ocena redakcji
8.0
oceń grę
więcej
zobacz więcej

Recenzja gry Might & Magic X: Legacy - klasycznego RPG dla weteranów

Świat stoi sprzętem nowej generacji, a tymczasem niemieckie Libmic Entertainment funduje nam nostalgiczną podróż w rejony klasycznego RPG. Czy twórcom udało się przywrócić blask zakurzonej serii?

27 stycznia 2014Michał Miłosz (gry-online.pl) 8.0/10
• strony: 123
PLUSY:
  1. przemyślana mechanika;
  2. długa kampania;
  3. zróżnicowani przeciwnicy;
  4. syndrom “jeszcze pięć minut”.
MINUSY:
  1. nie najlepsza grafika;
  2. bugi.

Historia lubi zataczać koło i kiedy już wydaje się nam, że gry będą tylko coraz bardziej epatować widowiskowością i milionami wielokątów pojawiającymi się na ekranach nagle nastaje moda na retro. Gracze zaczynają coraz chętniej sięgać po stare marki i tytuły, które według opinii wielu osób zamiast grubej warstwy pudru posiadały jeszcze to co, co używając wielkich słów można nazwać duszą, oferując przy tym faktycznie, nierzadko wielogodzinne wyzwanie. Trend ten został oczywiście bardzo szybko zauważony przez deweloperów, którzy postanowili przywrócić do życia te stare tytuły, przygotowując ich odświeżone wersje lub kontynuacje. Jedną z pierwszych takich pozycji był Bionic Commando Rearmed, a więc produkcja raczej nieskomplikowana pod względem mechaniki rozgrywki i objętości. Jednym z ostatnich przedstawicieli nowej mody jest już jednak niezwykle obszerna i w porównaniu do wielu nowych gier RPG dość skomplikowana kolejna, dziesiąta część popularnej serii Might & Magic.

Rogacz wielkości małej stodoły potrafi zrobić wrażenie. - 2014-01-27
Rogacz wielkości małej stodoły potrafi zrobić wrażenie.

Pierwszym zwiastunem powrotu dungeon crawlerów do “zachodniego świata rozrywki” był znakomity Legend of Grimrock, który w najbardziej klasyczny ze sposobów zabierał nas w podróż po wielopoziomowych tunelach opanowanych przez nieprzyjazne stwory. Wspominam o świcie Zachodu, bowiem na Wschodzie, oczywiście przede wszystkim w Japonii, dungeon crawlery miały się o wiele lepiej niż u nas. To właśnie tam, na mobilne konsole Nintendo kontynuowano serię Wizardry. Pojawiali się także nowi przedstawiciele gatunku, jak niektóre tytuły z serii Persona czy rewelacyjne gry z cyklu Etrian Odyssey. Ameryka i Europa tak naprawdę więc gonią stawkę. Robią to jednak w godny pochwały sposób, czego efektem jest niesamowicie wciągająca, choć niestety nie pozbawiona głównie technicznych baboli Might & Magic X: Legacy.

Recenzja gry Might & Magic X: Legacy - RPG nie tylko dla weteranów - ilustracja #2

Pierwsza gra z cyklu Might & Magic o podtytule The Secret of the Inner Sanctum ukazała się w 1986 roku. Jej akcja rozgrywała się w świecie Varn. Od tego czasu eksploratorzy uniwersum Mocy i Magii poznawali także inne światy: Xeen, Axeoth i Terrę. Akcja dziesiątej części rozgrywa się w krainie Ashan, a więc tej samej, w której obserwowaliśmy zmagania frakcji w strategicznym odłamie serii, czyli Might & Magic: Heroes VI. Jednak klasyczne erpegi i strategie turowe to nie jedyne gatunki gier, z jakimi romansowała ta marka. Szyldem M&M posługują się również trzecioosobowa gra akcji z 1999 roku zatytułowana Crusaders of Might & Magic oraz wydana 7 lat później Dark Messiah of Might & Magic, która podobnie jak Legacy, przedstawiała wydarzenia rozgrywające się w Ashanie. Jak więc łatwo policzyć, za dwa lata seria będzie obchodziła trzydzieste urodziny.

Might & Magic X: Legacy

Might & Magic X: Legacy [1:34]

Klasyczne RPG na pierwszym zwiastunie.

Za przygotowanie Might & Magic X: Legacy odpowiada niemieckie studio Libmic Entertainment, które podeszło do sprawy w bardzo poważny sposób, starając się, aby przygotowywany tytuł jak najlepiej wpasował się w ramy serii. Zrezygnowano przy tym z nieco bardziej nowoczesnego sposobu przedstawienia akcji, jaki miał w serii miejsce od części szóstej, a który pozwalał w płynny sposób, w czasie rzeczywistym prowadzić zarówno walkę jak i eksplorację ukazując widok z pierwszej osoby. Zamiast tego zaproponowano, aby wzorem pierwszych części gracz mógł poruszać się po świecie zbudowanym z kwadratowych pól, pomiędzy którymi następuje animowane przejście. Pozostawiono widok z pierwszej osoby, a walka w całości została oparta na turach. Czy przez to gra w jakikolwiek sposób straciła na atrakcyjności? W żadnym wypadku.

Tekst przygotowany na podstawie wersji PC.
inne
Recenzja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na PC – Geralt rozwija skrzydła na pececie

Recenzja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na PC – Geralt rozwija skrzydła na pececie

Wiedźmin 2 był grą od początku szykowaną z myślą o komputerach PC. W przypadku Wiedźmina 3 twórcy przyznają, że multiplatformowość zmusiła ich do kompromisów, nie oznacza to jednak, że Dziki Gon na PC jest portem przygotowanym na kolanie. Przeciwnie.  recenzja gry

The Elder Scrolls V: Skyrim - recenzja - mamy grę roku?

The Elder Scrolls V: Skyrim - recenzja - mamy grę roku?

The Elder Scrolls V: Skyrim uderzył mocno i na tyle skutecznie, że straciliśmy dla niego głowy. Czy nowy produkt Bethesdy jest murowanym kandydatem do tytułu gry roku? Na to pytanie odpowiadamy w recenzji.  recenzja gry

Recenzja gry Dark Souls III - symulator umierania żegna się z klasą

Recenzja gry Dark Souls III - symulator umierania żegna się z klasą

Po wielu dniach wyrzeczeń i równie wielu zgonach, prezentujemy Wam finalną recenzję gry Dark Souls III, wraz z jej oceną.  recenzja gry

A jaki jest Twój werdykt?

Oceń sam tę grę
Might & Magic X: Legacy - screen - 2014-01-24 - 276502Might & Magic X: Legacy - screen - 2014-01-24 - 276501Might & Magic X: Legacy - screen - 2014-01-24 - 276500Might & Magic X: Legacy - screen - 2014-01-24 - 276499Might & Magic X: Legacy - screen - 2014-01-24 - 276498Might & Magic X: Legacy - screen - 2014-01-24 - 276497Might & Magic X: Legacy - screen - 2013-08-20 - 267735Might & Magic X: Legacy - screen - 2013-08-20 - 267734Might & Magic X: Legacy - screen - 2013-08-20 - 267733Might & Magic X: Legacy - screen - 2013-08-20 - 267732
Drakensang Online

Drakensang Online

Zagraj za Darmo!

Koyotl

Koyotl

Zagraj za Darmo!

Dark Souls Prepare to Die Edition - PC - 63,90 zł

kup w sklepie

PC 63,90 zł

Pillars of Eternity - PC - 105,50 zł

kup w sklepie

PC 105,50 zł

Dungeon Siege III - PC - 54,99 zł

kup w sklepie

PC 54,99 zł

Komentarze Czytelników (88)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
30.01.2014 23:05
odpowiedz
_Luke_
168
Death Incarnate

Magiczne Majtki? Secret Service nr 10, opis do Might & Magic 3 :)

30.01.2014 23:11
odpowiedz
Asmodeusz
136
Legend

[59]
w srodku SSa (nie jestem pewien czy numer z MM3 czy WOX) na papierze toletowym byla tez tabelka broni: rozdzaj broni oraz material z jakiego byla wykonana. Tabelka ta jest identyczna w WOX :P

