Elden Ring - poradnik do gry

Elden Ring - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia Elden Ring poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Elden Ring dowiecie się jak wykonać serię zadań związanych z Alexandrem, Żelazną Pięścią (Iron Fist Alexander), który znajduje się w Pogrobnie (Limgrave) i walczy u boku gracza z Radahnem, Gwiezdną Plagą (Starscourge Radahn).

Ostatnia aktualizacja: 1 czerwca 2022

Na tej stronie poradnika do Elden Ring przeczytacie o tym, jak wykonać serię zadań związanych z Alexandrem, Żelazną Pięścią (Iron Fist Alexander). Znajdziecie go w Pogrobnie (Limgrave), następnie będzie przemierzać wiele lokacji, między innymi pomagając w walce z Radahnem, Gwiezdną Plagą (Starscourge Radahn). Dowiecie się stąd o jego dokładnej lokalizacji, przebiegu zadań oraz nagrodach za ich wykonanie.

Lokacja

Alexander znajduje się nieopodal miejsca łaski Most Świętych (Saintsbridge) w Pogrobnie (Limgrave) - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Alexander znajduje się nieopodal miejsca łaski Most Świętych (Saintsbridge) w Pogrobnie (Limgrave). Część jego ciała znajduje się pod ziemią.

Jak wykonać quest?

Alexander na samym początku będzie wołał o pomoc. Jego ciało utknęło w ziemi. Poprosi on Was o to, abyście go stamtąd wyciągnęli.

Wyekwipujcie w miarę ciężką broń i wykonajcie ciężki atak w jego plecy - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Wyekwipujcie w miarę ciężką broń i wykonajcie ciężki atak w jego plecy. Musicie zrobić tak kilkukrotnie, do momentu aż Alexander wyskoczy z ziemi.

Nie bójcie się, że go zranicie - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Nie bójcie się, że go zranicie. Dopóki Alexander jest w ziemi, bijcie go do momentu, aż z niej wyskoczy. Gdy to się stanie, porozmawiajcie z nim. Powie on Wam, że wybiera się do Zamku Lwiej Grzywy (Redmane Castle) na festiwal.

Po dotarciu do zamku, Alexander będzie czekać na rozpoczęcie się festiwalu, w którym musicie pokonać Radahna - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Po dotarciu do zamku, Alexander będzie czekać na rozpoczęcie się festiwalu, w którym musicie pokonać Radahna. Porozmawiajcie z nim, następnie udajcie się na arenę bossa. Możecie przyzwać Alexandra do pomocy w walce z nim.

Po pokonaniu Radahna, przy miejscu łaski Radahn, Gwiezdna Plaga (Startcourge Radahn) znajdować się będzie Alexander - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Po pokonaniu Radahna, przy miejscu łaski Radahn, Gwiezdna Plaga (Startcourge Radahn) znajdować się będzie Alexander. Musicie wyczerpać z nim wszystkie dialogi. Przeniesie się on potem do nowej lokacji.

Udajcie się do Jeziornej Liurnii (Liurnia of the Lakes), na południe od Karyjskiej Biblioteki (Carian Study Hall) - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Udajcie się do Jeziornej Liurnii (Liurnia of the Lakes), na południe od Karyjskiej Biblioteki (Carian Study Hall).

W małym lesie nad Słojogrodem (Jarburg) ponownie spotkacie Alexandra z tym samym problemem co za pierwszym razem - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

W małym lesie nad Słojogrodem (Jarburg) ponownie spotkacie Alexandra z tym samym problemem co za pierwszym razem.

Sposób na wydostanie go jednakże będzie się nieco różnić - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Sposób na wydostanie go jednakże będzie się nieco różnić. Wielki słój powie Wam, że tym razem ugrzązł w ziemi na dobre i nie pomoże tutaj mocne uderzenie.

Musicie posiadać garnek wypełniony oleistą cieczą i rzucić nim w Alexandra, dopiero wtedy możecie uderzyć go kilkukrotnie, aby się wydostał z ziemi - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Musicie posiadać garnek wypełniony oleistą cieczą i rzucić nim w Alexandra, dopiero wtedy możecie uderzyć go kilkukrotnie, aby się wydostał z ziemi.

Kolejną lokacją, jaką będziecie musieli odwiedzić, aby znaleźć Alexandra, będzie Góra Gelmir (Mt - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Kolejną lokacją, jaką będziecie musieli odwiedzić, aby znaleźć Alexandra, będzie Góra Gelmir (Mt. Gelmir), a dokładniej jezioro lawy blisko miejsca łaski Kraniec kipiących wód (Seethewater Terminus). Udajcie się we wskazane miejsce na zdjęciu.

Alexander będzie stać w jeziorze lawy - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Alexander będzie stać w jeziorze lawy. Możecie z nim porozmawiać, stojąc na skałach. Po wyczerpaniu dialogu, otrzymacie słój (jar).

Uważajcie, gdyż w jeziorze lawy znajduje się Magmowy Żmij (Magma Wyrm). Nie musicie go zabijać, jednakże lepiej to zrobić, aby w spokoju porozmawiać z Alexandrem.

Ostatnia lokacja Alexandra znajduje się w Przeklętym Farum Azula (Crumbling Farum Azula) niedaleko miejsca łaski Winda Smoczej Świątyni (Dragon Temple Lift) - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Ostatnia lokacja Alexandra znajduje się w Przeklętym Farum Azula (Crumbling Farum Azula) niedaleko miejsca łaski Winda Smoczej Świątyni (Dragon Temple Lift). Udajcie się do tego miejsca. Następnie przejdźcie przez plac pełen wrogów, skręćcie w prawo i wskoczcie na sklepienie.

Alexander poprosi Was o walkę na śmierć i życie - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Alexander poprosi Was o walkę na śmierć i życie. Aby ukończyć zadanie, musicie pokonać go w pojedynku.

Alexander bardzo często korzysta z ataków obrotowych. Arena jest sporych rozmiarów jednakże atak ten może spowodować, że z niej wypadniecie.

Po pokonaniu go otrzymacie nagrody oraz ukończycie zadanie Alexandra - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Po pokonaniu go otrzymacie nagrody oraz ukończycie zadanie Alexandra.

Nagroda za wykonanie questa

Po wykonaniu zadania Alexandra, otrzymacie talizman Odłamek Alexandra (Shard of Alexander) oraz Wnętrzności Alexandra (Alexanders Innards), które potrzebne są do ukończenia zadania innego NPC, który nazywa się Słojątko - Elden Ring: Alexander, Żelazna Pięść (Iron Fist Alexander) - solucja, opis przejścia - Elden Ring - poradnik do gry

Po wykonaniu zadania Alexandra, otrzymacie talizman Odłamek Alexandra (Shard of Alexander) oraz Wnętrzności Alexandra (Alexander's Innards), które potrzebne są do ukończenia zadania innego NPC, który nazywa się Słojątko.