Max Payne - poradnik do gry

Max Payne - poradnik do gry

Max Payne - poradnik do gry

Jak dokonać zemsty? Max Payne to rewolucyjna gra akcji TPS powstała przy współpracy zespołów Remedy i 3D Realms. W grze wcielamy się w rolę tajnego agenta, ściganego przez wszystkie służby specjalne świata po tym jak posądzono go o zabicie własnego szefa.

Max Payne to gra z gatunku TPS - Third Person Shooter. W zasadzie poza fabułą nie różnie się niczym od takich gier jak Tomb Raider czy Rune. Jedyną innowacją (pomijając grafikę) jest dodanie tzw. "trybu zwolnienia". Jest to po prostu zwolnienie czasu na życzenie gracza. Najczęściej wykorzystujemy je podczas atakowania przeciwnika, gdyż łatwiej wtedy jest trafić i wykonać skomplikowane manewry. Poniżej kilka podstawowych rad, które być może pomogą Wam w grze:

1. Zawsze sprawdzaj zawartość wszelkiego rodzaju szafek, skrytek, szuflad, skrzyń. Zazwyczaj kryją się w nich apteczki (tzw. Painkillers), amunicja, granaty.

2. Staraj się rozwalać kartonowe pudła, bo również można w nich znaleźć powyższe przedmioty, najlepiej "gaz-rurką" lub kijem bejsbolowym, aby nie tracić amunicji

3. Wykorzystuj dostępną broń w zależności od sytuacji. Np. Desert Eagle jest bardzo celny i zarazem ma ogromną siłę ognia, idealny na pojedynczych przeciwników nieco oddalonych od Ciebie. Z kolei UZI i shotguna raczej powinno się stosować na krótkie dystanse. Zastosowanie karabinu snajperskiego jest chyba jasne.

4. Jeżeli nad głową Maxa pojawia się wykrzyknik, oznacza to, że jest coś do zrobienia w tym miejscu. Np. należy odebrać telefon, strzelić w coś, wysadzić, itp.

To porady bardo ogólne. Podczas kilku pierwszych minut gry każdy już będzie wiedział "co i jak". Tak więc zapraszam do solucji.

Informacje o Max Payne - poradnik do gry

Autor : Fajek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 24, ilustracje: 484 .

Popularne strony w Max Payne - poradnik do gry

Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182819Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182818Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182817Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182816Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182815Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182814Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182813Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182812Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182811