Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands PC

Kolejna odsłona zapoczątkowanej w 2001 roku serii gier akcji, firmowanej nazwiskiem kultowego pisarza Toma Clancy’ego. Fabuła przenosi nas do Boliwii, gdzie wysłany zostaje elitarny oddział amerykańskich żołnierzy z zadaniem eliminacji niebezpiecznego kartelu narkotykowego. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon cyklu, akcja gry rozgrywa się w ogromnym, otwartym świecie, który możemy przemierzać drogą lądową, powietrzną lub morską.

Akcji, TPP, sandbox, współczesne konflikty, multiplayer, TPS, kooperacja, strzelanki.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2017-09-14 - 355432Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2017-09-14 - 355431Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2017-09-14 - 355430Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2017-09-14 - 355429Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2017-09-14 - 355428Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2017-09-14 - 355427Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2017-09-14 - 355426Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2017-09-14 - 355425Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - screen - 2017-09-14 - 355424

Ubisoft | producent

Ubisoft | wydawca

Ubisoft GmbH | wydawca PL

Strona oficjalna   Pomoc techniczna

wersja językowa:
polska i angielska

Data premiery gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands | PC

7marca2017

7marca2017

premiera PL

7marca2017

Steam

PC Windows
Okładka Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands (PC)
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands to kolejna część kultowej serii strzelanek zapoczątkowanej w 2001 roku. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon cyklu, nad którymi pieczę sprawował zespół Ubisoft Red Storm (wcześniej znany jako Red Storm Entertainment), stworzenie tej produkcji oddano w ręce paryskiego oddziału koncernu Ubisoft – w jego dorobku znajduje się między innymi ciepło przyjęty przez graczy Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier. Tytuł wprowadza wiele zmian i usprawnień do schematu rozgrywki, będąc jednocześnie pierwszym reprezentantem marki, którego akcja rozgrywa się w całkowicie otwartym świecie.

Omawiana strzelanina TPP trafiła na wiele platform, jednak wersja opracowana z myślą o pecetach z systemem Windows może poszczycić się najwyższej jakości oprawą graficzną i opcjami, których próżno szukać w jej konsolowych edycjach. Mowa nie tylko o wyższej rozdzielczości (może działać w natywnym 4K), lecz także o lepszej jakości tekstur i bardziej zaawansowanych efektach wizualnych.

Fabuła

Akcja gry rozgrywa się na terenie Boliwii, gdzie potężny meksykański kartel narkotykowy o nazwie Santa Blanca przyczynia się do wzrostu strachu, przemocy i bezprawia. W samo gniazdo os wysłany zostaje elitarny oddział amerykańskich żołnierzy, a jego zadaniem jest całkowite zniszczenie organizacji poprzez likwidację kluczowych dla niej osób i ukrócenie nieczystych interesów, łączących ich ze skorumpowanym rządem Boliwii.

Mechanika

Pod względem mechaniki gra zdecydowanie wyróżnia się spośród wcześniejszych odsłon serii, w których wykonywaliśmy kolejne misje według ściśle określonego scenariusza. Tym razem deweloperzy oddali do rąk graczy ogromny otwarty świat, który możemy przemierzać drogą wodną, powietrzną lub lądową, wykorzystując do tego celu szeroką gamę pojazdów, takich jak samochody, motocykle, łodzie czy helikoptery. Dzięki tej zmianie rozgrywka zbliża się nieco bardziej w stronę rozwiązań znanych z takich serii jak Far Cry czy Just Cause. Akcja pozwala na niczym nieskrępowaną dowolność w wyborze następnych misji, a fabuła brnie do przodu bez względu na to, jaką kolejność wybraliśmy. Taki zabieg znacznie ułatwia przechodzenie gry w kooperacji, pozwalając łączyć się w grupy niezależnie od indywidualnych postępów w historii.

Kwestie techniczne

Pod względem oprawy Ghost Recon: Wildlands wydane na PC Windows prezentuje bardzo wysoki poziom wykonania, a podczas zabawy przemierzamy zróżnicowane scenerie charakterystyczne dla krajobrazu Boliwii – od ośnieżonych szczytów górskich, poprzez pustynie, na wioskach ukrytych w tropikalnych dżunglach skończywszy. Podobnie jak w poprzednich odsłonach serii, także i w Wildlands możemy bawić się zarówno w pojedynkę, jak i w trybie kooperacji przeznaczonym maksymalnie dla czterech osób.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet    

Ocena gry 7.52 / 10 na podstawie 214 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 8.4 / 10 na podstawie 752 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 209,90 PLN

Gry podobne do Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

Klasyfikacja PEGI Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. W grze jest używany wulgarny język. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

Rekomendowane: Intel Core i7-3770 3.5 GHz/AMD FX-8350 4 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 4 GB GeForce GTX970/GTX 1060/Radeon R9 390/RX 480 lub lepsza, 50 GB HDD, Windows 7(SP1)/8.1/10 64-bit
Minimalne: Intel Core i5-2400S 2.5 GHz/AMD FX-4350 4 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660/Radeon R7 260X lub lepsza, 50 GB HDD, Windows 7(SP1)/8.1/10 64-bit

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG G752VS

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 7700HQ
Pamięć: GB DDR4 2400MHz SDRAM, do 64 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1070 z GDDR5, 8GB VRAM
Wyświetlacz: 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED UHD (3840x2160) 100% Adobe, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 120Hz 72% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 45% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync
Magazyn danych: SSD - 256GB/512GB PCIE Gen3X4 SSD (RAID0)

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! Specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

Recenzja gry Ghost Recon: Wildlands – kooperacja ponad wszystko

Recenzja 6 marca 2017, 14:00

Po zaliczeniu kilku prowincji jako samotny wilk i rozpracowaniu powtarzającego się schematu dociera do nas, że to właśnie tryb kooperacji był głównym celem twórców od samego początku. Czy nie jest dziwne, że eksponowana we wszystkich materiałach promocyjnych postać dowódcy oddziału Duchów, brodacza Anthony’ego Perrymana, nie pojawia się w ogóle w grze, a żaden z naszych towarzyszy nie występuje nigdy w przerywnikach filmowych, nie wpada w kłopoty, nie musimy go ratować? Nie, bo w pewnym sensie żaden z nich nie istnieje – jak na prawdziwe duchy przystało! Każdy z nich jest umownym awatarem naszego bohatera, którego wybraliśmy w edytorze, i postaci stworzonych przez ludzi, z którymi przyjdzie nam grać. To o nich będziemy się martwić, im biec na pomoc, z nimi żartować i wykorzystanie czegokolwiek w scenariuszu nie wyglądałoby tu dobrze. Wirtualne odpowiedniki kompanów trochę starają się zaznaczać swoją obecność – gawędzą, pomagają i zabawa solo jak najbardziej ma sens, jednak to właśnie w trybie kooperacji Ghost Recon: Wildlands błyszczy i zmienia się nawet pod względem mechaniki rozgrywki.

Komentarze Czytelników (439)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
12.04.2017 10:29
odpowiedz
nagytow
142
Firestarter

W Ubisoft Rewards odblokowaly mi sie dzis dodatkowe nagrody za darmo, w tym te za granie w zamknieta alfe. Jest tez nowa nagroda z Assassin's Creed Black Flag.

12.04.2017 14:41
odpowiedz
1 odpowiedź
Jango Kane
15
Konsul

Faktycznie, wyścigi kolorowych neonowych muscle carów bardzo pasują do grania duchem i survivalu. Podobnie jak akrobacje w kolorowych samolotach. A misje pewnie jak w podstawce - 3 minutowe :)))))

13.04.2017 01:12
odpowiedz
nagytow
142
Firestarter

Nieco szczegolow odnosnie wyzwan: https://ghost-recon.ubisoft.com/wildlands/en-GB/news/detail.aspx?c=tcm:154-288303-16&ct=tcm:154-76770-32
Tak jak myslalem, nagrodami sa naszywki i skorka na bron.

15.04.2017 04:54
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Roo23th
28
Pretorianin

właśnie minęła mi 115 godzina w Solo Ghost Recon: Wildlands powoli kończę fabułę bez DLC oczywiście i coś czuje że zrobie o tej grze wielo linijkową recenzje ..

18.04.2017 03:36
odpowiedz
1 odpowiedź
Roo23th
28
Pretorianin

131 godzin za mną cholera momentalnie gra zamieniła się w Ghost recon BugLands no to co się w tej grze dzieje mnie szokuje... nawet jak wyłączyłem sobie zaproszenia do multika to mam napisane zaproSenia niedostępne czy jakieś tam no masakra jakaś

22.04.2017 02:55
odpowiedz
Roo23th
28
Pretorianin

152 godzina gry w poniedziałek kończy się urlop a mam 99% gry niestety mam kurka mieszane uczucia i do tej pory po ponad miesięcznym graniu nie wiem czy ostatecznie w recenzji zbesztać tę grę czy napisać że jest to najlepsza gra Ubisoftu hmm mam zagwostkę..

22.04.2017 21:07
odpowiedz
1 odpowiedź
KUBAA@^
28
Centurion

Dobra poddaje sie.3 dzielnica zrobiona ,i koniec....wiem ze w 4,7 i 125 bedzie wsyztsko to samo,zrobione tak samo.Singiel w tej grze jest obrzydliwy.Nie da sie grać solo w ta grę.Kopiuj wklej wszystkiego,dobrze ze jest jeszcze roznica miedzy sniegiem a piachem,gdzies na tej mapie.Bo tak to tereny ,otoczenie budynki,miasta ,bazy .....wszystkie takie same.Singla odradzam,teraz sporobuje multi z malą ekipa.

post wyedytowany przez KUBAA@^ 2017-04-22 21:09:51
25.04.2017 22:48
odpowiedz
7 odpowiedzi
Roo23th
28
Pretorianin

po 166 godzinach i 3o minutach gra ukończona pora podsumować ją tak jak w nią grałem wciągnęła mnie na tyle że sprawdziłem ją dość drobiazgowo.
zanim zacznę wiem jacy są tu ludzie jak są fanatykami tej gry a ja powiem że jest słaba zaczną wyzywać jak powiem że super a będą mieli inne zdanie to też zaczną wyzywać
jest to moja subiektywna ocena i recenzja i raczej skierowana dla tych co nie grali w grę czekają na przykładowo czas gdy będzie tańsza a po mojej recenzji mogą mieć
bardziej przybliżony świat gry [jeszcze raz to moja opinia dla mnie się liczą pewne aspekty które akurat dla Ciebie mogą się nie liczyć więc nie ma co sie spinać tylko poznajesz
moją opinię innego gracza] Na wstępie robię recencję gry solo całą grę czyli 166 godzin 24 minuty grałem sam całą kampanię solo jedyne 6 minut grałem w multiku. Zamknę od razu kwestię
multika pisząc jak to było ze mną , wrzuciło mnie w trakcie gdy byłem chyba na mapce z 3 gwiazdkami na ekipę która była na mapce 5 gwiazdkowej i pogineliśmy wszyscy myślałem że tak się nie dzieje
jednak chyba lepiej tworzyć własną grupę niż zostać dołączonym do randomowych ludzi gdzie wywali nas w miejsca gdzie jeszcze nie jesteśmy gotowi być. do Wildlandsów podeszłem z nastawieniem że chce
być sniperem cicho eliminującym całą mapę i jedynie w oskryptowanych momentach wdam się w walkę i to praktycznie mi się udało dostałem rangę ranger odpowiadającej grze właśnie cichym sniperem na duże
odległości [gra ma fajne chyba 12 rodzaje opisu stylu gracza które sami możemy sobie faktycznie wypracować] dla mnie rejony od 1-3 [od 1 do 3 gwiazdek] są najlepsze gdyż grałem w wiele gier Ubisoftu
i widze tu też jest tak samo jak w Asasynie Unity do połowy gry jest super a końcowe miejsca te najtrudniejsze są frustrujące ze względu na ilość hmm przeszkadzajek Ubi lubi robić taki zabieg że
daje graczowi grę ale im dłużej się gra to chyba chcą by gracz bardziej czuł się że jest trudno co wychodzi im tragicznie bo nie jest trudniej a drażliwiej w pewnym miejscu przykładowo masz kupę
misji typu dostarcz samolot A do punktu B w danym obszarze C i właśnie na tym obszarze C jest masa systemów antyrakietowych czy jak to się tam nazywało i nie da się latać bo rakiety latają jak
oszalałe i powtarzać misje nie daje w ogóle radości wiem powiecie jesteś słaby dlatego tak piszesz ale ciężko nawet trzymać się ziemii lecieć nisko samolotem bow górach nie da się zejść niżej jak masz
góry a rakiety lecą nawet jak jesteś 2m. nad ziemią. Co do latania helikopterami nie mogłem też na początku ich wyczuć ale od 10 godziny potrafiłem latać na full prędkości z płozami z metr nad ulicą
latałem od wiaduktami między skałami i nad blokami naprawde mi się super latało ale trzeba wyczuć i się przyzwyczaić. motory jak się człowiek rozpędził to się fajnie jeździło najgorsza była powolna
jazda to motor jest bardzo nierealnie skrętny natomiast samochody dla mnie były najgorsze ślizgały się tragicznie i skręcały sbało dlatego przez większość gry jeździłem motorem a później latałem
helikopterem i skakałem ze spadochronu gdzie było to bardzo przyjemne i fajne wlecieć na bazę z powietrza zaznaczyć od razu teren w locie i wylądować w samym środku wrogów. Jeśli chodzi o swobodę ?
Sandbox ? jest tu na poziomie 97% ! dosłownie skryptów mamy 3% super swoboda możesz wejść jak rambo możesz eliminować wszystkich po cichu a nawet możesz przykładowo przyjść po przedmiot nikogo nie
zabijając wystarczy kogoś dronem czy środkiem dywersyjnym odciągnąć.. Jest jednak i fajna sprawa i zarazem tragiczna AI kompanów na początku gry jak nie było za trudno komputerowa banda 3 duchów
była boska eliminowała co chciałem czekała na mnie zaznaczała mi ludzi super... później odkryłem ich prawdziwe oblicze od rejonu 4 i kończywszy na 5 najtrudniejszym im chyba odwaliło... zaczęli się
glitchować albo wpadać na wrogów , wiecie jak mi opadały ręce ? przez całą grę latałem dronem skradałem się potrafiłem czekać 10 minut patrząc na bazę aby wybrać najlepszy moment na wtargnięcie do
bazy i co ? potrafili sami zaatakować zwracali uwagę unidadu gdzie robiła się wojna sami wchodzili na wrogów i koniec ze skradaniem nie wiem dlaczego przestali się chować tylko podchodzili na 3 metry
i zostawali wykryci jak ja zajmowałem się przykładowo kimś nie miałem czasu jeszcze uważać na co jak chodzi sztuczna inteligencja no masakra jakaś potrafili mnie wykryć bo wybuchy były w bazie
dlaczego ? tego nawet chyba Ubisoft nie wie skąd te wybuchy się brały.. w pewnym momencie gry miałem jej trochę dość gra o duchach gdzie nie dało się skradać.. wiem że to nie realne ale mogli
zrobić jak z Elie ? chyba tk ona miała w The last of us gdzie nie dało się jej wykryć tylko bohater był fizycznie zauważalny . Skoro mowa o wykryciu to gdy wykrył nas Unidad czy Sicarios to była fajna
sprawa nie wiedzieli gdzie jesteśmy ale biegli do nas od razu to jakiś błąd gry od razu macie samoloty samochody jadące w waszym kierunku no to powinni zmienić jak najszybciejna minimapie wyglądało to
komicznie jak słyszeli strzał przeniosłem się na inną flankę i cały sznur się pokazał idący w moją stronę no masakra .. chyba więcej nie będę się rozpisywać teraz największe dla mnie plusy to świat
OGROMNY piękny zróżnicowany wiadomo powtarzalne misje ale aby coś robić to sami widzicie jest gra na 170 godzin kontent jest skradanie taktyka eliminacja super się to robiło natomiast psuło grę
GLiTCHE czy kompani czy helikoptery spawnujące się przy budynku gdzie smigła się rozwalały dla mnie nawet rebelianci wzywałem ich a oni się nie pokazywali nie wiem dlaczego stali daleko i nic to
jest do poprawy ale jak poprawią będzie git no i WYKRYCiE to chyba mnie wpieniało najbardziej od razu wiedzą gdzie jesteś to powinni zmienić , hmm jeszcze końcówka mnie rozczarowała ... alternatywne
zakończenie jest jeszcze gorsze ale nic nie mówie i ostatnia rzecz... > jak grasz dronem i lubisz odciągać ludzi to z czasem sie złapiesz że bardzo długo to schodzi chcecie gościa podprowadzić za
murek aby go zlikwidować to często trzeba 5 x przy nim latać i hałasować aby podszedł tam gdzie chcemy to kradnie czas jestem przekonany że same latanie dronem bezcelowe zajęło mi z 15 godzin mogli
to zmienić.. gra wymaga poprawy patchy to wtedy może być genialna faktycznie gra odwzorowuje Boliwie oglądałem na Google maps i faktycznie Lapaz wygląda jak w grze czy solnisko czy budynki to
Ubisoft robi kapitalnie. jeszcze znajdźki są warte przeczytania czy zobaczenie jakiś przypowieści . Grę ukończyłem na 1o6% odkryłem wszystko bronie znajdźki miejsca i bawiłem się świetnie
hmm mimo błędów dam jej 8/10 jakby poprawili błedy te co opisałem dałbym grze nawet 9 czy 9,5/10 ale jedynie wtedy gdy Ubisoft grę spaczuje jeśli nie przejmujesz się tym że zostaniesz wykryty
przez błąd ai czy wybuch znikąd to nawet tego nie zobaczysz a jak będziesz chciał jak ja grać jak duch być niezauważalny to niestety przez błędy gry poczujesz frustrację niestety chciałem
w pewnym momencie dać 5/10 ale daje 8/10 i Ubisoft weździe załatajcie te błędy gra będzie miodna..

26.04.2017 04:10
odpowiedz
1 odpowiedź
Artek3333
20
Chorąży

Witam. mam problem w lokacji Barvechos misje odnoszące się do El Poulpo. odhaczyłem wszystkie żółte pliki z wykrzyknikiem w tej prowincji i nie odblokowało mi dwóch misji, trzeciej i piątej. wie ktoś o co chodzi.

28.04.2017 10:42
odpowiedz
Artek3333
20
Chorąży

Już poradziłem sobie. Poprostu gdy podjechałem w pobliże tego skarbca to misja się aktywowała i po tej misji miałem dostęp do ostatniej misji. Lecz musiałem cały teren objeździć aby ten skarbiec znaleźć.

03.05.2017 00:07
odpowiedz
1 odpowiedź
roninsan88
7
Junior

Po 16 godzinach gry na moim laptopie nie mogę owej gry uruchomić wszystkimi sposobami oprócz totalnego usunięcia i instalacji . Nawet zadzwoniłem do obsługi Ubi
przesłałem raporty o swoim laptopie i dostałem taką odpowiedź :
Witam,
dziękuję za przesłane pliki.
Niestety wynika z nich, że próbuje Pan uruchomić grę na laptopie a nasze gry nie są wspierane na urządzeniach mobilnych.
Nie mogę więc zagwarantować, że gra będzie poprawnie działać lub w ogóle się uruchomi.

Dodatkowo karta graficzna u Pana jest mocno poniżej minimalnych wymagań gry .
Również procesor jest trochę poniżej tych wymagań.

zaznaczam że grałem w sumie 16 godzin bez problemów na tym laptopie.

szczerze nie polecam gier od Ubi

04.05.2017 13:51
odpowiedz
2 odpowiedzi
roninsan88
7
Junior

Proszę. Twoje pytanie mnie obraża . Przeinstalowałem nawet grę i nic ten sam komunikat

04.05.2017 19:12
1
odpowiedz
Olimps
11
Legionista
8.5

Ja daje grze szczere 8.5/10, poniewaz jest co robic i gra daje fajne pole do popisu dla coop'a, sa male mankamenty nie da sie ukryc natomiast zabawa jest na prawde konkretna. Sporo osób powie ze powtarza sie to samo, ale z drugiej strony jest duzo do zrobienia, a juz nawet z jedna osoba na coopie mozna bardzo fajnie spedzic czas. Niestety nie mozna tej gry przejsc na spokojnie wylacznie z komputerowymi kompanami, bo na ciezszych prowincjach sa bezuzyteczni, a szkoda. Owszem brakuje mi troche zawartosci a konkretnie - wiecej pojazdow, bo sie ich za duzo powtarza.. A no tak zapomnialem, ze to juz kwestia dlc pewnie.. Bronie sa na przyzwoitym poziomie, w sensie ilosciowym, jest w czym wybierac i jest co modyfikowac.
Wielki plus za mape, ta jest przeogromna i swietnie zrobiona, nic dodac nic ujac. AI przeciwnikow, rowniez nie ma sie do czego przyczepic. Jednostki UNIDAD daja popalic, a cartel to typowe mieso armatnie.
Błedy z komputerowymi kompanami, jak i rozne drobne glicze moga wkurzyc ale nie przeszkadzaja w grze, bynajmniej ja nie mialem jakis wiekszych problemow.
Duzy pozytyw dla gry z mojej strony i tym razem pokazali ze mozna choc duzo osob mowi ze to klon The Division, a tak mechanika jest dosc podobna aczkolwiek to calkiem inna gra i nie nalezy ich porownywac bo to gra stworzona dla coopa nie dla singla, by wspolnie ze znajomym badz znajomymi dobrze sie bawic.
Pozdrawiam

13.05.2017 21:38
odpowiedz
3 odpowiedzi
Maverick0069
25
Pretorianin

Nie bardzo rozumiem informacje typu gry nie da się przejść w singlu... Planuję kupić ten tytuł jak tylko ukończe andromede, gram tylko i wyłącznie sam czyli tej gry nie ukończe? Czy kupowanie tej gry pod singla mija się z celem?

22.05.2017 11:46
1
odpowiedz
lukasz1213
7
Legionista

Od dwóch miesięcy gram tylko na singlu (Ps4). Świetnie się bawię. Boty słuchają rozkazów, nie wbijają się na pałę... do walki włączają się tylko jeżeli zostanę wykryty i zacznie się strzelanina. Szczerze polecam.

29.05.2017 18:05
odpowiedz
1 odpowiedź
Napsterss
3
Junior

Sprzedam za symboliczne 50zl, dostalem w promocji za kupienie płyty głównej od MSI ale nie interesuja mnie gry tego typu. Ktoś chetny ? Wersja oczywiscie elektroniczna czyli bez pudelka i plyty a tylko kod na gre do uplay.

16.06.2017 08:52
odpowiedz
leaven
61
Pretorianin

A są jakiś zwierzęta w tej dżungli? Można sobie zapolować na mrówkojada?

24.06.2017 06:49
odpowiedz
6 odpowiedzi
yadin
92
Senator

Ta gra została lepiej przyjeta na Zachodzie. Polska to jednak straszna prowincja. Jak czytam komentarze, że jest nudna i niegrywalna na singlu, to zastanawiam się, w co ci ludzie ma co dzień grają? W Uncharted czy Call of Duty?

Ja lubię grzebać do oporu w każdym zakamarku i nie mam dość. Pod względem zadań ta gra zmiata GTA V. Od trzech miesięcy ma ciągle coś do zrobienia. I nie ma czarów, potworów, świata fantazy i bóg wie czego.

04.07.2017 17:22
odpowiedz
1 odpowiedź
Jango Kane
15
Konsul

Przecież seria GR to strzelanki taktyczne. Chyba was posrało ze zwiedzaniem tych pustych terenów. Jeszcze żeby jakieś zwierzęta były to może byłaby to jakaś atrakcja. Ładne krajobrazy, ale puste i jakieś martwe. SB to atak klonów, każdy gangster wygląda tak samo. Kilka rodzajów samochodów, wszyscy cywile w tradycyjnych strojach. Po przejściu kampanii (częściowo online), beznadziejnych DLC, braku PVP i beznadziejnym wsparciu do gry odinstalowałem ją miesiąc temu bez żalu. Na steamie gra raptem 2 tyś graczy w godzinach szczytu, co jest śmieszną liczbą. Dobrze przyjęta na zachodzie - świetny żart.

05.07.2017 20:51
odpowiedz
1 odpowiedź
tihomax
39
Centurion
5.0

Ta gra to nieudane połączenie Far Cry i ARMA. Niby spoko na początku ale każda misja jest praktycznie identyczna. Do tego gra single to jakaś kpina, NPC potrafią stać twarzą w twarz z przeciwnikiem i dopiero jak ja go zobaczę to reagują (najczęściej za późno). Dla kogoś kto pracuje i nie siedzi dzień i noc to ta gra nie ma sensu bo to jest do multi i to z ludzi co też nic innego nie robią tylko grają. Ogólnie optymalizacja leży, game play single leży, Ai przeciwników leży i NPC też. Pierwsze kilka godzin gry super ale potem dno.

23.07.2017 11:58
odpowiedz
1 odpowiedź
roockoPL
7
Legionista
5.0

Gram bo niemam w co a o cena 5 jest na wyrost. Poza grafika to pożal sie panie. Zastanawiam sie czym sugerują sie grecze którzy oceniają grę powyżej 7 i czy oni maja ta sama grę. Niewspomne tych co dają 10 No chyba ze majana myśli 1.0.

26.07.2017 19:24
odpowiedz
1 odpowiedź
wafel_15_84
3
Chorąży
6.0

Wciąż optymalizacja spartolona,klatki latają między 30-60 FPS gdy z buta a w aucie to praktycznie góra 40 i przycinki co kilka sekund,bugów od groma,kampania singiel o dupę potrzaść,tytuł GR ma się nijak do tej badziewnej produkcji,gra już scrackowana ale nawet pobierać tego nie radzę,szkoda prądu i czasu

31.07.2017 01:37
odpowiedz
grzyb111
38
Pretorianin

Tak więc wygląda gra...

01.08.2017 23:28
odpowiedz
2 odpowiedzi
Electric_Wizard
16
Centurion
6.0

Gry od Ubisoftu cierpią zawsze na dwie śmiertelne choroby, "konsolowość" i pustkę otwartego świata. Ta gra jest tak nieznośnie uproszczona że można by ją podrzucić pierwszym klasom podstawówki do ogrania. Tutaj jak i w innych tytułach Ubi nie wymaga się od gracza wysiłku szarych komórek. Gra się w sumie sama przechodzi, tylko że po paru godzinach już mało komu chce się siedzieć, bo brakuje ciekawej fabuły, a ładne widoki to za mało.

Zmarnowany pomysł, zapewne nie pierwszy i nie ostatni od Ubisoftu.

08.08.2017 15:34
2
odpowiedz
pl0078
7
Legionista
10

Gra jest w mojej TOP10 jeśli chodzi mi i fun z grania i Coop.
Z kumplami ostro nocki zarywam by właśnie Złapać El Sučno.

22.08.2017 14:09
1
odpowiedz
furionz
1
Junior

Sterowanie pojazdami nie należy do przyjemności,najbardziej zoptymalizowany wydał mi się sys. sterowania helikopterem a najwięcej wpadek zaliczyłem przy samolocie.Sama gra to majstersztyk kradnąca mi parę godzin dziennie.

24.08.2017 11:51
odpowiedz
futureman16
16
Generał

Zdecydowałem się na grę pogralem z 3 godziny i nie jest tak zle jak się wydawało. Jest ok więc gramy dalej. Na plus fajnie się gra "na cichacza".
Oczywiście w porownaniu z oryginalnym ghost recon to słabe to - poszli w schemat sandboxowy. Ale ja to traktuje jako zwykla grę.
No i grając ma się wrażenie że już to było ze tylko tytuł mapa i tryb rozgrywki się zmienił a granie jest takie samo ... To ten systematyczny sandbox.

post wyedytowany przez futureman16 2017-08-24 11:53:02
25.08.2017 02:55
odpowiedz
Klausik309
19
Chorąży

Nawet nie wiem od czego zacząć.
Pograłem z 10h na Solo i wyczyściłem kilka mapek no i cóż...Bugi, gdy robiłem rajdy po zapasy to śmigłowiec czasem zakręcił fikołka i trzeba było biegać od nowa.
Poza tym kuleje inteligencja naszych adwersarzy, bo co to za frajda sprzątnąć kolesia który ma nas kompletnie w dupie.
Na Plus to chyba można zaliczyć fabułę, przynajmniej to im wyszło chociaż też nie do końca.
Na razie tam 6/10, Może gra mnie jeszcze czymś zaskoczy na koniec to zrobię bardziej obszerny wpis.

29.08.2017 23:15
odpowiedz
lbj_23
26
Centurion
8.5

skonczylem 100 procent misji glownych (zoltych) i takie przemyslenia

+

ciekawa, dluga kampania
ilosc broni, celownikow itd
dobry system budowy postaci
nie glupi wrogowie i towarzysze
poziom trudnosci, unidad na wyzszych poziomach potrafi pokazac pazur

-

glitche bledy zawiechy bugi niedorobki

a juz przeginka jest ze na 200 ladowan helikopterem 4 razy zrobil mi fikola na ziemi a raz zapadlem sie pod ziebie i widzialem tekstury gry z gory, kompletne jaja

no jeden bug z AI jest taki ze moi towarzysze padaja jak muchy przy ostrzale z dzialka stacjonarnego zamiast szukac schronienia

ogolem bdb produkcja po kolejnych 5 patchach moze to byc gra roku

15.09.2017 16:06
odpowiedz
Jango Kane
15
Konsul

"ogolem bdb produkcja po kolejnych 5 patchach moze to byc gra roku" HAHAHHA

Uśmiałem się, chyba raczej ściema roku. Dałem się zrobić w chuja i pewnie nie tylko ja z tymi ich trailerami i w sumie o to chodziło - sprzedać nieskończoną grę która dobrze wygląda na YT i zacząć tworzyć następnego klona i broń Boże zero innowacji, chyba że mamy właśnie ochotę coś spierdolić to wtedy tak, tak, zmieniamy na "lepsze". UBI skończyło się na Assasin Black Flag, Far Cry 2/3 i Future Soldier. To był mój ostatni pre-order od tych szwedzkich szmaciarzy, niech zatrudnią więcej kobiet i homosiów by dalej brnąć w tęczowe gry dla 7 latków. Na kolejnego Assasina (Origin) już robię kupę po obejrzeniu filmu z bety na YT.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze