filmomaniak.pl Newsroom Filmy Seriale Obsada Netflix HBO Amazon Disney+ TvFilmy
Wiadomość filmy i seriale 21 lutego 2018, 11:13

Twórca LEGO Batman negocjuje reżyserię Dungeons & Dragons

Dwa miesiące temu poznaliśmy datę premiery kolejnej próby przeniesienia na kinowe ekrany kultowej stołowej gry fabularnej Dungeons & Dragons, a teraz dowiedzieliśmy się, kto prawdopodobnie stanie za kamerą superprodukcji fantasy.

Po latach spekulacji, w końcu zaczynamy otrzymywać pierwsze wieści o kolejnym filmie opartym na licencji najsłynniejszej stołowej gry fabularnej świata – Dungeons & Dragons. W grudniu 2017 roku dowiedzieliśmy się, że premiera filmu została zaplanowana na 23 czerwca 2021 roku, teraz poznaliśmy natomiast nazwisko kandydata na reżysera obrazu.

Ostatnimi czasy w Hollywood brakuje superprodukcji fantasy, może D&D odmieni ten trend. - Twórca LEGO Batman negocjuje reżyserię Dungeons & Dragons - wiadomość - 2018-02-21
Ostatnimi czasy w Hollywood brakuje superprodukcji fantasy, może D&D odmieni ten trend.

Jak donosi serwis Variety, negocjacje w tej sprawie prowadzone są z Chrisem McKay’em, twórcą popularnej serii Robot Chicken oraz reżyserem zeszłorocznego LEGO Batman: Film. Aktualnie amerykański filmowiec pracuje nad kolejnym superbohaterskim filmem na podstawie komiksów DC – Nightwingiem - oraz zajmuje się produkcją kontynuacji filmu LEGO Przygoda.

Nowe Dungeons & Dragons będzie drugim filmem opartym na popularnej licencji. Jego poprzednik wyreżyserowany został przez Courtneya Solomona i zadebiutował w 2000 roku, zbierając kiepskie recenzje i okazując się klapą finansową. Scenariusz nowej wersji napisze Michael Gillio. Realizowany dla Paramount Pictures film będzie jednym z pierwszych projektów studia AllSpark Pictures, założonego w październiku 2017 roku z ambicjami stania się jednym z najważniejszych graczy na hollywoodzkim rynku.

Michał Grygorcewicz

Michał Grygorcewicz

W GRYOnline.pl najpierw był współpracownikiem, zaś w 2023 roku został szefem działu Produktów Płatnych. Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

więcej