Galeria screenów The Darkness II

obrazków w galerii: 47 | aktualizacja: 8 lutego 2012

E3 2011 9 czerwca 2011

Obrazki z gry 13 maja 2011

X360
PS3
PC

Komentarze Czytelników (137)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
04.04.2012 12:44
odpowiedz
g0tcha
56
Stay Up Forever

Widzę, że pozytywnie oceniacie fabułę więc chyba dam DII szansę.

07.04.2012 14:25
odpowiedz
MrAks
61
Pretorianin

Na początku, po zakupie gry nie byłem do niej przekonany i żałowałem pieniędzy. Ale jak już pierwszą fazę gry przeszedłem i fabuła sie zaczęła rozkręcać gra okazała sie niesamowita :D; 10/10.
P.S. Nie dajcie sie nabrać zakończeniu gry ;)

16.04.2012 21:26
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Fajnie jakby ktoś zrobił spolszczenie do tego;)

20.06.2012 18:22
odpowiedz
kowal18913
45
Konsul

Całkiem możliwa gra na kilka godzinek pykania mnie jakos nie wzruszyła , troche chaotyczna walka , do tego gra wogule nie jest jakos strasznie wciągająca z strony fabularnej daje 7

02.07.2012 23:43
odpowiedz
Rozpierdalacz_PL
22
Chorąży

Mam pewien mały problem z uruchomieniem tej gry gdy ją odpalam to wyskakuje mi czarny ekran i fioletowe kółko że gra sie ładuje słysze dźwieki i wgl ale obraz ciagle jest czarny i nie wiem co robić? Mam geforca GT 240 1 GB wszystkie sterowniki uaktualnione co może być przyczyną ? Z Góry dzięki za odpowiedź ^^

03.08.2012 13:31
odpowiedz
AssasinBlade
16
Legionista

Gra jest boska. Aktualnie gram w nią po raz drugi i mnie w ogóle nie nudzi. Polecam każdemu. Teraz tylko czekać na trzecią część... ^_^

23.08.2012 14:08
odpowiedz
Oziem
51
Centurion

Gra genialna na prawdę polecam.
Przed chwilą przeszedłem tą grę i musze przyznać ze jest to najlepsza fabularnie gra w jaką grałem. Muzyka jest niesamowita. Świetnie oddaje klimat. Podoba mi sie komiksowa oprawa. Czytając Wasze opinie czytałem, że gra jest wzruszająca. Wątpiłem w to lecz ... gra potrafi wzruszyć, aż łezka się w oku kraja.
Fajna ta Jenny. Ale czy może mi ktoś coś wytłumaczyć ??
Na koncówce gdy wybieram zostan z jenny to zostaje w szpitalu i z nia tancze, jak wezme to drugie to trafiam do piekła i ja musze ratować, a potem ona ... kobieta zmienną jest, ale żeby aż tak ??
Któe z tych zakończeń to prawda, a które to iluzja ??

18.10.2012 20:19
odpowiedz
Herr Doktor
31
Pretorianin

Gierka superklimatyczna, a styl grafiki trochę przypominający Borderlands też mi bardzo pasuje :)

http://www.greenmangaming.com/s/pl/en/pc/games/action/the-darkness-ii/
http://www.greenmangaming.com/hot-deals/

Z okazj HorrorFestu 2012 jest do kupienia wersja Steam (klucz) Darkness II za 6$ czyli jakieś 25 zł (po zastosowaniu dostępnego dla wyszystkich vouchera GMG20-FXYD1-7WHP1 dodającego zniżkę 20% do aktualnej promocji 75%). Jak zwykle na GMG dla nowo rejestrujących się osób warto skorzystać z reffera kogoś ze swoich znajomych (jak nie ma się zanjoomych na GMG to równie dobrze choćby z mojego
http://www.greenmangaming.com/?gmgr=jelabuki
(zawsze to kolejne 2$ na kolejne gry zostaje w kieszeni).

06.11.2012 16:48
odpowiedz
frast
32
Centurion

Ciekawy pomysł na grę. Naprawdę krwista rozwałka, przez co wiele graczy poczuje radość, do tego w pewien sposób wciągająca fabuła i wspaniały klimat. Czego oczekiwać więcej? Szkoda że 2K nie wykorzystało do końca tytułu, grafika momentami naprawdę boli, po dłuższym czasie gra zaczyna nudzić, do tego jest coop, szkoda tylko że tak ciężko jest z kimś zagrać i on też po dłuższym czasie nudzi. Gra jest jednak naprawdę fajna, i może się spodobać. Moja ocena - 7,5/10

15.11.2012 22:07
odpowiedz
Oziem
51
Centurion

Po dłuższym czasie gra sie nudzi ?!?! No chyba tobie.

30.01.2013 10:59
odpowiedz
AlkoPc
41
Pretorianin
8.0

Mogłaby być dłuższa. ;D Bardzo fajny tytuł.

09.02.2013 03:42
odpowiedz
fresz lama
4
Generał
9.0

Świetna gra. Zabijanie przeciwników sprawia wielką przyjemność a gameplay jest miodny.

Plusy:

+Przyjemna dla oka grafika
+Fabuła
+Efektowne zabijanie
+System rozwoju umiejętności
+Możliwość walki z dwoma różnymi broniami na raz, tarczami itp.
+Klimat
+Bossowie
+AI

Minusy:

-Tylko jedna słuszna droga do celu.
-Trochę bugów

Gra godna polecenia, wciągnęła mnie tak samo jak pierwszy BioShock, a to już coś.

07.04.2013 15:26
odpowiedz
NViaan
5
Legionista

Gra mi się nigdy nie znudzi ;D Fabuła wciągająca, różne możliwości zbijania i rozwijania umiejętności, chociaż SI wrogów mogłaby być wyższa, to i tak samo ich zabijanie daje mi radochę xD Super klima, choć gra mogłaby być dłuższa. Moja ocena: 8,5/10.

18.04.2013 22:29
odpowiedz
lollol695
51
Pretorianin
10

Wczoraj zakupilem gierke, bo demo bylo dosc ciekawe i pomyslalem zeby dac szanse pelnej wersji i sie nie zawiodlem. Gra ma w sobie cos z Portala 2, a konkretnie po pierwszym przejsciu nie mialem dosyc mimo, ze byla troche za krotka. Fabula jest ciekawa i bardzo wciaga, grafika z cell-shadingiem(nie wiem jak to pisac :P) ladna i klimatyczna(szczegolnie, ze to gra na podstawie komiksu), udzwiekowienie moim zdaniem mistrzowskie - glosy aktorow swietnie wpasowane do postaci oddajac ich charakter(Glos ciemnosci srawial czasem, ze ciarki chodzily mi po plecach), glowny bohater i jego umiejetnosci strzeleckie jak i nadprzyrodzone. Strzelanie jest przyjemne choc na padzie grajac pierwszy raz w fps czesto sie ginie(praktyka czyni mistrza i na padzie mysle jest wygodniej). Ciemnosc i jej wezowo-glowe macki daja mozliwosc rozczlonkowywania wrogow na wszystkie sposoby, robic brutalne i widowiskowe egzekucje(4 z czego kazda sluzy do czego innego dzieki czemu czasem trzeba myslec, bo czasem jest ciezko), ktore nigdy sie nie znudza(np wyciaganie kregoslupa razem z czaszka przez tylek). Upgradeow jest od h*ja i trzeba przejsc gre na NG+ zeby wymaksowac wszytsko, przy czym warto szukac artefaktow(kazdy daje 300+ esencji). Gre polecam z czystym sumieniem szczegolnie ze do dzisiaj mozna kupic limitowana edycje za 40zl(przynajmniej w Mediamarkcie)

05.08.2013 00:57
odpowiedz
August19
2
Junior

Grę kupiłem jakiś czas temu na promocji jednego z internetowych sklepów. Jako, że w tym czasie grałem w inne tytuły musiała trochę odczekać w bibliotece, gdy jednak już ją uruchomiłem ciężko mi było ją wyłączyć. Grę przeszedłem w dwa dni uruchamiając ją dwa razy, a to nie często mi się zdarza. Największymi plusami gry są zdecydowanie fabuła i klimat. Przedstawiona opowieść jest tajemnicza i bardzo wciągająca. Mi osobiście styl graficzny się podobał, jednak nie każdemu taka komiksowa stylizacja może przypaść do gustu. Strzela się całkiem przyjemnie, ale dopiero korzystanie z macek(?) i innych mocy ciemności daje prawdziwą frajdę. Dzięki owym demonicznym ramionom możemy przeciwników chwytać, przecinać wzdłuż i wszerz, a także wykonywać krwawe egzekucje (które są wyjątkowo brutalne) poza tym możemy także przywołać rój atakujący wrogów lub napełnić naszą broń mroczna energią. W grze zaimplementowano system rozwoju postaci składający się z czterech drzewek umiejętności. Podczas jednego przejścia nie możemy wykupić wszystkich talentów, jednak po przejściu gry możemy zacząć opowieść od nowa nie tracąc wcześniejszych postępów. Dostępny jest także tryb Vendetta, czyli sieciowy COOP (można przejść samemu), który moim zdaniem jest znacząco słabszy od zwykłej kampanii. Największą wadą gry jest jej całkowita liniowość, wszystkie lokacje (poza willą głównego bohatera) są jednak tak naprawdę oskryptowanymi korytarzami. Kolejną z wad jest czas gry, singlową kampanie przechodzi się 5-6 h, a wraz z trybem Vendetta całość zajęła mi 9 godzin.

Plusy:
- fabuła
- klimat
- demoniczne macki :D

Minusy:
- liniowość
- czas gry
- tryb Vendetta znacząco słabszy od kampanii

Ocena: 8,5

14.10.2013 02:18
odpowiedz
KORZYCH
24
Legionista
9.5

gra wygląda bardzo ciekawie, może troche pastelowo, ale to pewnie taki zabieg by oddać nawiązanie do komiksu, bo jednak silnik graficzny prezentuje się nieźle, jest dobrze zoptymalizowany. dźwiękowo też nie mam za bardzo zastrzeżeń, chociaż przydałaby się rockowa/metalowa/thrashowa muzyka podczas akcji jak jest np przy zbijaniu gołębi na czas. strzela się przyjemnie, używa mocy troszke trudno (złapać przeciwnika trzeba niestety z bliska i wtedy myśleć nad wcisnięciem danego przycisku egzekucji), ale poziom trudności nie jest tak wysoki by od razu ginąć przy bliższym starciu, kiedy po zabiciu wroga można szybko zjeść jego serce i sie troszke naprawić. fabuła jest fajnie opowiedziana, jest to bardzo klimatyczne, szczególnie romantyczna wstawka z Jenny, choc akurat choroba psychiczna tutaj jest troszke oklepana. ale wbijanie gwozdzi w ręce głownego bohatera i inne tego typu scenki nadają powagi. jednakże mamy mało wyborów, jesli juz to niewiele mozna z nimi zrobic, więc jest to akcja liniowa. oczywiscie mozna sobie pochodzic po scenerii i np szukac relikwii (?) ale sa dosyc latwe do znalezienia. upgradowanie bohatera jak w rpg jest dosc proste, esencje zbiera się łatwo, akurat nie trzeba z tego zbytnio korzystac, ale muchy czy strzelanie bez amunicji, lub ochrona się przydaje, tak jak i wspomniane egzekucje dzieki ktorym za zabicie mozemy sobie zregenerowac amunicje, tarcze czy zdrowie. i tak jak pisalem, gierka ma fajny klimat, na pewno jest innowacyjna, w ten sposob w nic nie grałem. czy cos mi w tej grze nie pasuje? właściwie to chyba tylko to, że nasze demoniczne macki są krótkie i trzeba bardzo na styk unikać świateł by je "capnąć". jeden z lepszych fpsów w jakie grałem, szkoda że nie było jedynki na PC.

a i gram z patchem na krew oczywiście, bo bez niej wrażenia pewnie są "ciut" gorsze.

05.02.2014 20:11
odpowiedz
sznyciuu
9
Legionista

macie moze proble z odpaleniem tej gry na windows 8.1 64 bit

08.02.2014 08:56
odpowiedz
WoJoRGW
43
Centurion

na pewno żadnego spolszczenia do tej gry ani nic? nic do tej pory ?

19.02.2014 22:32
odpowiedz
Oziem
51
Centurion

Spolszczenie napisów może by się i znalazło w co wątpię, a co do dialogów to nic nie zastąpi oryginalnej ścieżki dźwiękowej i świetnego, demonicznego głosu Ciemności. Z resztą mozesz nauczyc sie wielu nowych słówek np. Gutted - wypatroszony. Nie powiem Ci w ,którym momencie pada ten wyraz :)

27.03.2014 13:42
odpowiedz
Roniq
68
Unknown
8.5

Przeszedłem gierkę dziś w nocy i muszę przyznać, że ocena na portalu jest dla niej krzywdząca.

Solidne

02.05.2014 12:42
odpowiedz
tadan
15
Centurion
10

Przeszedłem gre przed chwilą zajebista

10.07.2014 19:43
odpowiedz
DzaQ
33
Purpurowy pożeracz ludzi

Dla zainteresowanych nabyciem tej gry - jest w Humble Bundle za 00.1$ bez kluczy, lub za 1$ z kluczem Steam.

13.07.2014 13:56
odpowiedz
gwynnbleid
6
Legionista
9.5

Jedna z niewielu gier którą przeszedłem praktycznie w jeden dzień, zajebista

06.09.2014 23:04
odpowiedz
Sweet1O1
39
Pretorianin
9.0

Za 4 dychy z trójwymiarową okładką na ps3 kupiłem :P Gra ogólnie bardzo fajna tylko lokacje troche zdechłe

04.02.2015 20:00
odpowiedz
saito123
38
Sam Fisher
9.0

Fajna gra. Podobają mi się te węże :D HEHE

01.06.2015 16:59
odpowiedz
Akranus
34
Chorąży
10

Gra w mojej opinii genialna ale niedoceniana (możliwe że przez liniowość i krótki czas trwania). Pierwszy raz w grach bardzo chciałem dotrzeć do celu i uratować Jenny, w czasie gdy w większości gier olewam to że muszę kogoś uratować. Końcówka dobra ale tylko do napisów końcowych cut scenka po nich jest przewidywalna i słaba chociaż z drugiej strony nadaje sens ostatniemu wyborowi "Bądź szczęśliwy z kopią lub daj jej żyć ale swoim kosztem". Dla mnie gra genialna choć trochę za krótka.

22.06.2015 14:51
odpowiedz
meZmetRon
1
Junior

Polecam grać po uprzednim zainstalowaniu patcha odcenzurowującego

28.07.2016 10:53
odpowiedz
DzaQ
33
Purpurowy pożeracz ludzi

Trzymajcie gifta z Humble Bundle:

https://www.humblebundle.com/gift?key=7TR8qXnC7sSTsaxa

Kto pierwszy ten lepszy :)

29.01.2017 12:17
1
odpowiedz
1 odpowiedź
jasiek_b
22
Współzałożyciel GameSub

Zapraszam na stronę mojej grupy - opublikowaliśmy spolszczenie :)

http://gamesub.pl/spolszczenie-the-darkness-2/

23.05.2017 20:59
odpowiedz
ashanazai
33
Centurion
8.0

Dobra strzelanka do odstresowania po pracy/szkole, przypomina Painkillera.
Plusy:
- drzewko rozwijania umiejętności
- miodność
- ciekawa fabuła
- artefakty
Minusy:
- nie da się rozwinąć całego drzewka podczas jednej gry
- trochę za krótka gra
- mało broni lub korzystania z mocy.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze