Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic III: HD Edition - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic III: HD Edition - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Tunele i Troglodyci - kampania Wyzwolenie
Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Tunele i Troglodyci - kampania Wyzwolenie
Powiększ mapę

Tunele i Troglodyci | Kampania - Wyzwolenie | Heroes of Might & Magic III poradnik Heroes of Might & Magic III: HD Edition

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019

Legenda Heroes of Might & Magic III: HD Edition - misja Tunele i Troglodyci - kampania Wyzwolenie

Miasta, które gracz posiada od początku misji.

Garnizon wroga - by przedostać się na drugą stronę, musisz wpierw pokonać jednostki wroga.

Klucznik - "a" oznacza Namiot Klucznika, a "b" oznacza miejsce, które można otworzyć po odwiedzeniu Namiotu Klucznika.

Wejście do podziemi - znak "a" oznacza wejście do podziemi, znak "b" wyjście prowadzące na powierzchnie.

Monolit przejścia - znak "a" oznacza wejście, a znak "b" wyjście.

Ważne miejsce lub budynek - odwiedzenie, lub przejęcie go znacznie ułatwia misję.

Ikona reprezentuje miejsce, w którym do wykonania jest główne zadanie misji - może to być przejęcie artefaktu, pokonanie wroga, czy zajęcie miasta.

Ikoną tą oznaczone są kluczowe dla danej misji kopalnie.

Neutralne miasta, które można zająć.

Miasta, które wróg posiada od początku misji.

Tunele i Troglodyci

Trzy budynki Gildii Magii poziomu 1 to najlepszy start w tej misji. - Tunele i Troglodyci | Kampania - Wyzwolenie | Heroes of Might & Magic III - Heroes of Might & Magic III: HD Edition - poradnik do gry
Trzy budynki Gildii Magii poziomu 1 to najlepszy start w tej misji.

Na starcie do wyboru będziesz mieć: Nawigacja poziom eksperta, Gildie Magii poziom 1 w każdym mieście, bądź Gildię Magii poziomu 3 w twoim głównym mieście. Najlepszym wyborem są Gildie Magii poziomu pierwszego - nie dość, że pozwoli ci to zaoszczędzić masę surowców, to przyspieszy rozbudowę miast.

Rozpocznij rozbudowę miast w ten sam sposób:

  • Dzień 1 - Targowisko
  • Dzień 2 - Kuźnia
  • Dzień 3 - Ratusz

Po pierwszym dniu będziesz mieć 6 tyś złota na turę. W następnej kolejności wybuduj, w zamku Forteca:

  • Dzień 4 - Wieża Magów
  • Dzień 5 - Ołtarz Życzeń
  • Dzień 6 - Złoty Pawilon
  • Dzień 7- Świątynia Obłoków

W kolejnym tygodniu postaraj się wybudować w którymś mieście Kapitol, oraz wybuduj Zamek we wszystkich trzech miastach. Pamiętaj, by nie stać bezczynnie - wykorzystaj ten czas na zajęcie wszystkich kopalni wokół, jak i zebranie surowców i artefaktów. W pobliżu miasta Fortecy (na północ od niego) znajdziesz Fort na Wzgórzu (punkt POI1 na mapie), więc w bardzo łatwy sposób możesz ulepszać swoje wojska - przyda ci się to za moment.

Czapeczka Niewid... artefakt, który znacząco wzmocni twojego bohatera! - Tunele i Troglodyci | Kampania - Wyzwolenie | Heroes of Might & Magic III - Heroes of Might & Magic III: HD Edition - poradnik do gry
Czapeczka Niewid... artefakt, który znacząco wzmocni twojego bohatera!

Gdy nadejdzie 3 tydzień, zrekrutuj wszystkie wojska z zamku Forteca (punkt S3 na mapie), a następnie udaj się do wspomnianego fortu, by je ulepszyć. Następnie wyślij go do podziemi, przejściem, które znajdziesz na południe od miasta typu Zamek (P2a). Po zejściu pod ziemię, udaj się na północ, gdzie znajdziesz artefakt broniony przez chmarę Zombi (ok. 300 jednostek) (POI2). Walka jest dość trudna, jednak jest tego warta - nagrodą jest artefakt, który daje możliwość rzucania wszystkich czarów 5 poziomu!

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie