalnym i chwilami szlag mnie trafiał, gdy byle szkielet mnie powalał. Przeciwnicy są wymagający, choć z pomocą silnego chowańca idzie o wiele lepiej.
Zdecydowanie warto zagrać. Już dawno żadna gra mnie tak nie pochłonęła.

23.05.2016 14:50
Volgart
😉
2
odpowiedz
Volgart
5
Centurion

Moja przygoda z serią zaczęła się właśnie od tej części i muszę przyznać, że zakochałem się w tej grze.

18.10.2016 00:41
2
odpowiedz
zanonimizowany1185949
33
Pretorianin
10

Gra stoi u mnie na równi z dragon age origin :D
Fabuła troche taka jak warcraft 3/skyrim ale i tak epicka :D
Dużo bym dal za 3 część

30.01.2017 13:44
😊
1
odpowiedz
BdeG69
29
Chorąży
8.0

Divinity II TDK Saga trudno jednoznacznie ocenić. Z jednej strony wspaniała muzyka (jak zresztą i w Divine Divinity), fajny klimacik i smaczki, a z drugiej strony jakiś niedosyt z powodu niewykorzystanego do końca potencjału i nieodpowiedniego zbalansowania poziomu trudności. Jeśli macie dużo czasu to można zagrać ale "szału" nie ma. W trakcie gry miałem dwa niespodziewane bugi:
- jeden śmieszny ( w latającej fortecy w jednym z zamków byli niewidoczni przeciwnicy - świeciły się tylko żółte trójkąty - jeśli ich zaatakowałem przybierali postać cielesną, niemniej pod gradem moich ciosów stali ze stoickim spokojem aż do swojego zgonu),
- drugi irytujący (boss po którego pokonaniu miałem otrzymać część seta nie zmaterializował się w pomieszczeniu - już na interfejsie dialogu z nim nie było go widać). Z powodu takich dziwnych błędów technicznych doradzam częste zapsywanie stanu gry.

04.06.2017 00:47
1
odpowiedz
BdeG69
29
Chorąży

Ostania misja z eskortowaniem statku - jak dla mnie mega frustrująca - po kilkudziesięciu próbach odpuściłem - nie sposób jej ukończyć!

15.09.2017 16:07
odpowiedz
Jango Kane
58
Konsul

Kupować czy nie kupować? Bo korci mnie! :D

21.09.2017 19:12
odpowiedz
Robosss
68
Konsul

Widzialem jak kolega w to gral ostatnio. Doszedl juz do postaci smoka.
Smiec twierdzic, ze troche dziwna ta gra. Miedzy innymi przez skoki z duzych wysokosci, ktore nie wyrzadzaja ran. Do tego niby to RPG, ale jest sporo slaszowania wrogow.
Jak sam zagram to ocenie.

10.07.2018 00:37
odpowiedz
zanonimizowany1171013
27
Konsul
10

Genialna gra.

05.03.2021 13:43
gutosaw
odpowiedz
gutosaw
72
Płomienny Alchemik
8.0

Seria Divinity zawsze charakteryzowała się otwartym podejściem do rozwoju postaci, wspaniałą muzyką oraz bardzo luźnym podejściem do fabuły. Na tych fundamentach stworzono również Divinity II.
Gra postawiła na wiele mechanik, które nadają jej unikatowego klimatu. Jest zarządzanie wieżą, konstruowanie swojego własnego chowańca, dobieranie nauczycieli oraz czytanie w myślach. Żadne z wymienionych rozwiązań nie jest przesadnie rozbudowane, ale razem sprawiają, że ciężko grze zarzucić wtórność. No i można się zamienić w smoka. SMOKA! Która gra oferuje coś takiego?! W tym przypadku nie jest to zbędny dodatek, a dobrze przemyślany system z własnym drzewem rozwoju, osobnym ekwipunkiem, wyraźnie wyróżniającą się walką oraz odpowiednio dopasowaną do tej formy eksploracją.
Wiadomo już, że gra jest unikatowa, ale czy dobra? Twórcy bardzo postarali się, by rozwój postaci był angażujący, rozbudowany i zachęcał do eksperymentowania. Do dyspozycji dostajemy drzewko umiejętności pełne zdolności aktywnych, pasywnych, które często poprzez synergię potrafią wzajemnie na siebie oddziaływać. Do tego większość przedmiotów posiada 2 typy wzmocnień, które można dowolnie dopasować do swoich potrzeb: zaklinanie i runy (uroki). Przy tym poziomie skomplikowania, dostajemy też trenera, u którego wydane punkty umiejętności można wyzerować i wydać ponownie. Mieszanka ta pozwala bawić się w tworzenie opymalnej kombinacji aż do samego końca gry. Dodatkowo nie ogranicza nas do grania jedną, zdefiniowaną klasą. Tak jak w innych grach z tej serii, istnieje możliwość stworzenia postaci łączącej w sobie cechy różnych klas. Tutaj wydaje się być to nawet konieczne. Ja zacząłem jako łucznik z dodatkiem zaklęć, by z biegiem czasu przejść w stronę maga z dodatkiem łuku i miecza. Skończyłem jako potężny mag bojowy z wysoko rozwiniętą kradzieżą życia oraz many. Niestety do tego poziomu nie dorasta system walki. Oferuje niewielką pulę ataków (właściwie to tylko zwykłe uderzenie i zdolności z drzewa rozwoju postaci), a na domiar złego bardzo mało umiejętności można umieścić na pasku szybkiego dostępu. Różnorodność przeciwników jest niewielka, a ich zestaw taktyk i zdolności jest praktycznie zerowy. Lepiej sprawują się przeciwnicy specjalni, bossowie, czy mini-bossowie. Często są oni na tyle potężni, że trzeba dobrze wykorzystać ich słabości lub kombinować z poprawieniem taktyki / rozdanych umiejętności. Smocza forma też poprawia sytuację. Dodając różnorodność w postaci szybiej, dynamicznej i pełnej uników walki oraz nowy zestaw przeciwników i umiejętności.
Najlepiej wykonanym elementem Divinity II jest eksploracja. Świetnie zaprojektowane lokalizacje z niekończącymi się sekretami. Gra zapewnia wiele unikalnych nagród za przeszukiwanie mapy. Dodatkowe zadania, lepszy ekwipunek, zabawne ciekawostki, księgi umiejętności. Dzięki temu zaglądanie w każdy kąt jest szalenie satysfakcjonujące. Zwłaszcza, że eksploracja oprócz nagród rzuca też ciekawe wyzwania. Znalezienie sekretnego pomieszczenia nie wymaga nigdy siedzenia z nosem przy ścianie, by podświetlił się „sekretny przycisk otwierający sekretne drzwi”. Położenie tych drzwi odkrywa się poprzez uważne obserwowanie otoczenia. A to ślady krwi prowadzące do / za ścianę, zwłoki sugerujące kierunek ucieczki przed napastnikiem, czy nawet dźwięk zegara dobiegający zza ściany. Czasem trzeba rozwiązać prostą łamigłówkę lub poskakać niczym w grze platformowej. Czasem wykorzystamy wiedzę zdobytą podczas czytania w myślach lub informacją ze znalezionego listu. Ciężko tutaj wpaść w rutynę. A nawet gdybyśmy byli blisko, to jest smocza forma, która dodaje trzeci wymiar w przeszukiwaniu mapy. Sekrety bywają też zabawne i szalenie niespodziewane. Spróbujcie tylko mordować zające przez całą pierwszą mapę. Jedynym elementem, który wymagałby poprawienia są powtarzalne bloki zbudowane do budowy jaskiń. Można natrafić na tak samo zbudowane groty, czy schowki. Jest to jedak bardzo niewielki minus.
Całą przygodę mamy przyjemność wsłuchiwać się w kompozycje Kirilla, które idealnie wpasowują się w klimat gry. W dużej mierze, to one właśnie go tworzą. Czy jesteśmy w mieście, w formie człowieka, smoka, w walce zawsze czeka na nas dawka niesamowitej muzyki. A motyw z ekranu startowego do tej gry stanowi dobrą reklamę tego co nas czeka w samej rozgrywce. Oczywiście minęło już trochę lat od premiery i można przyczepić się do niezbyt płynnych przejść pomiędzy utworami, zapętlaniem się ich, gdy długo przebywamy w jednej lokalizacji oraz braku dynamiki reagującej na nasze poczynania (niczym soundtrack z DOS2 chociażby).
Sama fabuła jest jednocześnie sztampowa, wyróżniająca się, lekka, pełna humoru i angażująca. To połączenie idealnie do mnie trafia. Bawiło mnie wyłapywanie nawiązań do Monthy Pythona, Blackadder, Power Rangers, czy innych dzieł kultury. Zdaję sobie jednak sprawę, że to podejście może zrazić do Divinity wiele osób. Każda misja jest tu wypełniona gagami, żartami powtarzającymi się przez całą długość gry (Maxos!) i przez to ciężko brać historię na poważnie. Nie oznacza to jednak, że jest ona zła. Posiada jeden bardzo dobry i ciężki do przewidzenia zwrot fabularny, który bazuje a niepełnej wiedzy gracza dotyczącej uniwersum. Świat jest ciekawy i często nawiązuje do poprzednich gier studia, więc fani powinni czuć się zadowoleni. Jednak na najciekawsze misje należy poczekać do dodatku w Aleroth. Tam skrzydła rozwijają wątki absurdalne, ale też bardzo rozbudowane z misjami wieloetapowymi. Takie „jajcarskie” podejście wywiera jednak mocny wpływ na postaci przedstawione. Może i bywają one zabawne i łatwe do zapamiętania, ale zdecydowanie brak im wyraźnego charakteru. Warstwa komediowa rozgrywki jest zbyt silna na stworzenie ciekawych, wielowarstwowych bohaterów. Tempo rozgrywki jest dość wyważone. Rzadko zdarza się natrafić na fragmenty polegające jedynie na walce. Nie jesteśmy też zmuszani do ciągłych rozmów. Najgorzej wypada tu wykonywanie misji dla swoich pracowników w wieży. Wynika to z faktu, że wszystkie te misje są podobne w swojej strukturze i przewidziane są na bardzo zbliżony poziom bohatera. Wykonujemy je więc ciągiem, co może doprowadzić do znużenia grą. Ten fragment, szczęśliwie, nie jest jednak przesadnie długi.
Z pomniejszych błędów wypada jeszcze wspomnieć, że w moim przypadku, gra była dość niestabilna i czasami potrafiła się wyłączać bez wyraźnego powodu. Również smocza forma mogła być odrobinę bardziej rozbudowana, a tłumaczenie na język polski lepsze. Dodatkowo warto zwrócić uwagę, że jest to bardziej gra akcji z rozbudowanym systemem rozwoju postaci niż pełnoprawna gra RPG. Nie uświadczymy tu wielu decyzji do podjęcia, a nasze opcje dialogowe ograniczają sie często tylko do powiedzenia / nie powiedzenia danej kwestii, a nie do wybrania treści wypowiedzi.
Smoczą sagę zdecydowanie mogę polecić ludziom, którzy lubią gry w stylu Fable, ludziom którzy lubią abusrdalne poczucie humoru oraz tym, którzy więcej uwagi skupią na mechanice rozwoju postaci oraz eksploracji niż na walce.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze