Max Payne - poradnik do gry

Max Payne - poradnik do gry

Max Payne - poradnik do gry

Jak dokonać zemsty? Max Payne to rewolucyjna gra akcji TPS powstała przy współpracy zespołów Remedy i 3D Realms. W grze wcielamy się w rolę tajnego agenta, ściganego przez wszystkie służby specjalne świata po tym jak posądzono go o zabicie własnego szefa.

Max Payne to gra z gatunku TPS - Third Person Shooter. W zasadzie poza fabułą nie różnie się niczym od takich gier jak Tomb Raider czy Rune. Jedyną innowacją (pomijając grafikę) jest dodanie tzw. "trybu zwolnienia". Jest to po prostu zwolnienie czasu na życzenie gracza. Najczęściej wykorzystujemy je podczas atakowania przeciwnika, gdyż łatwiej wtedy jest trafić i wykonać skomplikowane manewry. Poniżej kilka podstawowych rad, które być może pomogą Wam w grze:

1. Zawsze sprawdzaj zawartość wszelkiego rodzaju szafek, skrytek, szuflad, skrzyń. Zazwyczaj kryją się w nich apteczki (tzw. Painkillers), amunicja, granaty.

2. Staraj się rozwalać kartonowe pudła, bo również można w nich znaleźć powyższe przedmioty, najlepiej "gaz-rurką" lub kijem bejsbolowym, aby nie tracić amunicji

3. Wykorzystuj dostępną broń w zależności od sytuacji. Np. Desert Eagle jest bardzo celny i zarazem ma ogromną siłę ognia, idealny na pojedynczych przeciwników nieco oddalonych od Ciebie. Z kolei UZI i shotguna raczej powinno się stosować na krótkie dystanse. Zastosowanie karabinu snajperskiego jest chyba jasne.

4. Jeżeli nad głową Maxa pojawia się wykrzyknik, oznacza to, że jest coś do zrobienia w tym miejscu. Np. należy odebrać telefon, strzelić w coś, wysadzić, itp.

To porady bardo ogólne. Podczas kilku pierwszych minut gry każdy już będzie wiedział "co i jak". Tak więc zapraszam do solucji.

Informacje o Max Payne - poradnik do gry

Autor : Fajek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 24, ilustracje: 484 .

Popularne strony w Max Payne - poradnik do gry

Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182819Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182818Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182817Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182816Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182815Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182814Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182813Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182812Max Payne - screen - 2010-03-22 - 182811

Komentarze Czytelników (26)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
03.09.2001 17:55
😊
zanonimizowany1132
0
Pretorianin

no spoxik poradniczek hehehe 500 screenow ...... to sie nazywa opis przejscia :-))))))

04.09.2001 06:22
👍
odpowiedz
Void
42
Gladiator

Bogowie... - Fajek, odwaliłeś kawał znakomitej roboty - moje ukłony (tu odgłos zamiatania kapeluszem podłogi:)).

Teraz to nawet ja powinienem tę "przygodówkę" ukończyć :)

Pozdrawiam

04.09.2001 09:44
👍
odpowiedz
massca
0
Legend

GOOD JOB ! :)))
no teraz szybko zakonczymy wszelkie dyskusje na prgk pt. "max pain mam problem..."

BTW. jesli ktos nadal uwaza ze grafika nie jest rewelacyjna, niech rzuci okiem na screeny... gdzie w innej grze byly takie wnetrza ...???

04.09.2001 10:08
😊
odpowiedz
Dumper
49
Pretorianin

no faktycznie paradniczek jak mazenie!!! ja chce zeby wszystkie takie byly noo!!!! prosze prosze prosze !!!!..
ilosc pracy faktycznie byla chyba dosc spora :-))))))
pozdrawiam

04.09.2001 13:58
odpowiedz
Zodiac
89
ex-gladiator

odlot na maxa :)
gra świetna, poradnik extra, czego chcieć więcej

pozdrowiam

04.09.2001 14:51
😱
odpowiedz
Drizzt
29
Konsul

Poradnik wspaniale opracowany.Podziwiam.Przygotowanie czegoś takiego musiało naprawdę zająć
wiele czasu.Mam tylko jedno pytanie natury merytorycznej.Ten karabin maszynowy to chyba był Ingram? Jak grałem u kolegi to miałem właśnie Ingrama nie Uzi (ale to było kilka dni temu mogę się mylić).

06.09.2001 01:00
😊
odpowiedz
zanonimizowany583
17
Centurion

wygląda super, już za parę dni zweryfikuję jakość poradnika :-]]]
mam nadzieję że forma opowiadania nie odbiła się na merytoryce :-]]]
Zodiac: ty też nie masz się czego wstydzić, twoje poradniki które widziałem na GO są suuuuper :-]]]
Massca: a przez twój poradnik musiałem kupić sobie Tropico :-]]]
Void: Last but not least [przepraszam jeżeli coś pokręciłem z tym angielskim :-]]], choćbym chciał coś złego powiedzieć o twoich tekstach to nie mogę bo ... nic takiego nie przychodzi mi na myśl :-]]]

06.09.2001 15:42
odpowiedz
Mark24
11
Legend

Panowie i Panie. Przeszedłem Max Payna w około 10 godzin grania. Bez żadnego poradnika, Chyba poradnik do tej gry jest całkowicie zbędy - albo mógłby być taki: Idź do przodu, strzelaj, zbieraj amunicję i nie daj się zabić ;)

No chociaż końcówka wymaga trochę główkowania -skąd można było się domyślić że ze snajperki trzeba strzelić w linę a potem jeszcze przylać w ten maszt!!!

06.09.2001 16:09
👎
odpowiedz
massca
0
Legend

Mark24 - czloooooooowieku, widzisz ze sa tutaj ludzie ktorzy jeszcze nie grali, a ty piszesz (zupelnie nie wiem po co ????) o tym jak zakonczyc gre ..........

daj ‹spoiler tag › albo cos w tym stylu....

06.09.2001 16:15
😡
odpowiedz
zanonimizowany1132
0
Pretorianin

Mark24 -->> kurrr................!!!!!!!!!!!! mam ochote wiesz co zrobic???????
ja pier...... nie mozesz dac
S

P

O

J

L

E

R

A

?

?

?

Do cholery ja w te gre jeszcze nie gralem i ostro sie wlasnie wkurwilem. W miejscach publuiczny nie zdradza sie elementow fabuly!!!!!!!!!1
A jesli juz to wstawias "SPOJLER".

A poradnik widac jest potrzebny skoro nie wiedziales jak sobie poradzic z tymi linami. I dodatku jest zajebiscie opracowany (naprawde dobra robota).

06.09.2001 16:27
😡
odpowiedz
zanonimizowany1562
0
Generał

Ja Maxa Payne'a będę miał jutro . Mark24 --> ty ^%$#^&%&$ nie wylatuj z takimi textami bo to cholernie psuje późniejszą zabawę.Czytałem tylko początek poradnika (chce tą grę przejść bez żadnej pomocy) ale i tak widać że jego autor naprawdę baaaaaaardzo się postarał. Może więcej takich poradników?

06.09.2001 16:37
😊
odpowiedz
zanonimizowany583
17
Centurion

Elvis: wyluzuj, złość piękności szkodzi - popatrz na mnie - siła spokoju [chociaż do "żółwika" do równać się nie mogę:-]]] a też jeszcze nie grałem

a jako ciekawostkę podam że w poradniku do maxa nie ma 500 obrazków tylko 484 + 1 czołówki :-]]] - sciągnąłem go sobie wczoraj na dysk i stąd wiem :-]]]

06.09.2001 16:51
😊
odpowiedz
FAJEK
2
Generał

OK - chodzilo o liczbę w przyblizeniu bo troche dziwnie by brzmialo ".... w 484 krakoach":-)))))))
ale aby wszysko bylo tak jak nalezy podaje brakujace 16 kraków:

1. Ostro sie napalic na na MAXA po przeczytaniu super recenzji mass(i
2. Jeszcze bardziej sie napalic po sciagnieciu demka
3. zamowic gre ze sklepu internetowego (np. u nas) ewentualnie pobiec do najblizszego EMPIKU
4. wracajac z EMPIKU nabyc droga kupna 2x zgrzewki piwa (oczywiscie bezalkoholowego) + 6-8 paczek chipsow (najlepiej Chio) - moga byc w roznych smakach.
5. wpasc do lekarza i wziasc L4 na najblizszy tydzien (szkola)
6. zadzwonic do panny i powiedziec ze sie uczy do bardzo waznego egzaminu i zeby czasem nie wpadlo jej do glowy aby nas odwiedzac.
7. poszukac czegos w piwnicy do zaryglowania pokoju.
8. wywalic wszystko z lodowki i wstawic piwo (bezalkoholowe ofkors)
9. powedziec rodzicom zeby przypadkiem nie przeszkadzali bo jestesmy bardzo zajecie (mamy przeciez egazmin)
10. przyniesc sobie jakis dobry fotel (wygodny)
11. odpalic komputer i najpierw wpasc na GOL'a.
12. 4 godziny pozniej mozna rozpakowac giere i zaczac ja instalowac.
13. podczas instalacji mozna wpasc na GOL'a i zobaczyc co nowego.
14. po 3 godzinach odpalic MAXIA
15. zapisac sobie ze trzeba wymienic CD'ka bo strasznie dlugo gierki sie instaluja.
16. oddac sie rozkoszy jaka jest dzielo panow z Remedy

:-))))))))))))))))))))))))))))))))
oto brakujace kroki.

07.09.2001 08:55
odpowiedz
zanonimizowany1118
13
Legionista

Po Twoim aneksie nie mam juz poradnikowi nic do zarzucenia :-) A tak BTW: niektorzy pisali, ze beda mieli Maxa juz jutro - a premiera ma byc 10.09. Czy cos sie zmienilo, czy to sprzedaz przedpremierowa czy nie zalapalem czegos (np kwestii legalnosci) ?

07.09.2001 09:22
😊
odpowiedz
FAJEK
2
Generał

Gra pojawi sie w Polsce nie wczesniej niz 10 wrzesnia.

07.09.2001 10:26
Matt
odpowiedz
Matt
199
I Am The Night

Poradnik do zrecznosciowki? Panowie Prefekci, ludzie przez Was w ogole przestana myslec, nie przesadzajmy z tym "ulatwianiem zycia"!

07.09.2001 14:16
odpowiedz
zanonimizowany1118
13
Legionista

Fajek ---> Piszesz, ze nie wczesniej, niz 10.09. Jak rozumiem oznacza to w podtekscie, iz moze byc pozniej i data 10.09 nie jest pewna. Pozdrawiam

07.09.2001 15:02
😊
odpowiedz
zanonimizowany1562
0
Generał

Nie pisałem , że będę miał oryginał - hehehe.

07.09.2001 21:41
😜
odpowiedz
zanonimizowany14
38
Legend

Gdzie ten poradnik jest on na jakies stronie?

08.09.2001 01:33
😊
odpowiedz
zanonimizowany583
17
Centurion

Fajek: obiecuję ci że jeżeli panowie z playitu dalej będą się tak guzdrać i kolejny raz przesuną datę wydania to nie wytrzymam i zastrzelę i ich i ciebie [a ciebie tylko dlatego że już grałeś a ja jestem zazdrosny :-]]] aaaa zapomniałem o mass(a - on też przecież już grał :-]]]

a co do twoich dodatkowych 16 kroków to są one troche naciągane, chodzi mi o punkty 11 i 13 - to jest tak oczywiste że każdy już o tym wie :-]]]

08.11.2001 12:29
😊
odpowiedz
zanonimizowany2737
1
Junior

Gierka jest zajebis... przeszedlem cala i tylko w ostatniej misji mialem problem z zestrzeleniem tej liny i dlatego musialem skorzystac z poradnika.Ale nie mowie ze jest opracowany padacznie ,gdybym mial dwie lewe rece to z poradnikiem nie bylo by zadnego problemu.
pozdrowionka nara

27.01.2005 04:23
odpowiedz
zanonimizowany226425
1
Junior

Jest tylko male ale to jest poradnik do maxa 2 anie do maxa 1 czesci:) Nic mi sie nie zgadza jestem w porcie niewiem jak oposcic 2 czesciowy most i stoje w miescu ale tu sie zupelnie nie porktywa dlatego zakladam ze to max 2;)
pozdr

27.01.2005 04:30
odpowiedz
zanonimizowany226425
1
Junior

A sorka zwracam honor to jest 1;P Pomylilo mi sie bo te scrany cos za jasne sa;P

07.11.2008 18:04
😐
odpowiedz
zanonimizowany581767
2
Junior

jost faja tylko grafika rozwala

11.08.2010 12:19
giermuś1972
👍
odpowiedz
giermuś1972
82
Ultra_Violence

Żeby tylko R* zachował klimat 1-dynki i 2-ujki to będzie naprawdę fajnie.

06.03.2014 21:00
lgawe
odpowiedz
lgawe
11
Legionista

W prologu części drugiej nie mogłem przez długi czas odnaleźć drogi.