Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 września 2015, 09:55

autor: Adrian Werner

Fallout 4 nie ma jeszcze ostatecznych wymagań sprzętowych

Studio Bethesda poinformowało, że nie jest jeszcze gotowe podać wymagań sprzętowych pecetowej wersji Fallout 4, gdyż wciąż trwają prace nad optymalizacją projektu.

Na informacje o wymaganiach sprzętowych przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. - Fallout 4 - autorzy nie znają jeszcze ostatecznych wymagań sprzętowych - wiadomość - 2015-09-15
Na informacje o wymaganiach sprzętowych przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.

Od dnia premiery Fallout 4 dzielą nas już niecałe dwa miesiące. Jest to zdecydowanie jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku, więc wielu użytkowników pecetów zastanawia się, jaka konfiguracja będzie potrzebna, aby cieszyć się najnowszą produkcją studia Bethesda. Okazuje się jednak, że tego nie wiedzą jeszcze nawet sami autorzy. W twitterowej konwersacji z fanami deweloperzy poinformowali, że wciąż pracują nad optymalizacją silnika, więc podawanie wymagań sprzętowych teraz nie miałoby sensu. Obiecali jednak, że ujawnią je, gdy tylko ten aspekt gry zostanie sfinalizowany.

Przypomnijmy, że Fallout 4 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 10 listopada. Rodzimy dystrybutor gry, czyli firma Cenega, na razie nie wypowiedział się jeszcze w kwestii ewentualnej lokalizacji. Najprawdopodobniej otrzymamy jednak pełną polską wersję językową, z dodatkową opcją zabawy w języku angielskim. Źródłem tych spekulacji jest folder reklamowy z tegorocznej edycji targów gamescom.

Fallout 4 zaoferuje olbrzymi świat o otwartej strukturze, gęsto wypełniony przygodami. Autorzy chwalą się, że jeden z nich spędził w świecie gry już ponad czterysta godzin i wciąż nie zobaczył wszystkiego, co ten tytuł ma do zaoferowania. Co godne pochwały, będziemy mogli kontynuować zabawę po przejściu kampanii.

Oczywiście każda, nawet najdłuższa produkcja, kiedyś musi się skończyć, ale w przypadku Fallout 4 nową zawartość mają dostarczać sami fani, dzięki narzędziom moderskim. Ukażą się one dopiero jakiś czas po premierze gry, ale za to w opracowane za ich pomocą projekty będą mogli zagrać również użytkownicy konsol.

W planach są także liczne dodatki DLC. Przepustka sezonowa będzie kosztować 30 dolarów (około 114 zł) i autorzy obiecują, że zapewni ona dostęp do wszystkich rozszerzeń, wartych przynajmniej 40 dolarów.

  1. Fallout 4 – oficjalna strona gry
  2. 8 rzeczy, które Fallout 4 zrobi lepiej od Fallouta 3 (zapowiedź)

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej