Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Galeria screenów z gry Digital Combat Simulator: P-51D Mustang PC

obrazków w galerii: 38 | aktualizacja: 20 września 2012

Komentarze Czytelników (24)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
31.01.2012 09:19
rottensun
82
Konsul

OOOOOOOOOOOOOOOOO suuper !!! mimo ze dalej czekam na poradny symuklator lortniczy wojny koreanskiej to i tym sie zadowole ! jeden z najlepszych pomyslow na gre 2012 roku boskie !!!

08.05.2012 20:16
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

beta juz dostepna ogolnie gra jednak troche kichowata... stary samolot vs nowe... eh... no ale seria sie rozwija niedanwo damrowy dcs world wyszedl z su25t przeniesionym z fc2 i kampania a chodza pogloski o f/a-18c a zanidedlugo do dcs world pojawi sie mig 21 - super no i fc 3 zpaowiedziane widac wzieli sie za serie... tlukac 10 letni silnik graficnzy dalej :D

03.07.2012 12:40
odpowiedz
zanonimizowany508803
74
Konsul

Już nie mogę się doczekać

12.07.2012 17:49
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

no zobaczymy co z tego bedzie kupie napewno filmiki wygladaja super ale ... torche dziwne to e p51 w nowoczesnych realiach no ale zobaczymy co z tego wyjdzie w koncu tak cyz siak to MUST HAVE

27.10.2012 05:19
leaven
odpowiedz
leaven
82
Pretorianin

To teraz czekamy jeszcze na Bf-109 albo Fw-190

28.10.2012 08:12
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

oczywiscie brak planow wydania w polsce... to tylko swiadczy ze polacy wola zdurniale zdziecinniale proste gierki typu call of duty czy batlefield ktore polegaja na opieraniu sie lokciem o klawisz W i wciskaniu FIRE co jakis czas i ogladaniu jak skryptami gra sama sie przechodzi.... szkoda... niestety zapowiada sie wiec na to ze i FC3 nas ominie i combined arms DAMN i bedzie trzeba sprowadzac...

02.11.2012 00:09
odpowiedz
ophiuchus
10
Legionista

Nie jestem pewien czy w ogóle istnieje wersja "hard copy". Można sobie kupić bezpośrednio od wydawcy, czyli ED za czterdzieści dolców. Trochę drogo jak na pojedynczy moduł i to bez porządnej kampanii, ale model lotu i szczegółowość samolotu są na tyle satysfakcjonujące, że przynajmniej mi zrekompensowały drenaż portfela.

03.11.2012 10:05
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

istnieje wersja pudekowa - na ebayu jest niemiecka w pudelku a takie pytanie JAK SIE KUPUJE PRZEZ STRONE ED? chce kupic combined arms ale nie wiem jak....

03.11.2012 21:25
odpowiedz
ophiuchus
10
Legionista

Należy się zarejestrować na stronie digitalcombatsimulator.com, jest tam odnośnik do ichniejszego E-sklepu. Płatność jest kartą kredytową, albo paypalem. Ja płaciłem paypalem. Na maila dostaje się numer seryjny i oczywiście należy pobrać stosowny plik z dodatkiem. A ebajowa cena to jeszcze większa przesada niż 40 zielonych na ED ;D

12.11.2012 20:28
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

wielkie dzieki za odpowiedz! mozesz mi jeszcze powiedziec jak wyglada sprawa z ta kampania p-51 ? "nie ma porzadnej" czyli jaka jest ? inna niz w black sharku i a10 ? bo tam byly fajne

13.11.2012 17:15
odpowiedz
ophiuchus
10
Legionista

Jest jedna "kampanijka" składająca się bodajże z 25 misji, w których wykonujemy zlecone przez instruktora zadania o coraz większym stopniu trudności. Czyli np pierwsza misja polega na prawidłowym uruchomieniu silnika i kołowaniu w jednym kawałku do pasa startowego, druga misja to start i lot do wysokości 1000 stóp... etc. I tyle. Tak wygląda "kampania" w DCS: P-51. Z drugiej strony, co można innego robić taką maszyną w środowisku DCS? Chyba jeszcze tylko wirtualne "erszoły". Mimo to i tak bardzo podoba mi się ten dodatek. W sumie w przeciwieństwie do dodatkowych samolotów do takiego FSX można postrzelać i maszyna ma model zniszczeń, a nie kosztuje wcale dużo drożej.

13.11.2012 19:54
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

eh to glupio.... pownni zrobic jakas kampanie z niszczeniem konwoi z ciezarowek i lekkich apc itp... jakby upchali na sile to mogliby zrobic kampanie fakt smoalot nie nowy do dogfightow sie nie nadaje z odrzutowcami ale... no jakas lepsza kampania z niszczeniem pojazdow / budynkow szkoda ze z tego co mowisz nie ma.... to raczej nie kupie... odloze na fc3 i szczegolnie na dcs mig 21 a i combined arms chce... moze nie realizm mze nie steel beasts ale i tak wyglada ciekawie

31.12.2012 14:07
leaven
odpowiedz
leaven
82
Pretorianin

Czy ktoś wie jakie samoloty oprócz P-51 Mustang są dodane w tym module? Chodzi mi o non-flyable. Jest np. Bf-109 albo Fw-190 żeby można było sobie powalczyć chociaż z AI?

01.01.2013 11:57
odpowiedz
ophiuchus
10
Legionista

Nie ma innych drugowojennych maszyn. Tylko Mustang.

09.01.2013 00:16
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

no w koncu BOX !! jutro lece do sklepu

10.01.2013 13:02
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

tzn jest mod na ME262 bez kokpitu o ile mi wiaodmo wiec mozna dac komputerowy je w edytorze jako AI i sobie z nimi powalczyc

11.01.2013 16:25
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

w sklepach i na allgero ani widu ani slychu... chyba na gryonline podano zla date premiery bo narazie nawet sama storna wydawcy milczy na temat gry...

11.01.2013 20:52
odpowiedz
ophiuchus
10
Legionista

Jest, na stronie cdp. Nie wiem czy tu można linki podawać. Ale trochę się namęczyłem, żeby znaleźć... Stówę kosztuje, tak więc jest to sporo taniej niż od producenta. Jak chcesz kucyka wygrzebać, to przeklikaj się przez cały katalog wydawniczy i w końcu znajdziesz. Na cdp.pl

17.01.2013 11:15
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

niestety... wyglada na to ze na stronie cdp.pl jest wersja ze scalonym serialem z ich downloadera przez co gra chyba nie wejdzie do dcs worlda...a kupna samego klucza mozliwosci nie ma... tylko w formie jak steam scala sie z kontem... przynajmnij z tego co rozumim to tak jest...

17.01.2013 19:57
odpowiedz
ophiuchus
10
Legionista

Z tego co się orientuję, to klucze kupione przez Steam do np. A-10C bez problemu działają z wersją DCS World, nie przypuszczam, żeby z Mustangiem miało być inaczej. Sam mam Warthoga i Ka-50 v.2 kupione w wersji pudełkowej w Polsce i klucze zadziałały bez żadnych kłopotów z modułami pobranymi ze strony DCS. Chyba nie opłacałoby się producentowi aż tak kombinować ze swoją grą.

19.01.2013 20:02
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

tak, masz racje dzialaja poprostu mi dano zle info. no coz czas zakupic gre chyba tylko ze ZNOWU platnosci przez bank.... a jak ktos ( jak ja ) nie ma konta to kaplica... szkoda ze nie ma boxa... tez mam a-10 i black sharka 2 w boxie... i szkoda ze nie pokusza sie o wydanie p51 w boxie... albo niech chociaz sprzedaja klucze na allegro zeby plaicc zwyklym przelewem

22.02.2013 19:10
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

a ciekawa sprawa eagle dynamisc zapowiedzialo FW 190 i wspo,minaja cos o NOWYM TERENIE DZIALAN pod te dmoaloty ioraz ze to SERIA LEGEND LOTYNICTWA czy jakos tak... no cos moze bedzie mapa kawalku terenu niemiec i porzadna kampania wtedy pojawi sie pod tego p51 razem z nia i do fw190 fajnie by bylo wtedy gra nabiera porzadnego sensu chociaz dalej uwazam ze i tu mozna byloby zrobic fajna kampanie - wspieranie atakow niszczac mosty konwoje itp

29.03.2013 18:32
odpowiedz
ophiuchus
10
Legionista

Jeszcze do 1 kwietnia można kupić kucyka za 10 dolców, prosto od producenta. Na A-10. Ka-50 i Combined Arms też są jakieś zniżki.

30.03.2013 01:09
odpowiedz
rottensun
82
Konsul

tak wiem - mam juz zakupione wszystkie DCSy w tym CA wlasnie z tej wyprzedazy

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze