Galeria screenów Diablo III

obrazków w galerii: 209 | aktualizacja: 12 czerwca 2013

E3 2013 7 czerwca 2013

Galeria HD 720p 21 lutego 2013

Galeria HD 1080p 17 maja 2012

Obrazki z gry 24 października 2011

Obrazki z wersji beta 1 sierpnia 2011

Encounters 22 grudnia 2010

BlizzCon 2010 25 października 2010

PvP Arena Battles 25 października 2010

gamescom 2010 18 sierpnia 2010

PC
X360
PS3

Komentarze Czytelników (4505)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
22.06.2016 21:56
odpowiedz
1 odpowiedź
Titakk
16
Pretorianin
8.0

Niezły hack n slash, w sumie wszystko jest zrobione na dobrym poziomie, ale Diablo 2 było a może jest dużo lepsze.

23.06.2016 10:02
odpowiedz
1 odpowiedź
Raiden
68
Generał

@Matt
Nie zgadzam się... i napiszę nawet dlaczego.

Chociaż trzeba zaznaczyć, że kreacja doznania, czyli główny cel każdej gry, wplątuje w to wszystko człowieka, przedmiot poznania i otoczenie, dlatego każdy może postrzegać daną grę inaczej, a gier, bez uznania człowieka i otoczenia za stałe, nie powinno się porównywać.

Gry takie jak Diablo są o tyle specyficzne, że możemy je oceniać po liczbie spędzonych przy nich godzin. Ma to związek z wartością estetyczną (główną składową doznania, łączącą człowieka z przedmiotem poznania), którą tu jest wyzwanie.

Czemu gracze (w tym ja) do dziś wracają do Master of Orion II, chociaż próbują innych tytułów (Galactic Civilizations, Imperium Galactica, endless space, Distant Worlds czy, dziś, Stellaris). Czemu właśnei wracją do Master of Orion II, a nie do któregoś z wymienionych tytułów? Czemu gracze wracają do Heroes of Might and Magic III, kiedy mogą grać w kolejne części lub nowsze, podobne gry (chociaż sam przyznam, że dziś swój czas dzielę po równo na HoM&M 3 oraz AoW 3)? Czemu to w tych tytułach mają wygrane tysiące godziny? Nostalgia? Te twoje okulary? Bzdura. Gry oparte o wartość estetyczną „wyzwania” nigdy się nie kończą - marginalizują aspekty, którym jasno można przypisać liczbę godzin koniecznych do ukończenia (fabuła, questy itd.), a skupiają się na rozgrywce. Dlatego też napisałem, że najlepszą oceną jest tu liczba spędzonych godziny. Jak wiemy doznanie pochodzi od mechanik, prowadzących do dynamik, a przez te do określonej wartości estetycznej (M>D>A). Mechaniki, czyli sposoby działania mechanizmów (mechanizm - wydobywanie złota; mechanika - jedna kopalnia dostarcza 1000 złota dziennie), tworzą pomiędzy sobą zależności (dynamika - mechanika wydobywania złota tworzy zależności z mechanikami produkcji wojska, budowania itd.), a dynamiki wpływają na kreację określonej wartości estetycznej (wyzwanie - bitwy, przejmowanie zamków itd.).

Diablo 3 ma ten problem, że podstawowa mechanika wypada bardzo dobrze - stworki morduje się przyjemniej niż w Diablo 2; lecz głębokie mechaniki wypadają już dużo gorzej.

Obrażenia (czyli pochodna wyposażenia, umiejętności, poziomu, statystyk przeciwnika itd.) zbyt szybko dążą do nieskończoności, przez co twórcy, po jakiekolwiek zmianie, mieli ogromne kłopoty z balansem. Tłumaczy to też trudności z wprowadzeniem PvP.

Zdobywanie wyposażenia - tu namieszał dom aukcyjny i, związane z nim, prawdopodobieństwo zdobycia określonych przedmiotów.

Projektu poziomów - proceduralnie generowane vs. stałe (nie wiem jak to teraz wygląda, bo dość dawno nie grałem, ale słyszałem, że twórcy starali się wprowadzić sporo ciekawych elementów, urozmaicających rozgrywkę).

W Diablo 3 można się świetnie bawić kilkanaście, kilkadziesiąt godzin (wyjątkiem jest sytuacja w której nie gramy sami, lecz z innymi w grupie), bo przez tyle czerpie się satysfakcję z świetnego systemu walki. D nabicia kolejnych godzin potrzebne są głębsze mechaniki. Nie twierdzę, że Diablo 3 to zła gra, bo jest przyzwoita, solida, dobra; ale to właśnie te głębokie mechaniki, w przypadku wartości estetycznej wyzwania (tak jak fabuła dla narracji), odróżniały gry dobre/bardzo dobre od wybitnych. Tak było z Master of Orion 2, HoM&M3, UFO: Enemy Unknown (w porównaniu do złożoności mechanik ---> liczby godzin spędzanej przy nowych X-comach), jak również i jest Diablo 2 w porównaniu do Diablo 3.

28.06.2016 16:51
odpowiedz
danydewicio
6
Junior

Nie da się porównać gier turowych do Diablo 3. Master of Orion 2 i Herosi 3 mieli prostą mechanikę i więcej masz nostalgii niż prawdy. Dziś już nie mamy 13 lat i nie jarają nas tak gry jak dawniej i dopisywanie mitologii jest głupotą.

Diablo 3 jest przyzwoitą produkcją w swojej klasie najlepszą, to gatunek hack and slash stracił zainteresowanie, wystarczy zobaczyć ile osób kupuje Val Hellsing Grim Dawn czy inne takie tytuły cieszą się one marginalnym zainteresowaniem.

Diablo 3 nie jest w stanie konkurować z waszą nostalgią ale jakościowo to świetna gra a że niektórzy z was z tego co widzę siedzą w grach z lat 90 no cóż nie wszyscy chcą porzucić czasy dzieciństwa.

Osobiście uważam że Diablo 4 nie będzie dlatego że ludzie przestali się interesować tym gatunkiem i zszedł na margines.

30.06.2016 07:06
-3
odpowiedz
krzycho19
42
Pretorianin
0.0

gra ceniona jednak mi nie przypadła do gustu - dotyczy to całej dotychczasowej serii Diablo - może nowe Diablo będzie inne ....

post wyedytowany przez krzycho19 2016-07-05 12:40:42
03.07.2016 00:31
2
odpowiedz
Kamikazer
6
Legionista

Ja przy Diablo 3 bawiłem się bardzo dobrze, ukończyłem tą grę i w żadnym wypadku nie żałuję godzin przy niej spędzonych.

11.07.2016 13:23
odpowiedz
Jaya
7
Legionista
8.5

Puki co grałem może 5h. Z początku zaczęło się narzekaniem, ale wszystko zmieniło się na wysoką ocenę.
Przeszedłem Torchlighty obydwa, Sacredy do 2jki, Grim Dawna jeszcze muszę trochę się wysilić bo zaczęło się patrzenie na statystyki tylko, poprzednie diablosy przeszedłem. W czym bije wszystkie wymienione? Grywalnością, fabułą, drobiazgowością. Przyznam, że tylko porównać mogę do ulubionego Borderlandsa. Zacznę od wkurzających spraw. Gra wydaje się za prosta z początku, jakby usunęli wszystkie wyzwania, możliwość decyzji - cyferki. Levele z początku klaustrofobiczne, potem coraz większe. Opisy broni, umiejętności kazały z początku na czuja wybierać, ale okazało się, że jakieś cyferki i procenty są. Punktem przełomowym były dalsze etapy gry, walka, fabuła. To, że co lvl odblokowuję nową umiejętność, albo jej wariant jest pozytywem. Prostota bywa fajna jak się okazało. Umiejętności są bardzo dopracowane, grywalne, wiele na raz się ich używa + to co robi pomocnik też umila rozgrywkę. Dalej jest co zdobywać, dużo chętniej się rozwinie i pogra wieloma postaciami niż jak to w przypadku konkurencji. Fabułę, czy jakieś zapiski - fajnie się ich słucha/ogląda. Klimat jest bajkowy, przekolorowany ale podoba się. Porównując to do Grim Dawna czy Torchlightów, czy Sacredów są daleko z tyłu o całokształt. Jest trochę nonsensów odnośnie i rozwoju postaci i fabuły, ale zabawa jest przednia - to jest gra. Pomimo wieku, gra przebija wszystkie rpg'i w które grałem z tym widokiem. Ogólnie wolę gdy zespół ma coś do powiedzenia i nie jest to tylko służy jako mięso armatnie, ale ocenę dam za frajdę 8,5. Nie będę wymieniał, z której gry co bym przekleił bo wyjdzie, że złożę mount&blade - inny gatunek

11.07.2016 14:43
-4
odpowiedz
justina11
1
Junior

Zalecają zadowolić gier PC.Teraz gram w Counter-Strike, [link] [link] Need for Speed Underground 2?

04.08.2016 11:26
odpowiedz
djziomek18
3
Chorąży

świetna

07.08.2016 14:47
odpowiedz
2 odpowiedzi
rafq4
82
Pretorianin

Mam pytanko do graczy, którzy bardzo lubili D2 i którzy wiele już godzin przegrali w D3 - W tej chwili D3 i dodatek stoją łącznie po ~130zł. Czy opłaca się to kupić ? Jest to gra, która jak D2, wciągnie na setki godzin i nie będzie nudzić ? (tu mowa o grze na BN oczywiście) Poczytałem trochę komentarzy ale ciągle nie mogę się zdecydować.

post wyedytowany przez rafq4 2016-08-07 14:48:45
08.08.2016 21:02
odpowiedz
AdamDE
3
Junior

Grajest super, wciągająca i jest co robić :D

05.09.2016 08:23
-1
odpowiedz
Matt
175
I Am The Night
9.0

Cóż, mimo sporych nadziei na gamesconie Blizzard nawet sie nie zająknął na temat czegokolwiek nowego z uniwersum Diablo, pozostaje nam wiec czekac na BlizzCon - wieść niesie, że tam zapowiedz będzie

spoiler start

....choc ponoć moze to być aplikacja mobilna?!?

spoiler stop

20.09.2016 16:22
1
odpowiedz
wielebny_666
96
Generał

A mi dzis przyszly 2 pudeleczka z podstawka i dodatkiem wiec zaczynam i mam nadzieje ze bede sie bawil baardzo dobrze :)

21.09.2016 15:00
-6
odpowiedz
2 odpowiedzi
feks3883
3
Chorąży
10

POTWIERDZONE!!!!! Będzie Diablo 4!!!
Jes jes jes jes jes jes!!!!!!!!!!!!!

02.11.2016 07:14
odpowiedz
2 odpowiedzi
Matt
175
I Am The Night

potwierdzą czy nie? ;) >>

02.11.2016 13:14
-1
odpowiedz
deTorquemada
170
I Worship His Shadow
10

Zasadniczo ostatnio bardzo mało gram w gry, ale kupiłem D3 jakoś na promocji ostatnio i dość porządnie wciąga - dość proste, na godzinkę, dwie dziennie idealne. Graficznie i dźwiękowo też nie mogę się niczego doczepić. Dodatek byłby w sam raz :)

05.11.2016 03:29
odpowiedz
Dharxen
16
Pretorianin

To już jest chyba oficjalne potwierdzenie, że nekromanta będzie kolejną klasą postaci w Diablo III:

https://www.youtube.com/watch?v=TcPZaaXKjo8

06.11.2016 15:30
odpowiedz
2 odpowiedzi
hemsworth
24
Centurion

Można gdzieś pobrać demo Diablo 3?

07.11.2016 11:47
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Dewastacjusz
7
Legionista

Po spędzeniu 10 lat z dwójką naszła mnie ochota na trójeczkę ale mam mieszane uczucia. Co to wg za bajkowa grafika... Wszystkie nowe gry Blizarda wyglądają jak ten cholerny Warcraft?

Dalej jest wymagany net do singleplayera? czy można już grać offline?

12.11.2016 12:31
odpowiedz
3 odpowiedzi
MANTISTIGER
4
Legionista

Tak niestety dalej net wymagany jest.Argument studia wcale mnie nie przekonuje że walka z piractwem i oszustami i dla tego stały dostęp do internetu jest potrzebny.W StarCraft II Pc jakoś umieli zrobić tryb singleplayer Offline a w Diablo III już nie niby jest wersja konsolowa ale to nie to samo. Piractwo i oszuści jakoś im nie przeszkadzali w SII.Dla mnie to zwykłe olanie graczy i pokazie że liczy się tylko kasa ich gra jest wybitna i tylko mogą zagrać elity graczy co mają neta.Bo prawda jest taka że gracze dawno już by stworzyli mody do D3 i gra wyglądałaby tak jak gracze sobie by życzyli a nie tak jak obecnie nekromanta dawno był by już w D3 a tak trzeba za niego zapłacić .Jedyne wyjście skoro nie słuchają sugestii graczy to trzeba zagłosować portfelem.

13.11.2016 14:10
odpowiedz
MANTISTIGER
4
Legionista


Szyszkłak@ światłem =światłowodami

14.11.2016 11:42
-1
odpowiedz
burzol5000
7
Centurion
10

NR 1

19.11.2016 20:32
1
odpowiedz
MANTISTIGER
4
Legionista
5.0

@Bezi2598- z postaciami przechowanymi na dysku z tym też by sobie Blizzard poradził ale czemu nie ma takiego trybu singleplayer Offline w D3 jak w S2 nie mogę tego zrozumieć. mogli by ten tryb wreszcie stworzyć. Patrzeć tylko jak D3 będzie niedługo free-to-play.

25.11.2016 18:47
odpowiedz
bartek2380
7
Chorąży

W polowie gry ja wylaczylem i wiecej nie gralem, znudzila mi sie. Ale grafika jest fajna i fabuła troche drętwa jak dla mnie.

05.01.2017 07:19
odpowiedz
Matt
175
I Am The Night

Kto czekał na okolicznościowy event Diablo I, ten sie doczekał, patch 2.4.3 trafił dzis na serwery.

http://us.battle.net/d3/en/blog/20426802/patch-243-now-live-1-4-2017#general

07.01.2017 16:38
odpowiedz
messias
34
Konsul

Witam.
Chciałbym sobie kupić samo Diablo 3 bez żadnego dodatku, wersja pudełkowa, a wiec z płyty gra zostanie zainstalowana - domyślam się że czeka mnie jakaś aktualizacja, czy orientuje się ktoś ile to będzie GB?

10.01.2017 17:12
1
odpowiedz
1 odpowiedź
vyrm86
1
Junior

Przypadek Diablo III oduczył mnie kupowania gier w dniu premiery i obdarzania tytułów zbyt dużym kredytem zaufania. Gdyby ta gra została wydana pod innym szyldem, np. "Super Diablo Bros" zasłużyłaby na mocne 7/10. Ale jako nastepca D2? Powiedziałbym, że niezły żart, lecz chyba chodziło o przemyślany model biznesowy: wydać grę prostą, przyjemną, kolorową, błyskającą światełkami, dać bardzo znany i wyczekiwany tytuł a w finale skosić miliony $$$. Najbardziej zawodzi system "rozwoju" postaci. Poczułem, że jako gracz jestem gdzieś na uboczu tego procesu, zaś program w trosce o mnie wybierze co dla mnie najlepsze. Jakby na potwierdzenie tego co piszę pełno komentarzy w stylu: "gra prosta i przyjemna, levele lecą, loocik leci". Cóż, panowie i panie z Blizza postanowili ustrzelić pewną niszę rynkową i chyba się udało.

23.01.2017 01:12
odpowiedz
Demonidras
1
Junior

[link]
Zapraszam po skrzydła :)

11.02.2017 22:24
-2
odpowiedz
Shars
9
Legionista
10

Cóż, od dłuższego czasu miałem dużą ochotę zagrać sobie w 3 cześć moich ulubionych hack and slashow, w końcu dla fabuły zdecydowałem się zakupić sama podstawkę, przyszła wczoraj i rozpocząłem grę barbarzyńca. Na recenzje za późno - ale nie na podzielenie się swoimi wrażeniami z gry, fabuła jak na ten typ gier - super, przerywniki filmowe - doskonałe i w nie których momentach wprawiające w zdziwienie, bohaterowie których spotykamy w przygodzie nie odstępuja od całokształtu gry, dodatkowo ze świetnymi dialogami, no i kwintesencja słodyczy - miażdżenie kolejnych hord demonów. Dzisiaj po południu doszedłem do chwili w której Diablo spada z Królestwa Niebios i rozpada się w pył, i co dalej? Jutro zamawiam RoS, bo podstawka tak mnie wykręciła ze czuje to, że kilka następnych wieczorów poświęce bez wątpienia tej grze. Teraz rozpocząłem grę łowca demonów na poziomie mistrz, po pierwszych misjach sądzę że teraz dopiero się nabawie, a jak przyjdzie mój dodatek - wole nie myśleć. Jak ktoś wacha się nad zakupem diabełka - gorąco polecam. Warte każdych pieniędzy, idealny hack and slash i godny następca D2.

30.04.2017 15:03
odpowiedz
LuckyLuke SPY
38
Chorąży
7.0

Grę właściwie ukończyłem już dawno temu, ale na konkretne przemyślenia naszło mnie dopiero teraz. Z jednej strony, to chyba pod względem mechaniki levelowania, zróżnicowania klas, craftingu oraz bardzo dobrego systemu lootu (oraz jego niezłej obfitości) najlepszy hack'n'slash. Ale niestety z drugiej strony, pod względem contentu, gra naprawdę kuleje. Sama kampania starczy na około 20h, co jak na hack'n'slasha jest wybitnie słabym wynikiem (Grim Dawn ukończyłem po prawie 50h i to jeszcze nie ze wszystkimi dodatkowymi questami, a w Sacredzie 2 po 20h to miałem może zbadaną ćwiartkę świata gry). Same akty też pozostawiają wiele do życzenia: pierwszy jest świetny, długi i zróżnicowany, ale przy każdym następnym zdaję się jakby Blizzowi co raz mniej "się chciało". Drugi - choć w miarę długi - to właściwie tylko monotonna pustynia, trzeci - już dosyć krótki - to głównie twierdza i jej nieliczne okolice. Ostatni czwarty to z kolei króciuteńki wycinek mapy - w dodatku wybitnie słaby i niezbyt zróżnicowany. Całe szczęście, że jest jeszcze Reaper of Souls, który dodaje jeden w miarę dobry akt. Gdyby autorzy dorzucili jeszcze z jeden czy dwa akty gra strasznie by zyskała, no bo ileż można biegać po identycznych lokacja podczas end game'u ? Niby podziemia się generują losowo (choć też nie każde), ale i tak wszystkie wyglądają praktycznie tak samo.

13.06.2017 09:29
odpowiedz
Matt
175
I Am The Night

20 lipca wraz ze startem sezonu 11 powinniśmy dostać w swoje ręce długo wyczekiwanego nekromantę ...pozostaje jeszcze tylko pytanie "za ile" :)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze