Assassin's Creed Rebellion - poradnik do gry

Assassin's Creed Rebellion - poradnik do gry

Assassin's Creed Rebellion - poradnik do gry

Ezio Auditore powraca! Poradnik do Assassin's Creed Rebellion to porady i tipsy do mobilnej odsłony sławnej serii. Poradnik przeznaczony jest dla początkujących, a porady na start pomogą rozbudowywać bazę, tworzyć drużynę czy wytwarzać bronie i zbroje.

Poradnik do gry Assassin's Creed Rebellion zawiera praktyczne porady i informacje, które ułatwią ci pierwsze godziny z tytułem. W tym poradniku znajdziesz porady na start, informacje o misjach, edycji bohaterów oraz rozbudowie twierdzy. Zadbaliśmy też o to, aby w poradniku znalazły się informacje na temat uzbrojenia, tworzenia bohaterów oraz edytowania całego teamu. Dzięki przygotowanym przez nas stronom szybko będziesz mógł odnaleźć się w świecie gry.

Dokładne opisy edycji teamu, tworzenia uzbrojenia, ulepszania bohaterów oraz podejmowania działań podczas misji ułatwią ci pierwsze chwile z grą i zapewnią ci dobry początek rozgrywki. W poradniku znajdziesz również informacje na temat surowców, walut oraz statystyk dostępnych w grze.

Assassin's Creed Rebellion jest mobilną grą na urządzenia z systemem Android oraz Ios. To gra strategiczna z elementami RPG, stworzona przez Behaviour Interactive Studio we współpracy z firmą Ubisoft. Akcja gry toczy się w piętnastowiecznej Hiszpanii, w której Asasyni muszą stanąć do walki z Inkwizycją. W grze pojawia się ponad 40 postaci (np. Ezio, Aguilar, Machiavelli).

Gra Assassin's Creed Rebellion polega na zarządzaniu twierdzą. W tym celu jednak musisz zdobywać kolejne poziomy i wykonywać różnorodne misje. Twierdza to baza dla bohaterów. W niej mogą odpocząć, zregenerować siły oraz szkolić się przed kolejnymi misjami. Na misje wyruszają w maksymalnie trzyosobowych zespołach. Misje zostały podzielone na cztery rodzaje: Story i Legacy - pozwalają uzyskać nowe fragmenty DNA do odblokowania kolejnych Asasynów, misje Standard i Loot zapewniają surowce potrzebne do rozbudowy twierdzy oraz ulepszania bohaterów.

Natalia Fras (www.gry-online.pl)

Czy gra jest darmowa?

Gra Assassins Creed Rebellion działa w modelu free to play - Assassins Creed Rebellion - poradnik do gry

Gra Assassin's Creed Rebellion działa w modelu free to play. Dzięki czemu możesz pozyskać ją całkowicie za darmo na swój telefon bądź tablet. W grze istnieje jednak sklep, w którym, za realną gotówkę, możesz zakupić – nowych bohaterów, przedmioty do rozbudowy, fragmenty DNA, walutę dostępną w grze oraz wiele innych dodatkowych produktów.

Jak zablokować pozyskiwanie danych?

Gra przy pierwszym uruchomieniu wymaga potwierdzenia paru informacji - Assassins Creed Rebellion - poradnik do gry

Gra przy pierwszym uruchomieniu wymaga potwierdzenia paru informacji. Jedną z nich jest pobieranie danych osobowych. Aby uniknąć takiej sytuacji rozwiń opcję „I want to know more about my player experience” i odznacz obie opcje widniejące na screenie powyżej. Dzięki temu zablokujesz pozyskiwanie danych osobowych oraz rozpowszechnianie ich partnerom twórców.

Połączenie z Internetem

Gra Assassins Creed Rebellion nie wymaga stałego połączenia z Internetem - Assassins Creed Rebellion - poradnik do gry

Gra Assassin's Creed Rebellion nie wymaga stałego połączenia z Internetem. Jednak w grze występuje wiele elementów, które wymagają połączenia z siecią. Przygotowaliśmy listę czynności, które możesz wykonywać w grze bez połączenia z Internetem:

  1. rozbudowywanie bazy,
  2. rozwijanie bohaterów,
  3. tworzenie nowej broni.

Bez połączenia z Internetem nie możesz:

  1. używać sklepu,
  2. zdobywać nagród ani osiągnięć,
  3. wykonywać misji,
  4. zarządzać walutą.

Czy na moim telefonie gra się uruchomi?

Gra nie uruchomi się na telefonach ze Androidem 4.3 oraz jego starszymi wersjami.

Assassin's Creed Rebellion to gra ważąca ponad 500 MB, musisz więc przygotować swój telefon na takie obciążenie. Jeśli nie posiadasz tyle wolnego miejsca albo gra zmieści się na styk odinstaluj zbędne aplikacje, inaczej telefon będzie zacinał się podczas rozgrywki.

„Servers down” – co teraz?

Jeśli po uruchomieniu gry zobaczysz taki komunikat jak na screenie powyżej niestety będziesz musiał zaczekać - Assassins Creed Rebellion - poradnik do gry

Jeśli po uruchomieniu gry zobaczysz taki komunikat jak na screenie powyżej niestety będziesz musiał zaczekać. Warto co kilka minut uruchamiać grę i sprawdzać stan jej serwerów.

Gra z innymi

W grze Assassin's Creed Rebellion nie ma możliwości gry z innymi graczami. Nie istnieją żadne opcje komunikacji oraz wymiany pomiędzy graczami.

Wymagania wiekowe

Gra Assassins Creed Rebellion oznaczona jest PEGI 12 - Assassins Creed Rebellion - poradnik do gry

Gra Assassin's Creed Rebellion oznaczona jest PEGI 12. Gra bowiem opiera się na działaniach assassynów czyli skrytobójstwie, walkach oraz zabieraniu cudzej własności z terenów wroga.

Porady na start

Pamiętaj o szkoleniu swoich bohaterów - na samym początku rozgrywki stworzyć pomieszczenie, w którym będziesz mógł trenować swoich bohaterów. Dzięki temu będą się oni stale rozwijać, zdobywać kolejne poziomy i zwiększać swoje statystki. To spowoduje, że będą skuteczniejsi w walce i będą mieli o wiele więcej punktów życia.

Rozważnie zarządzaj surowcami - gra Assassin's Creed Rebellion wymaga ciągłego rozwijania swoich bohaterów oraz twierdzy, musisz więc dbać o ilość surowców. Te zdobędziesz wykonując misję bądź otwierając specjalne skrzynki.

Cierpliwość popłaca - jeśli twój bohater straci dużą ilość punktów zdrowia bądz umrze daj mi kilkanaście minut na odpoczynek. Na samym początku będzie to dość częsty proces, ponieważ nie będziesz dysponować dużą ilością bohaterów. Nie warto jednak marnować mikstur na leczenie bohaterów, życie regeneruje im sie bardzo szybko. Warto, więc odłożyć telefon i po kilkunastu minutach ponownie rozpocząć grę.

Uważnie przyglądaj się swoim bohaterom - w trakcie wykonywania misji zwracaj uwagę na statystyki swoich bohaterów. Bardzo często są oni przygotowani do wykonywania określonych czynności. Wyborem bohaterów do misji oraz w trakcie zajmiemy się dokładnie na oddzielnej stronie poradnika.

Inwestuj w nowe bronie - w grze możesz tworzyć nowe bronie dla swoich bohaterów. Pamiętaj, że rodzaj broni zależy od klasy bohatera. Zanim stworzysz broń dokładnie przyjrzyj się postaci i ustal właściwy dla niej sprzęt.

Staraj się unikać bezpośrednich starć - pamiętaj, jesteś assassynem. Jeśli tylko masz taką możliwość wykonuj skrytobójstwa. Dzięki temu nie stracisz ani jednego HP.

Rób jak najwięcej misji - misje w grze zapewniają ci punkty doświadczenia oraz surowce. Są więc wymagane do rozbudowywania bazy.

Jeśli wiesz, że misja jest za ciężka odpuść - jeśli jakaś misja sprawia ci trudność nie warto próbować ponownie jej przechodzić. Porób kilka łatwiejszych misji, podszkol swoich bohaterów i dopiero próbuj ponownie.

Informacje o Assassin's Creed Rebellion - poradnik do gry

Autor : Natalia N.Tenn Fras

Ostatnia aktualizacja : 27 listopada 2018

Assassin's Creed Rebellion - screen - 2018-11-20 - 387482Assassin's Creed Rebellion - screen - 2018-11-20 - 387481Assassin's Creed Rebellion - screen - 2018-11-20 - 387480Assassin's Creed Rebellion - screen - 2017-08-24 - 353576Assassin's Creed Rebellion - screen - 2017-08-24 - 353575Assassin's Creed Rebellion - screen - 2017-08-24 - 353574Assassin's Creed Rebellion - screen - 2017-08-24 - 353573Assassin's Creed Rebellion - screen - 2017-08-24 - 353572Assassin's Creed Rebellion - screen - 2017-08-24 - 353571

27.11.2018 21:39
JanuszTankMaster
2
Junior

Jako porada można dodać, że po przejściu danej misji ręcznie odblokowuje się dla niej Rush Mode, czyli dobieramy tylko postacie które odpowiadają wymaganiom misji, klik i nagrody dostane. Jednak postacie muszą mieć 100% HP i każdy Rush zabiera im trochę HP (czyli gra trochę wymusza używanie mikstur leczących jak mamy mało postaci). Ale w misjach normalnie jest też tryb auto. Można na nisko lvl-owych misjach normalnie odpalać i dać auto, potrwa troszkę dłużej ale nie musimy specjalnie zwracać uwagi co się dzieje, i co ważne, Rush nie dolicza nam killi/skrzynek do osiągnięć a takie wrzucenie auto na misji już tak. I czasami jak AI mądrze robi (bo robi czasem głupotki, wysyłając tanka na pokój z parkourem zamiast postaci stworzonej pod to) to team może wyjść nawet bez utraty HP lub tylko jeden trochę straci (a w Rush każy, chyba tak z 1/4 HP bo miksturka na 30% heala od razu leczy a na 20% zostawia jeszcze parę punktów).

27.11.2018 23:23
odpowiedz
N.Tenn
4
Legionista

Oczywiście informacje te zostaną dodane do poradnika na dniach :) Poradnik jest jeszcze w trakcie tworzenia, więc zostanie dodanych jeszcze sporo nowych stron. Jedna z nich będzie dokładnie opisywać Rush Mode oraz tryb auto :)

28.11.2018 10:33
odpowiedz
2 odpowiedzi
WarriorOI
18
Konsul

Nagrody dzienne w Assasin's Creed Rebellion. Nagrody nie zmieniają się. Codziennie są takie same.

pewnie sa uzaleznione od poziomu, 13 lvl od dołu u mnie:

2*standard
2* legacy
2* loot
3* rush czegokolwiek
1* supply run z pomieszenia
1* collect 750zlota z pomieszczenia
1* odbierz darmowa kostke
1* kup cokolwiek (moze byc za zloto) ze sklepu. u mnie nagroda to: 310 expa, na screenie poradnika 250 ;)
1* podnies poziom kogos o jeden.

tak czy siak, super ze tworzycie poradnik, bo gra to przyjemne klikadełko. troche schematyczna, ale gameplay i tempo grindu bardzo fair!

licze ze wyjasnicie wzor na predkosci leczenia z living quaters i jak one sie niby stackuja bo w grze nie jest to konkretnie wyjasnione...

28.11.2018 12:27
N.Tenn
4
Legionista

Strona z nagrodami dziennymi będzie stale aktualizowana, jednak dziękujemy za informacje :)
Postaramy się też wyjaśnić wszystkie niejasności pojawiające się w grze :)

28.11.2018 14:31
WarriorOI
18
Konsul

z rzeczy przydatnych w poradniku a nie ma ich w grze na mysl przychodzi mi jeszcze rozpiska PWR. ile daja przedmioty na konkretnych gwiazdkach i ile dostaje co poziom postac (inaczej biale, inaczej zielone, inaczej fioletowe i zlote) i ile punktow przyrata co gwiazdke (to moze byc zmiana mnoznika poziomu czy cos takiego).