30.01.2014 23:18
odpowiedz
M@rine
112
Mariner of the Inet

M&M X jest grą tragiczną. Nie bójmy się użyć tego słowa, naprawdę. Nie ma w niej żadnego serca, oddania twórców co widać na każdym kroku. Reusing modeli z innych gier, niepasujące tekstury, styl itp. ZERO kontroli jakości czy własnego zaangażowania. Jest to tania jazda na znanej marce i ostatnim sukcesie grimrocka. Gra nie ma własnego stylu, nie ma własnej duszy i bardzo odczuwalny jest brak budżetu. Każdy element gry wygląda i gra się tanio. Dźwięki retro niepasujące zupełnie do tych nowych, parę linijek tekstu na krzyż, uboga walka z brakiem balansu, ekonomia nie istnieje, nie ma żadnych ciekawych mechanik w grze poza 4lvl reliktami i paroma zagadkami (tekstowymi bo zagadki ruchome są bardzo prymitywne). Świat przedstawiony ma w sobie sztuczne bariery oddzielające, których nie przeskoczysz, a nawet jak przeskoczysz bo masz dobrą drużynę to mogą ci się zepsuć questy. Magia jest bardzo powierzchowna a system kratek uniemożliwia użycia mechaniki ciekawszych czarów niż zadaj xdmg. Brak ruchu w walce - zerojedynkowy wynik starcia. Rozwój bohaterów jest prosty i liniowy, co nie współgra z rozwojem ekwipunku, który ma 3 czy 4 tiery a każdy bardzo skokowo wzmacnia postać. Niektóre kombinacje są nawet niedostępne np. gmaster sword i gmaster 2h. Walka na dystans nie istnieje, jakikolwiek łucznik to strata slota. Nawet w końcowych partiach gry brak widocznego postępu co jest chyba niezbędne w RPG. Nie czujesz że jesteś silniejszy, nie spuścisz meteor shower zabijając 20 mobów, nie z oneshotujesz niskiego moba bo ich już nie będzie. Matematyczna gra, która mogłaby się skończyć na pierwszym poziomie doświadczenia bo praktycznie nic się nie zmienia.

Więc czemu ludziom się podoba? Odpowiedź jest prosta. Taka forma RPGów nie była popularna bez powodu. Po prostu wciąga, fajnie się gra znowu w grę tego typu. Na dodatek ciężko odnieść grę do innych bo nie ma konkurencji. Nie można bezpośrednio porównać do niczego co ma mniej niż ~14 lat(?). Gdyby porównać do wizardry 8 to ta gra ląduje w koszu supermarketu za 5zł. Ale jednak, forma sprawdzona ale dziś świeża, gra wciąga więc i ocena na portalu musi się zgadzać.

Nie bądźmy przeświadczeni o swojej wyższości. Nie wszystko co nam się podoba musi być dobre. Grałem w wiele gier ocenionych nisko, nawet sam wiedziałem że gra jest słaba, ale dawało mi to frajdę. Czy miałbym podstawy do oceny 8/10 i chwalenia gry? Nie! Sam oceniłbym ją nisko. Oddzielmy w końcu własną frajdę od jakości gry.

M&M x jest na maksymalnie 5/10 i to będąc hojnym.

PS
ja mierzę jakoś gry jakością zabawy, dziś jest 9.5, jutro może będzie mniej, a potem będę grał w co innego i ta gra będzie dla mnie miała 0.
To jest najbardziej zarozumiała, błędna i idiotycznie głupia wypowiedź. Co jeszcze tak oceniasz? Film dopóki trwa ma u ciebie 10/10 a jak wyjdziesz z kina to już 0? Jak wyciągniesz to seks już ma 0, żeby nawiązać do twojego głupkowato niedojrzałego komentarza z [19]?

30.01.2014 23:28
odpowiedz
_Luke_
168
Death Incarnate

Dowod nr 1 ->

30.01.2014 23:28
odpowiedz
_Luke_
168
Death Incarnate

i 2 ->

30.01.2014 23:43
odpowiedz
Andre Linoge
38
Generał

Marine- swietny post, po pierwszej czesci gotowalo sie troche we mnie, ale druga wszystko wyjasnila :)

_Luke_ - a pamieta ktos recenzje czy solucje do EOB w computer studio?:) Pamietam , jak gralem w dwojke, i nie moglem sobie poradzic z tymi czterema trabami, gdzie trzeba bylo zadac przy rzezbie.Solucja miala byc dopiero w nastepnym numerze.Wzialem zadzwonilem do redakcji CS, poprosilem Marka Suchockiego, pogadalem, zapytalem czy moze mi pomoc, powiedzial ze poszuka,zebym zadzwonil za chwile, zadzwonilem za jakis czas i powiedzial mi rozwiazanie, to byly czasy ;) Oczywiscie nie mieszkam w wawie, wiec to bylo tym bardziej niesamowite.

30.01.2014 23:49
odpowiedz
verify
112
Generał

Computer Studio to w ogole bylo super czasopismo, mam wszystkie numery. Nikt tak nie rozkladal gier na czynniki pierwsze jak oni.

31.01.2014 00:27
odpowiedz
Tomeis
55
Pretorianin

Patrzac na to jak Ubi "traktuje" to uniwersum/serie wg. mnie jako poboczny produkt, a nie jako glowny produkt firmy jak AC( nie wiem czy przy serii AC Ubi zmienia swoich wykonawcow, ale gdzies czytalem, ze samym AC 6-7 "studiow" sie zajmuje?), ale przy uniwersum MM to prawie co gra to inny wykonawca(Black hole upadlo przez H6, bo wg plotki finansowali czesc rzeczy z wlasnej kieszeni np. ekrany miast, czy inni tworcy nie "zachwalaja" wspolpracy z ubi", czy tworcy MMX wczesniej zrobili 2 dlc do H6 ) oraz Ubi finanse tez im "kontroluje/obcina".
Przeciez w H6 miala byc frakcja "Magow/Akademia" i pozostaly tylko arty, szkice czy model do filmiku reklamowego. W H6 tez sa "recolory,"(nie gralem tylko czytalem) zywiolaki raz jako czesc miasta, raz jako neutral czy bossy-jednostka z nowa tektura. Jest plota/hipoteza, ze H6 tez mialo miec alternatyw jak H5:dzikie hordy, ale arty wyladowaly jako obrazki do karcianki. Koniec koncow H6 chyba nie ma juz wsparcia/nowych patchy, a bugi nadal sa.
Decyzje Ubi maja duzy wplyw na ksztalt gry, by malym kosztem jak najwiecej zrobic, wiec sie nie dziwie postom, ze gra wyglada "ubogo" czy sa bugi.

Jakas jednostka akademii pojawia sie w MMX? odp. moze byc w spoilerze.

31.01.2014 08:35
odpowiedz
DiabloManiak
136
Karczemny Dymek

Tomeis - chyba można magów podciągnąć jako moby z akademii, rakshe widzimy jako npc-a w mieście

Z HoMM-a 6 tłuczesz się z wszystkimi jednostkami lochu, większością twierdzy i neutralnych oraz tak na oko połową jednostek innych zamków ( oprócz inferno)

31.01.2014 09:05
odpowiedz
Soulcatcher
183
back to DA:I

M@rine --> ty nadęty bufonie (nawiązując do twojej formy wypowiedzi) nie masz żadnego pojęcia o grach i ich ocenianiu. Jedynym elementem jaki jest istotny w grze to jakość rozrywki i zadowolenie gracza. Wszystko inne to tylko napinki takich specjslistów jak ty. Według twojego systemu oceny takie gry jak Tetris to nic niewarte śmieci.
Tekstury, muzyka i te wszystkie elementy które wymieniasz nie mają żadnego znaczenia jeżeli granie nie sprawia ci przyjemności. Zarówno przywołany przez ciebie seks jak i film mają dokładnie takie samo przełożenie. Uprawiając sex lub oglądając film bawisz się dobrze lub źle. A następnego dnia już o tym nie pamiętasz bo czekasz na kolejny film lub seks. No chyba że jesteś egzaltowaną lalą albo prawiczkiem i jeszcze przez tydzień pochlipujesz w skrytości.

A to twoje "to jest takie a tamto takie". Nie wiesz nic o gustach innych ludzi, nie potrzeba nam proroka który nam opowie co ma się nam podobać. Zapomniałeś dodać na początku każdego zdania "moim zdaniem" i wydajesz się nie odróżniać znaczenia zwrotów "dobra gra" od "ta gra mi się podoba".
I "głupkowatą" to sobie możesz własną sypowiedź nazywać.

31.01.2014 09:18
odpowiedz
M@rine
112
Mariner of the Inet

Wyjaśniłem już że ta wielka pomyłka w ocenianiu wiąże się z totalnym zarozumialstwem ludzi twojego pokroju. Po prostu nie dacie sobie powiedzieć, że gra, która się wam podoba może być słaba.
ALE JAK TO? przecież mi się podoba więc musi być 10/10! Wcale nie musi. Można nawet grać w jakieś stare gry CI i czerpać z tego frajdę. Można grać w te niemieckie symulatory i też czerpać frajdę co najwyraźniej robi duża grupa ludzi. Taki system oceniania jaki proponujesz każdą grę ocenia na 10/10 bo istnieje człowiek, któremu się ona bardzo podoba.
wydajesz się nie odróżniać znaczenia zwrotów "dobra gra" od "ta gra mi się podoba".

Właśnie napisałeś o sobie, bo to ty sądzisz, że jak gra ci się podoba to z automatu jest dobra.

O gustach się nie dyskutuje więc ocena gry nie ma sensu wg. twojej skali. A jak nie ma sensu to po co w ogóle ją przywoływać? Napisz: "fajnie mi się gra, polecam" i tyle.

Uprawiając sex lub oglądając film bawisz się dobrze lub źle. A następnego dnia już o tym nie pamiętasz bo czekasz na kolejny film lub seks. No chyba że jesteś egzaltowaną lalą albo prawiczkiem i jeszcze przez tydzień pochlipujesz w skrytości.

Widzę, że jesteś człowiekiem z klasą.

31.01.2014 10:23
odpowiedz
Soulcatcher
183
back to DA:I

M@rine --->

"że gra, która się wam podoba może być słaba."

a gdzie ja pajacu napisałem że gra jest dobra? pierwsze zdanie które napisałem w tym wątku to:
"Nie wiem czy gra jest dobra czy nie, niech każdy oceni sam."

31.01.2014 10:23
odpowiedz
Irek22
69
Legend

[wyciąga popcorn]

31.01.2014 10:24
odpowiedz
Soulcatcher
183
back to DA:I

Irek22 ---> "[wyciąga popcorn]" pewnie z tego powodu jesteś taki gruby, następnym razem wyciągnij jabłko.

31.01.2014 10:27
odpowiedz
Irek22
69
Legend

Soulcatcher [72]

Widzę, że M@rine trafił w czuły punkt albo jesteś człowiekiem kompletnie pozbawionym jakiegokolwiek dystansu zarówno do siebie, jak i do świata (o co wcześniej cię nie podejrzewałem).

Zaczniesz banować za to, że ktoś ma inne zdanie albo wyciąga popcorn?... [pytanie retoryczne]

31.01.2014 10:36
odpowiedz
Soulcatcher
183
back to DA:I

Irek22 ---> z naszej wymiany zdań wnioskuję że ty nie masz dystansu do siebie bo bawią cię tylko twoje dowcipy a mój lepszy lub gorszy żart na twój temat już nie.

Czy zacznę banować? Oczywiście że tak, jeżeli będzie taka potrzeba to nie zawaham się ani sekundy i twoja wypowiedź nie speszy mnie ani trochę także użyłeś słabego argumentu w rozmowie.

Twoje [wyciąga popcorn] jest esencja trollowania na forum. Ale ja nie banuję za takie rzeczy, nie mam zamiaru uczyć się tego co jest głupie a co nie, tego musisz nauczyć się sam. A z banowaniem to taka miejska leganda, taka przyśpiewka trolli, tu znajdziesz tych wszystkich "zbanowanych' http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13097272&N=1 a jak ktoś rzeczywiście dostaje bana to zasługuje na to i ciebie wtedy o zgodę nie muszę pytać.

31.01.2014 11:04
odpowiedz
A.l.e.X
87
Alekde

Ja bym tak nie generalizował od razu czy gra jest dobra, czy jest zła, oceniać trzeba po skończeniu. Fakt wiele rzeczy mi się w niej nie podoba, ale nie można odmówić jej uroku i trudności. Na poziomie wojownik daje ostro w ..., co akurat dla mnie jest absolutną zaletą. Tak sobie myślę (nadal gry nie skończyłem więc nie oceniam), że MMX to taki mały sprawdzian. Jak zaproponowana forma spodoba się to następna wersja będzie już w pełni animowana z pełnym dubbingiem. Po prostu w tym wypadku Ubisoft nie nastawiał się na duże generowanie kosztów, szczególnie że marka sama w sobie leżała zakurzona na dnie szuflady.

31.01.2014 11:08
odpowiedz
Asmodeusz
136
Legend

Po prostu w tym wypadku Ubisoft nie nastawiał się na duże generowanie kosztów, szczególnie że marka sama w sobie leżała zakurzona na dnie szuflady.

Przypomina mi to dzialanie EA: zrobmy gre na odwal, jak sie nie sprzeda znaczy ze nie bylo zainteresowania (command and conquer 4?) lub zwalmy wine na piratow (a to juz typowe Ubi). Mieli praktycznie darmowa reklame (seria Might and Magic nadal zyje, chociaz nie wiem czy 5 i 6 to akurat dobra reklama) wystarczylo troche wiecej checi... a patrzac po tym co wyszla jednak wyglada to na szybki cash-in po grimrocku.

31.01.2014 20:24
odpowiedz
Mastyl
145
Legend

Nie, zdecydowanie nie. Porównanie do EA jest kulą w płot. EA nigdy nie wyciągnęłoby z szuflady takiego kapcia jak M&M. Simsy, CoDy, FIFA... to owszem, ale w tym koncernie ilość managerów na prawdziwych graczy to pewnie jak 10:1. A nowe Majty sprzedadzą się pewnie średnio... chociaż, kto wie?

31.01.2014 20:35
odpowiedz
Asmodeusz
136
Legend

EA nigdy nie wyciągnęłoby z szuflady takiego kapcia jak M&M.

Syndicate.

31.01.2014 20:49
odpowiedz
Martius_GW
41
Generał

Ubisoft przynajmniej nie zrobił z Might and Magic szczelanki.

31.01.2014 20:55
odpowiedz
Asmodeusz
136
Legend

[79]
Dark Messiah :D

31.01.2014 21:01
odpowiedz
.:Jj:.
79
New Order      Evil Dust

DMoMaM w swojej klasie jest kapitalną grą, niczego nie można jej zarzucić poza tym że nie powstała kontynuacja :)

Mastyl=> i nie zrobi. Decyzje padają na podstawie analiz kosztów i wyników badań zleconych zewnętrznym firmom i wewnętrznym działom które oceniają opłacalność konkretnego projektu. W przypadku EA znanego nam dzisiaj- małe szanse.

31.01.2014 21:06
odpowiedz
Mastyl
145
Legend

Zaraz zaraz. Nowy Syndicate do nowego Might and magic porównujesz?

Takie porównanie miałoby sens tylko wtedy, gdyby właśnie nowe Might and magic byłoby np. grą MOBA, albo inną w popularnym ostatnio gatunku, a nie dosyć wiernym remakiem klasyka.

Bardzo bym też chciał, żeby EA faktycznie stworzyło remake Syndicate, ale niestety tego nie zrobiło.

01.02.2014 02:55
odpowiedz
.:Jj:.
79
New Order      Evil Dust

Co do miłości do remakeów :)

01.02.2014 14:25
odpowiedz
Asmodeusz
136
Legend

[82]
Moze i bym nie zrobil takiego porownania, gdybys napisal jasno o co ci chodzi. EA nigdy nie wyciągnęłoby z szuflady takiego kapcia jak M&M. To zdanie sugeruje wyciaganie co najwyzej starych serii a nie, ze maja byc to rimejki wierne oryginalowi. Ale jesli juz tak bardzo chcesz zarzynanie za pomoca "wiernych ale gownianych" rimejkow to masz [83].

01.02.2014 22:46
odpowiedz
darkwind21
33
Chorąży
8.0

Szkoda, że Ubi nie przyłożyło się trochę mocniej do technicznej strony tej gry. Ja osobiście nigdy nie grałem w żadną grę z serii M&M ale gdy usiadłem do tej to nie mogłem się oderwać, niestety błędy odebrały mi całą ochotę na kontynuowanie rozgrywki. Na razie gra ląduje na półce do momentu, aż nie będę musiał restartować gry co drugi ekran loadingu. Naprawdę mam nadzieję, że naprawią te problemy w następnych patchach ponieważ gra ma potencjał i z przyjemnością do niej powrócę.

22.02.2014 23:34
odpowiedz
tomzkat
50
Konsul

to jest wina twojego sprzętu lub systemu .Nie miałem ani jednego restartu. Gram już dziesiątki godzin

24.05.2014 20:06
odpowiedz
Dragon_666
54
Get Twiztid
8.0

Myslalem, ze bedzie gorzej ale gra sie bardzo przyjemnie i co najwazniejsze to wciaga. Jedyny mankament to uproszczenia wzgledem poprzednich czesci i poziom trudnosci tez jakos szałowy nie jest ale i tak jest dobrze.

07.06.2014 16:16
odpowiedz
Vlad Tepes
23
Centurion
8.0

Na początku nie mogłem się oderwać, tak jak od poprzednich części, z czasem jednak wkradła się rutyna i nuda... Ostatecznie jednak grało się przyjemnie, niemniej nie mam już chęci na dodatek. Na następne spotkanie z M&M przyjdzie czas dopiero przy części XI jeśli takowa oczywiście wyjdzie...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze