Far Cry Primal - poradnik do gry

Far Cry Primal - poradnik do gry

Far Cry Primal - poradnik do gry

Poradnik do gry Far Cry: Primal zawiera wszystkie niezbędne informacje, pozwalające na ukończenie gry w 100%: przejście wszystkich misji, znalezienie każdego przedmiotu kolekcjonerskiego, rozbudowanie osady oraz zdobycie wszystkich broni i zwierząt. Znajdziesz tutaj dokładny opis każdego zadania głównego oraz pobocznego, a także listę aktywności związanych z plemieniem Łindźa. W poradniku umieszczono dokładną lokalizację, opatrzoną opisem oraz screenem, która pozwoli na szybkie odkrycie wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich i znajdziek. Dodatkowo, nie zabrakło opisu umiejętności, uzbrojenia oraz mechanizmów pozwalających na skuteczną walkę i rozbudowę plemienia Łindźa. Far Cry: Primal to kolejna część serii, której wydawcą jest Ubisoft. W tej odsłonie współczesne klimaty zostały przeniesione do prehistorii, a gracz staje przed wyzwaniem zjednoczenia swojego plemienia. Główny nacisk nadal położony jest na akcję, znacząco zmieniło się jednakże uzbrojenie oraz otoczenie - gracz musi uważać na dzikie zwierzęta, nieprzyjazne drapieżniki i wrogo nastawione plemiona. Pod względem mechaniki gra podobna jest do swojej poprzedniczki, a oprawa graficzna oraz dźwiękowa stoją na wysokim poziomie. Far Cry: Primal jest pełnoprawnym sandboksem, udostępniającym dziesiątki godzin rozgrywki.

Poradnik do gry Far Cry: Primal to:

  • szczegółowy opis przejścia wszystkich zadań głównych oraz pobocznych,
  • szereg porad opisujących podstawowe mechaniki gry,
  • dokładna lokalizacja wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich,
  • opis sposobu prowadzenia walki,
  • lista umiejętności oraz uzbrojenia, wraz ze sposobami ich odblokowania,
  • porady pozwalające na szybkie rozbudowanie wioski Łindźa,
  • szereg wskazówek ułatwiających rozgrywkę.

Norbert "Norek" Jędrychowski (www.gry-online.pl)

Informacje o Far Cry Primal - poradnik do gry

Autor : Norbert Norek Jędrychowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 102, ilustracje: 570 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 5.

Popularne strony w Far Cry Primal - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (40)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
10.03.2016 15:40
odpowiedz
MikiZAfryki
1
Junior

Też mam problem z tą misją wie ktoś jak to naprawić?

10.03.2016 17:30
odpowiedz
2 odpowiedzi
NorekJ
12
Chorąży

Jesteście pewni, że chodzi o misję od Urkiego? Jeżeli macie wypełnione 12/13 z kategorii "Podróż zakończona" jest duża szansa na to, że brakuje Wam opowieści "Opowieść Saili". Aby ją odblokować należy wykonać 11 misji wioski (pomarańczowe misje dodatkowe, ale chodzi tylko o te zlecane w wiosce Takkara). Wtedy prawdopodobnie powinno wskoczyć. Natomiast sama misja Urkiego powinna być dostępna po czasie, czy też wykonaniu szybkiej podróży do wioski.

10.03.2016 19:05
odpowiedz
1 odpowiedź
Godi1984
1
Junior

Jesli chodzi o schowki mysliwego gdzie znajde na mapie nr 1-7 gdzie znajde schowki bo jak narazie nei widze takiego oznaczenia ani mapy :(

11.03.2016 13:10
odpowiedz
hubiziom5
1
Junior

NorekJ spróbuję tak zrobić i zobaczę.

11.03.2016 14:36
odpowiedz
hubiziom5
1
Junior

Dzięki Norek zadziałało, dzięki ci bardzo :D

21.03.2016 04:25
odpowiedz
yadin
102
Legend

Strzelanie z łuku wymaga poszerzonej instrukcji.

