Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Starship Corporation

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
16.12.2012 12:25
szyszka_PC
szyszka_PC
72
Generał

Na prawdę dobrze to wygląda :)

30.04.2016 12:26
Kajdorf
odpowiedz
Kajdorf
64
Konsul

Gra już jest w preorderze.

30.04.2016 23:58
Kajdorf
odpowiedz
Kajdorf
64
Konsul

W grze zajmujemy się projektowaniem statków kosmicznych, po czym gdy je przetestujemy sprzedajemy na rynku. Niby proste, ale jest sporo rzeczy do ogarnięcia. Na początku mamy najmniejszy model i musimy zainwestować w badania kolejnych modułów. Po czym siedzimy nad projektem i próbujemy upchać potrzebne moduły do konkretnego zlecenia. Gdy go zrobimy to może okazać się że zapomnieliśmy o jakimś module, a na niego i tak nie mamy miejsca. Więc znowu zaczynamy od nowa projekt.

Gdy w końcu uda nam się go zrobić wg wymaganego zlecenia robimy testy fabryczne, a jest ich kilkanaście. Mamy testy w zależności od tego czy to ma być statek cywilny czy wojskowy, zajmują one od 2 do 10 min. Najprostszy to lot statku przez 10 min i na bieżąco naprawianie uszkodzeń. Najkrótszy to sprawdzenie czy mamy dobrze zaprojektowany układ modułów i uzbrojenie załogi w broń w ciągu 2 min. Im dłużej statek wytrzyma w tym więcej punktów dostaniemy do jego rankingu. Punkty rankingu ważne są dla nas przy sprzedaży statku, bo im więcej ich mamy tym większą możemy wynegocjować sumę ze jego sprzedaż.

Na początku zaczynamy z małym biurem, które posiada 2 małe stocznie i 3 ośrodki badawcze. Potem wraz z rozwojem możemy zakładać kolejne biura w innej części galaktyki, z tego co widzę to ma nam dawać jakieś dodatkowe korzyści w badaniach. Wygląda to jakbyśmy dostawali nowe rodzaje modułów do kolejki badań.

Oprócz tego nasze załogi testowe zdobywają exp, ale jeszcze nie wiem na jakiej zasadzie i za co. W załogach mamy pilotów, mechaników, medyka i żołnierzy. Sterowanie i wygląd statku podczas misji przypomina FTL. W misjach bojowych bronimy się przed piratami, szalonymi dronami, plagą roślinności, najazdem obcych na statek. Tutaj będziemy chyba najwięcej czasu spędzać, moim zdaniem nawet więcej niż przy projektowaniu statków.

Zdarzają się sporadyczne błędy, wywalanie do pulpitu. Jak na alfe to nawet ciekawie to wygląda. Polecam przejście tutoriala, dlatego mała podpowiedz bo ta część akurat słabo jest wyjaśniona. Uszkodzony kadłub naprawiamy zamykając wszystkie sąsiednie śluzy powietrzne, uprzednio przenosząc w pobliże mechanika. Wyłączamy zasilanie w uszkodzonym module, wrzucamy mechanika do środka i zamykamy szybko za nim drzwi bo inaczej wyssie go na zewnątrz, zwłaszcza jak za blisko podejdzie. :P