Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 sierpnia 2015, 11:15

autor: Krzysztof Nieradko

Lipcowe trendy YouTube - Rocket League najbardziej popularne

W sieci pojawiło się zestawienie lipcowych trendów w serwisie YouTube, oczywiście w odniesieniu do gier wideo. Okazuje się, że najbardziej „trendy” produkcją (a więc mającą najlepszy stosunek liczby umieszczonych filmów do czasu, jaki widzowie przy nich spędzili) jest Rocket League, futurystyczna gra sportowa od studia Psyonix.

Rocket League to najbardziej „trendy” produkcja w lipcu w serwisie YouTube. - Lipcowe trendy YouTube - Rocket League najbardziej popularne - wiadomość - 2015-08-14
Rocket League to najbardziej „trendy” produkcja w lipcu w serwisie YouTube.

Co jakiś czas w sieci pojawia się lista najbardziej popularnych gier wideo w serwisie YouTube. I tak też jest w przypadku niniejszej nowinki. Okazuje się, że w lipcu najbardziej „trendy” produkcją była niesamowicie grywalna, futurystyczna gra sportowa przygotowana przez studio Psyonix - Rocket League. Na podium znalazła się również epizodyczna gra przygodowa Life Is Strange oraz Terraria. Miejsce czwarte to zaś opracowana przez studio Natsume… Godzilla. Ciekawie, nieprawdaż?

Jeżeli zaś zastanawiacie się, na jakiej podstawie w ogóle stworzone zostało to zestawienie, spieszymy z wyjaśnieniem. Otóż powstało ono na zasadzie prostego stosunku liczby umieszczonych filmików z danego tytułu do czasu, jaki widzowie spędzili podczas ich oglądania.

Lipcowe trendy w serwisie YouTube

  • Rocket League
  • Life Is Strange
  • Terraria
  • Godzilla
  • NBA 2K16
  • God of War III
  • World of Warships
  • Rory McIlroy PGA Tour
  • Path of Exile
  • J-Stars Victory VS

Jednocześnie, korzystając z okazji, informujemy, że w Rocket League pojawiła się niedawno nowa zawartość. Po pierwsze jest to wyceniony na około 4 dolary dodatek DLC (Supersonic Fury), który urozmaica rozgrywkę między innymi o dwa nowe pojazdy, kilka boosterów oraz kolejne trofea do zdobycia. Jeżeli jednak szkoda Wam wydawać tych kilkanaście złotych, aby poczuć nieco świeżości w czasie zabawy, możecie sprawdzić również całkowicie za darmo drugą przygotowaną przez twórców aktualizację, oferującą nowy stadion (Utopia Coliseum) oraz tryb pozwalający podglądać zmagania innych grających w czasie prywatnych meczów.

gry YouTube oglądalność PCPS4