Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 maja 2013, 13:09

autor: Łukasz Szliselman

Twórcy Shadowrun Online opisują model płatności

Przeglądarkowe MMORPG Shadowrun Online ma oferować dwa modele płatności. Produkcję będzie się dało kupić w pełnej wersji lub grać za darmo. Ta druga opcja otworzy dostęp do miropłatności oraz opcjonalnej subskrypcji.

W Shadowrun Online wszyscy gracze trafią do jednego worka

Studio Cliffhanger Productions postanowiło wyjaśnić jak dokładnie wyglądać ma model płatności w przeglądarkowym MMORPG-u Shadowrun Online. Twórcy planują płatne pudełkowe wydanie gry, a jednocześnie zaoferują możliwość darmowej rozgrywki, z opcjonalnymi mikrotransakcjami. Wbrew pierwotnym planom, gracze będą umieszczeni na wspólnych serwerach, bez względu na wybraną opcję płatności.

W przypadku zakupu edycji Campaign, czyli pudełkowej wersji gry (w standardowej cenie 39,99 dolarów), będziemy mogli cieszyć się grą bez końca, przy czym większe popremierowe dodatki mają być płatne (14,99 dolarów). Nabywcy tej edycji będą mogli kupić wszystkie przedmioty za pomocą wirtualnej waluty (Nuyen), zdobywanej w samej grze. Dostaną oni również premię do otrzymywanych pieniędzy oraz punktów karmy, a także wyższe szanse na lepsze łupy. Ponadto wywrą nieco większy niż inni wpływ na przebieg kształtowanej przez graczy fabuły uniwersum.

Posiadacze wersji Campaign będą mieli z górki

Tytuł zaoferuje także możliwość bezpłatnej zabawy. Gracze F2P będą mogli zamienić prawdziwe pieniądze na specjalną walutę, za którą nabędą pewne, inaczej niedostępne dla nich przedmioty. Wykupienie subskrypcji tymczasowo da przywileje, jakimi na stałe cieszyć się mają nabywcy edycji Campaign, z wyjątkiem dostępu do pełnego asortymentu wirtualnych sklepów. Twórcy zapewniają, że w każdej chwili będzie się dało przejść do wersji Campaign bez utraty postaci i zdobytego wcześniej wyposażenia.

W sierpniu 2012 roku Shadowrun Online skutecznie zwrócił na siebie uwagę graczy, dzięki czemu gra została ufundowana za pomocą Kickstartera. Premiera tytułu planowana była wówczas na maj 2013 roku, ale obecnie nie wiadomo, kiedy twórcy ukończą prace.