Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Kompendia

Kompendia 3 września 2019, 13:32

Wszystko o Call of Duty: Modern Warfare 2019 – beta, gameplay, edycja kolekcjonerska

Poniższy artykuł jest kompendium wiedzy o grze Call of Duty: Modern Warfare. To kolejna odsłona cyklu strzelanek FPP, stworzona przez studio Infinity Ward na komputery PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.

Spis treści

Kwestie techniczne i wymagania sprzętowe

Call of Duty: Modern Warfare 2019 przygotowano na platformy PC Windows, Xbox One i PlayStation 4. Gra obsługuje rozdzielczość 4K oraz monitory ultrapanoramiczne. Na komputerach PC liczba klatek na sekundę jest nieograniczona, a na kartach graficznych nVidia zaimplementowano obsługę technologii RTX. Pecetowa wersja wspiera wyłącznie platformę Battle.net.

To pierwsza gra z serii Call of Duty działająca na zupełnie nowym silniku graficznym i fizycznym, co pozwoliło na wdrożenie takich nowości, jak:

  1. strzelanie oparte na fizycznych modelach pocisków (projectiles), zamiast samej rejestracji punktów trafień (hitscans);
  2. obiekty składające się z pięciokrotnie większej liczy wielokątów niż poprzednio;
  3. tekstury obiektów wykonane z wykorzystaniem technologii fotogrametrii;
  4. duże mapy w trybie wieloosobowym dla 64 i więcej graczy jednocześnie;
  5. grywalne pojazdy na ziemi i w powietrzu;
  6. symulacja gogli noktowizyjnych i wyposażenia działającego tylko w podczerwieni.

Call of Duty: Modern Warfare wspiera również rozgrywkę cross-play, czyli pomiędzy graczami na wszystkich platformach. Matchmaking (dobieranie graczy) oparty jest wtedy na podstawie używanego kontrolera – gra wykrywa, kto korzysta z myszki i klawiatury, a kto z pada.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Dariusz Matusiak

Dariusz Matusiak

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych i Dziennikarstwa. Pisanie o grach rozpoczął w 2013 roku od swojego bloga na gameplay.pl, skąd szybko trafił do działu Recenzji i Publicystki GRYOnline.pl. Czasem pisze też o filmach i technologii. Gracz od czasów świetności Amigi. Od zawsze fan wyścigów, realistycznych symulatorów i strzelanin militarnych oraz gier z wciągającą fabułą lub wyjątkowym stylem artystycznym. W wolnych chwilach uczy latać w symulatorach nowoczesnych myśliwców bojowych na prowadzonej przez siebie stronie Szkoła Latania. Poza tym wielki miłośnik urządzania swojego stanowiska w stylu „minimal desk setup”, sprzętowych nowinek i kotów.

więcej