SEVEN: The Days Long Gone PC

SEVEN: The Days Long Gone to postapokaliptyczny RPG z widokiem izometrycznym, stworzony przez rodzime studia IMGN.PRO i Fool's Theory w oparciu o Unreal Engine 4. Gra umiejscowiona została w świecie, który przeżył niemal całkowitą zagładę.

RPG, science fiction, postapokalipsa, widok izometryczny, polskie.

SEVEN: The Days Long Gone - screen - 2017-08-28 - 354100SEVEN: The Days Long Gone - screen - 2017-08-28 - 354099SEVEN: The Days Long Gone - screen - 2017-08-28 - 354098SEVEN: The Days Long Gone - screen - 2017-08-28 - 354097SEVEN: The Days Long Gone - screen - 2017-08-28 - 354096SEVEN: The Days Long Gone - screen - 2017-08-28 - 354095SEVEN: The Days Long Gone - screen - 2017-08-28 - 354094SEVEN: The Days Long Gone - screen - 2017-08-28 - 354093SEVEN: The Days Long Gone - screen - 2017-04-20 - 343154

Fool's Theory | producent

IMGN.PRO | wydawca

Cenega S.A. | wydawca PL

Strona oficjalna   Pomoc techniczna

wersja językowa:
polska i angielska

Data premiery gry SEVEN: The Days Long Gone | PC

Data premiery gry SEVEN: The Days Long Gone nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona

PC Windows
Okładka SEVEN: The Days Long Gone (PC)
SEVEN: The Days Long Gone

SEVEN: The Days Long Gone na PC Windows to gra polskiego studia Fool's Theory. Opisywany tytuł jest pierwszym projektem tego dewelopera, jednak nie oznacza to, że poszczególni pracownicy nie mają żadnego doświadczenia – wręcz przeciwnie: firma zatrudnia w swoich szeregach osoby, które pracowały wcześniej przy takich hitach jak Wiedźmin 2: Zabójcy Królów (The Witcher 2: Assassins of Kings), Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt). Fool’s Theory ściśle współpracuje nad tworzeniem gry z IMGN.PRO (Kholat), które jest również jej wydawcą.

Fabuła

Akcja produkcji rozgrywa się na terenie Imperium Vetrall – mocarstwa powstałego na gruzach dawnej cywilizacji, którą około 1000 lat wcześniej spotkała katastrofa, w rezultacie której ludzie cofnęli się w rozwoju technologicznym do poziomu średniowiecza. Gracze wcielają się w Teriela – wyspecjalizowanego złodzieja, podejmującego się rozmaitych zleceń. Jedno z nich zaprowadziło go na będącą kolonią karną wyspę Peh, gdzie rozpoczyna się cały ciąg zdarzeń, w których przyjdzie nam uczestniczyć.

Mechanika

SEVEN: The Days Long Gone na PC Windows to postapokaliptyczny RPG akcji, którego akcja ukazywana jest w rzucie izometrycznym. W odróżnieniu od innych produkcji tego typu, polski tytuł może się przede wszystkim pochwalić ciekawym światem, wyraźnie stylizowanym na średniowiecze, ale zawierającym też elementy zaawansowanej technologii – pozostałości dawnej cywilizacji. Sam bohater również nie jest typowym herosem, gdyż podczas przygody cały czas towarzyszy mu demon Artanak, siedzący w jego głowie. Dzięki niemu protagonista dysponuje unikalnymi zdolnościami, w tym zmysłami ukrywającej się w nim istoty. Pozwala mu to np. na poznanie zasięgu wzroku strażników patrolujących okolicę.

Poza tym wszystkim Teriel to złodziej, więc w SEVEN: The Days Long Gone nie występują klasy postaci, gdyż rozwijamy się tylko w tym jednym kierunku. Wpływa to oczywiście na samą rozgrywkę, która w dużym stopniu przypomina skradankę. Naszą postacią poruszamy się np. po dachach, po cichu przemykamy pomiędzy wartownikami i przebieramy za wrogów, a w razie konieczności atakujemy z zaskoczenia. Zabawa nie jest łatwa, gdyż na świat i postacie go zamieszkujące wpływa zmienna pogoda oraz cykl dnia i nocy. Oznacza to, że np. po ulewie powstają kałuże, a wejście w nie wywoła hałas, który może zwrócić na nas uwagę przeciwników.

Innym elementem wyróżniającym SEVEN od konkurencji są otwarte, wielopoziomowe lokacje i otoczenie reagujące na nasze poczynania. Deweloperzy oddali do dyspozycji graczy potrzebne zdolności i pozwalają na ich dowolne wykorzystanie. Poziomy zostały podzielone na strefy, pomiędzy którymi można się swobodnie przemieszczać, jeżeli dysponujemy wizą (można ją ukraść albo zdobyć podczas misji). Jeżeli jej nie mamy, trzeba liczyć się z wieloma utrudnieniami, w tym z koniecznością unikania strażników. Poza tym można kombinować na rozmaite inne sposoby, np. zwabiając goniących nas wrogów w tłum mieszkańców, którzy mogą się zdenerwować na strażników otwierających ogień w ich bezpośrednim otoczeniu. Wszystko to oznacza, że do poszczególnych zadań da się podchodzić na różne sposoby.

Kwestie techniczne

Pod względem wykonania, SEVEN: The Days Long Gone na PC Windows przykuwa uwagę przede wszystkim projektem świata. Sama gra działa w oparciu o technologię Unreal Engine 4, wykorzystaną w takich projektach jak Adr1ft, Ark: Survival Evolved czy też Final Fantasy VII Remake.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Oczekiwania czytelników: 8.6 / 10 na podstawie 123 głosów czytelników.

Gry podobne do SEVEN: The Days Long Gone

Wymagania wiekowe SEVEN: The Days Long Gone

16+

Graliśmy w SEVEN: The Days Long Gone – polskie RPG czerpie garściami z serii Thief i Assassin's Creed

Przed premierą 23 kwietnia 2016, 09:56

No właśnie, złodziejstwo. Teriel jest fachowcem w swoim zawodzie i dlatego podjął się misji na wyspie Peh (choć w finalnej wersji gry, bohater może również być kobietą). Dla graczy oznacza to jednak coś zupełnie innego – nie znajdziemy tu systemu klasowego, główny bohater nie okaże się rycerzem albo magiem, a w grze nie uświadczymy drużyny, na której będziemy mogli polegać. Zamiast tego otrzymamy możliwość rozwijania złodziejskich umiejętności, skradania się, omijania patroli oraz wchodzenia do wszystkich budynków, na które natrafimy po drodze. Będziemy mogli również założyć strój strażnika, by oszukać wszechobecne kamery, ale musimy być gotowi na to, że inni przedstawiciele służb porządkowych rozpoznają nas, jeśli podejdziemy zbyt blisko. Rozwój postaci ma polegać przede wszystkim na udoskonalaniu sposobu poruszania się po świecie gry, a także na ulepszaniu dostępnych narzędzi czy uczeniu się nowych metod egzekucji wrogów.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
27.08.2015 12:28
FanBoyFrytek
15
Konsul
7.5

Za mało pokazane a z tego screena grafika wygląda jak dużo słabsze graficznie fable 1 .

25.02.2016 11:07
odpowiedz
wonsiaty
12
Legionista

Mało informacji jak na razie w tym brak istotnej na temat samego systemu rozgrywki.Liczę , że będzie to turówka.

22.04.2016 19:23
1
odpowiedz
Psychosocial
67
SlipknoT

Polska gra ale w Polsce "brak planów wydania".... spoko!

26.04.2016 23:36
1
odpowiedz
Aroox
4
Junior
10

Zaraz pewnie dowalą w wymaganiach jakieś Intel Core i7 i GTX 950 i tyle sobie pogram ._.
Sama gra po screenach nie wygląda na szczególnie interesującą, ale post-apokaliptyczne klimaty RPG - czyli to na co czekam. 10.

23.10.2016 18:11
odpowiedz
Blackthorn
95
Senator
9.5

Grałem w ten tytuł i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał. Art design podobny do Borderlands, elementy parkourowe dosyć przyjemnie wykonane (całkiem wygodne jest poruszanie się po mieście).
I tak w skrócie co zauważyłem w ciągu godziny grania:
-przyjemne sterowanie w poruszaniu się
-system "wszczepów" dodające specjalne zdolności (udało mi się znaleźć coś dzięki czemu postać mogła "strzelać" kulami ognia)
-elementy ekwipunku wpływają na wygląd postaci
-walka jest zręcznościowa i z możliwością turlania się
-przed włamaniem się do pomieszczenia, można podglądnąć co znajduję się wewnątrz zaglądając przez okno
-straż reaguje na zabieranie rzeczy z pojemników (przed jakąkolwiek agresją pojawia się pierw dialog w którym można m.in. odłożyć rzeczy z powrotem na miejsce, wszcząć bójkę a w planach mają też łapówki i perswazję)

Co udało mi się dowiedzieć bezpośrednio od twórców:
-w grze mają być dostępne minigry, które umilą czas od wykonywania questów i walki
-dialogi będą dosyć istotne w grze (będzie można przez nie wszcząć walkę lub jej uniknąć)
-rozwój postaci będzie oparte o drzewko umiejętności
-Specjalny tryb widzenia (w którym na chwilę obecną można podglądnąć zasięg widzenia postaci) ma być czasem potrzebne do wykonywania questów
-Będzie system craftingu
-Co do lokalizacji gry to na 100% będą polskie napisy. Ale dubbing nie jest wykluczony
-Będzie pełny Voice Acting
-Brak planów wsparcia dla modów, ale nie jest wykluczone, że nie będzie jakiegokolwiek wsparcia

Także według mnie warto czekać na tą grę. Zapowiada się obiecująco.

Tu jeszcze Gameplay z PAX (build chyba ten sam co na PGA)
https://www.youtube.com/watch?v=OBgUOrceF5o
Twórcy jeszcze nie zaimportowali animacji śmierci, która obecnie nie jest jeszcze stworzona. A animacja strzelania (jak i cały system strzelania bronią palną i laserową) zostanie poprawiony. Prawdopodobnie będzie celowniczek.

post wyedytowany przez Blackthorn 2016-10-23 18:48:39