A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Plague Tale Requiem: Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - solucja, opis przejścia A Plague Tale Requiem poradnik, solucja

Z naszej solucji do gry Plague Tale Requiem dowiecie się jak uciekać przed Hrabią w rozdziale 12 (Zasłużone życie). W opisie przejścia wyjaśniamy jaka jest prawidłowa trasa ucieczki i jak zaliczyć zagadkę z kratą wpiwnicy.

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2022

Po rozpoczęciu rozdziału 12 (Zasłużone życie - The Life We Deserve) w grze Plague Tale: Requiem będziecie zmuszeni do unikania Hrabiego. Z opisu przejścia w naszym poradniku dowiecie się jak zaliczyć 2 sceny ucieczki przed Hrabią oraz jak rozwiązać zagadkę z opuszczeniem kraty po to żeby odblokować wyjście z piwnicy.

Dotarcie do portu (Reach the harbour)

Po ucieczce ze studni ponownie znajdziecie się na mapie wyspy, ale tym razem jej eksploracja będzie krótka i liniowa - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Po ucieczce ze studni ponownie znajdziecie się na mapie wyspy, ale tym razem jej eksploracja będzie krótka i liniowa. Dotrzyjcie do obozowiska i zabierzcie pochodnię, którą trzyma jeden z umarlaków. Zapaljcie ją i wyruszcie z nią w stronę portu. Spotkacie strażnika, który poinformuje bohaterów o przybyciu gości.

Podążanie za żołnierzem (Follow the soldier)

Musicie powrócić do posiadłości Hrabiego - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Musicie powrócić do posiadłości Hrabiego. Idźcie za żołnierzem. Po drodze nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności.

Po obejrzeniu scenki ze spotkania ponownie wyruszcie za żołnierzem, tym razem żeby spotkać się z Hrabią. Idźcie za Hrabią. Dowiecie się o jego złych intencjach i wylądujecie w nowym miejscu.

Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count)

Amicia nie może walczyć z Hrabią - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Amicia nie może walczyć z Hrabią. Początkowo musicie powoli wycofywać się (lewa gałka analogowa wychylona cały czas w dół).

Po tym jak Amicia zacznie wstawać bądźcie gotowi do zaliczenia QTE, by uniknąć ataku Hrabiego i rozpocząć scenę ucieczki.

Dotrzecie do piwnicy i Hrabia zacznie przeszukiwać okolicę - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Dotrzecie do piwnicy i Hrabia zacznie przeszukiwać okolicę. Musicie szybko działać - przeskoczcie przez beczki po lewej stronie i schowajcie się pod stołem. Akcja ta będzie pomyślna tylko jeśli Hrabia nie zdążył podejść, bo w przeciwnym razie Was zauważy.

Po tym jak Hrabia ominie ukrywającą się Amicię wyjdźcie spod stołu i zacznijcie uciekać - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Po tym jak Hrabia ominie ukrywającą się Amicię wyjdźcie spod stołu i zacznijcie uciekać. Do celu prowadzi tylko jedna ścieżka i podczas ucieczki nie możecie się zatrzymywać.

Obiegnijcie stoły i dotrzyjcie do wyjścia z kuchni. Po tym jak przed Wami pojawi się postać w drzwiach skręćcie w lewo. Przy rozwidleniu z obrazka wybierzcie prawy oświetlony korytarz.

Dotrzyjcie do szczeliny w ścianie - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Dotrzyjcie do szczeliny w ścianie. Amicia pomyślnie przeciśnie się przez nią tylko jeśli Hrabia znajduje się w większej odległości za nią, tzn. jeśli nie zatrzymywaliście się ani nie wybraliście złej drogi podczas ucieczki.

Od razu skręćcie w lewo - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Od razu skręćcie w lewo. Hrabia nagle wyważy przed Wami drzwi - musicie szybko pobiec w lewo. Kontynuujcie ucieczkę i w kolejnej części piwnicy biegnijcie slalomem żeby omijać półki.

Po drodze możecie ponownie przeciskać się przez szczeliny, by pobiec na skróty. Dotrzecie do miejsca, w którym Amicia zabarykaduje drzwi, ale nie zakończy to niestety ostatecznie pościgu.

Wydostanie się z piwnicy (Find a way out of the cellar)

W nowej części piwnicy znajduje się obrotowy mechanizm do opuszczenia kraty - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

W nowej części piwnicy znajduje się obrotowy mechanizm do opuszczenia kraty. Nie liczcie na to, że od razu się to Wam uda, bo mechanizm generuje hałas i pojawi się Hrabia. Przestańcie używać mechanizmu gdy hrabia będzie już blisko i zacznijcie go ponownie unikać. Na szczęście mechanizm nie powróci do startowego położenia.

Waszym zadaniem jest unikanie Hrabiego, aż znikniecie mu na dłużej z oczu - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Waszym zadaniem jest unikanie Hrabiego, aż znikniecie mu na dłużej z oczu. Zacznie on wtedy przeszukiwać okolicę. Możecie chować się za półkami, wczołgiwać się pod stoły i przechodzić przez szczeliny.

Po tym jak Hrabia straci Was z oczu zacznijcie go obserwować i starajcie się powrócić do obrotowego mechanizmu - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Po tym jak Hrabia straci Was z oczu zacznijcie go obserwować i starajcie się powrócić do obrotowego mechanizmu. Pozwoli to Wam wznowić używanie go.

Będziecie musieli prawdopodobnie skorzystać z mechanizmu około 3 razy. Dopiero wtedy odblokuje się boczne przejście - skorzystajcie z niego. Skręćcie w prawo i dotrzyjcie do lewych drzwi. Ponownie zgubicie pościg.

Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - kontynuacja

Wyruszcie korytarzem do wyjścia z piwnicy - Plague Tale Requiem: Ucieczka przed Hrabią (Run away from the Count) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Wyruszcie korytarzem do wyjścia z piwnicy.

Na powierzchni musicie zaliczać nowe scenki QTE i wciskać przyciski zgodnie z instrukcjami na ekranie. Amicia ostatecznie przegra konfrontację z Hrabią, ale nie mogliście temu zapobiec.