24.03.2016 19:29
odpowiedz
Paltyna
1
Junior

Mam tem Sam problem co kolega a mianowicie chodzi o podróże ukończone 12/13 i niewiem co dalej żadnych misji od urkiego niema wszystko już zrobione fabuła gry skończona stosy itd tak samo a wogole mi pd nie rośnie a braku je jeden punkt żeby zdobyć trofeum expert lindza niewiem co robić pomóżcie czekam na podpowiedzi

25.03.2016 10:09
😊
odpowiedz
1 odpowiedź
BumBums
2
Junior

Ej u mnie jest takie coś że jak idę na północ wchodzę do fortu wielkiego drzewa i walczę i po chwili mi wyskakuje czarny ekran, pomóżcie

25.03.2016 21:21
odpowiedz
1 odpowiedź
Paltyna
1
Junior

Siemka u mie juz to die zmienilo barakuje mi tylko jednego trofeum do platyny chodzi o expert lindza braku je mi jeden punkt żeby go zdobyć ale coś sie pojebało ze tak powiem i te pd mi nie rośnie cała gra mi chodziła bez problemów aż do końca obojętnie co nie zrobię exp sie nie napełnia a wiem ze to był błąd gry który został już naprawiony przez patcz co mogę zrobić a żeby to zaczlo chodzić normalnie bo mie kurwica już ma z ta grom odp jak najszybciej pozdro chodzi o ps4

25.03.2016 21:24
odpowiedz
Paltyna
1
Junior

Norek pomóż jak wiesz co zrobic

31.03.2016 09:25
odpowiedz
zubr34
1
Junior

Jak mogę odblokować włócznie??

05.04.2016 09:21
😊
odpowiedz
dawidcs001benedykt
1
Junior

Przepraszam, ale chciałbym zauważyć, że u mnie na mapie mam schowek myśliwego, którego u WAS w poradniku nie ma...

05.04.2016 23:02
odpowiedz
zanonimizowany1167125
8
Centurion

Witam
Mam problem mianowicie nie mam pojecia jak wykonac odtrutke ktora jest niezbeda do przejscia misji "ziemia udam"Kompletnie nei mam pojecia co zrobic w tej sytuacji.
Czy trzeba moze rozbudowac chate saili zeby moc zrobic te odtrutke(i jak ja wogole zrobic) >??
bardzo prosze o pomoc

08.04.2016 17:36
😉
odpowiedz
zanonimizowany1167125
8
Centurion

Wystarczylo nacisnac TAB na klawiaturze i pojawily sie mikstury

18.04.2016 18:45
odpowiedz
zdw
1
Junior

Hej, pomóżcie, nie mam noży w sakwie (kółko broni), są włócznie, maczugi, łuki, przynęta, bomby pszczele, jeden slot z kłódką, 20% ukończone, noże ulepszone, a nie mam do nich dostępu

19.04.2016 22:55
odpowiedz
bistrobob
9
Legionista

Znalazłem jeszcze jeden rysunek ze schowkiem myśliwego /50 stóp na północ od ogniska znajdującego się na górze na północy od Kapłańskich Głazów/. Według mnie przedstawia on te właśnie głazy i ołtarz ofiarny, ale samego schowka nie znalazłem - może ktoś miał więcej szczęścia?

post wyedytowany przez bistrobob 2016-04-19 23:15:11
19.04.2016 23:02
odpowiedz
rekin220
1
Junior

dzien dobry wieczór
znalazłem ofertę ina od innych boje sie oszustwa [link] [ link zabroniony ] /r/najtansze-najlepsze

28.04.2016 22:08
odpowiedz
bistrobob
9
Legionista

Kolejny rysunek ze schowkiem myśliwego nieopodal jaskini Ulla./u podnóża klifu na brzegu rzeki - 75 stóp na lewo od drogi/. Niestety nie wiem co przedstawia.

19.05.2016 22:54
odpowiedz
1 odpowiedź
Oskar_
1
Junior

Schowków myśliwego jest aż 12:
[link]

10.07.2016 18:43
odpowiedz
Hipster Games
1
Junior

O co chodzi z opowieścią karusza , saili , dżaimy , tensaia i innych

19.07.2016 20:37
odpowiedz
gsmłody
1
Junior

Witam mam problem z trofeum ekspansja... Wszystkie placówki zdobyte sZtosy Tez a trofeum nie ma.... A to jest ostatnie do platyny :( pomóżcie

20.10.2016 22:21
odpowiedz
1 odpowiedź
aniaeM908
1
Junior

witam, jak przenieść przedmioty z sakwy do składu nagród?

27.10.2016 23:07
odpowiedz
1 odpowiedź
murann
10
Legionista

Do ukończenia w 100% brakuje mi upolowanie 2 zwierząt. Mam wrażenie, że miałem do czynienia ze wszystkimi ale mam 2 znaki zapytania. Byłbym bardzo wdzięczny jak ktoś wrzucił by listę wszystkich zwierząt jakie trzeba upolować bo nie wiem czy to nie jakiś błąd. ( te, które trzeba rowniez poskromic mam wszystkie poskromione :)). Z góry dziex. Pozdrawiam

24.11.2016 23:04
odpowiedz
Wolfrix
1
Junior

Mam problem z tą misją, a mianowicie po zabiciu pierwszych 3 przeciwników i zbadaniu ciała wilka gdy chce udać się w stronę nory pokazuje mi się napis "opuszczasz teren misji" nie wiem o co chodzi? To jakiś błąd? :-|

08.01.2017 18:50
odpowiedz
sznyciuu
13
Legionista

Pytanie
skoro nie mozna przenosic materialow z sakwy do skladu to dlaczego w poradniku jest napisane ze mozna
cyt. Do składu możesz również przenosić materiały, jeżeli Twoja sakwa zacznie się przepełniać.

20.11.2017 21:44
odpowiedz
BayekAC
8
Legionista

Pyatnko czy jak brakuje mi 10 pd i mam na razie 5000pd do zdobycia za każdy punkt i 5 pomarańczowych które dają 1 punkt.czy moge zdobyć iągnięcie ekspert łindź czy nie

04.01.2018 11:27
😃
odpowiedz
1 odpowiedź
czeniu18
1
Junior

Witam. Jestem początkowym graczem więc proszę o wyrozumiałość. Nie mogę nakarmić ( oswoić ) białego wilka posiadam przynętę (posiadam umiejętność) nie mogę jej wybrać z koła wyboru przytrzymując Q i wybierając muszką , inne bronie wybieram a przynęty nie mogę ( mam grę na PC). Może w inny sposób można rzucić przynętę, wybrać ją proszę o pomoc. Pozdrawiam.

15.08.2018 02:54
odpowiedz
Wipeout
2
Junior

Ja natomiast z poradnika ręka daiszy nie mogę wejść na górę.... Bug jak diabli.... Północne jaskinie oros ręka daiszy 3 w poradniku..... Kpina jakaś....

16.09.2018 16:54
odpowiedz
Dragonia
1
Junior

Ktoś wie co zrobić? Więc. Ostatnio mam misję od Łogi (Szczyt Oros) i mi nie zaliczyło. Chyba zepsułam misję, bo wcześniej miałam rzadkie pióra (1 sztuka) i teraz jak chciałam zebrać ostatnie pióra z gniazda nic się nie zaliczyło. Porzuciłam też misję i znów w nią weszłam, ale i tak pióra się nie odnowiły.

22.09.2018 16:18
odpowiedz
hanek1982
1
Junior

Witam. Nigdzie nie mogę znaleźć lamparta do oswojenia, ciągle trafiam na jaguary. Wiecie gdzie szukać lamparta???

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Far Cry Primal - screen - 2016-04-15 - 319639Far Cry Primal - screen - 2016-04-15 - 319638Far Cry Primal - screen - 2016-04-15 - 319637Far Cry Primal - screen - 2016-04-15 - 319636Far Cry Primal - screen - 2016-04-15 - 319635Far Cry Primal - screen - 2016-04-15 - 319634Far Cry Primal - screen - 2016-04-15 - 319633Far Cry Primal - screen - 2016-04-15 - 319632Far Cry Primal - screen - 2016-04-15 - 319631