Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 września 2017, 18:25

T-Mobile Warsaw Games Week 2017 - ruszyła sprzedaż biletów

Ruszyła sprzedaż biletów na tegoroczną edycję T-Mobile Warsaw Games Week. Impreza odbędzie się w dniach 13-15 października na terenie Warszawskiego Centrum EXPO XXI.

T-Mobile Warsaw Games Week 2017 - ruszyła sprzedaż biletów - ilustracja #1

W dniach 13-15 października na teranie Warszawskiego Centrum EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego 12/14 już po raz trzeci odbędą się targi T-Mobile Warsaw Games Week. Z odpowiednim wyprzedzeniem rozpoczęła się sprzedaż biletów na to wydarzenie. Są one dostępne w pięciu wariantach:

  1. Bilet indywidualny – cena 40 zł
  2. Bilet rodzinny dla 3 osób (2+1 lub 1+2) może nabyć grupa 3 osób, z których: minimum jedna osoba do dnia 13.10.2017 r. nie ma ukończonych 13 lat i maksymalnie dwie osoby są pełnoletnie – cena 90 zł
  3. Bilet rodzinny dla 4 osób (2+2 lub 1+3) może nabyć grupa 4 osób, z których: minimum jedna osoba do dnia 13.10.2017 r. nie ma ukończonych 13 lat i maksymalnie dwie osoby są pełnoletnie – cena 120 zł
  4. Bilet rodzinny dla 5 osób (2+3 lub 1+4) może nabyć grupa 5 osób, z których: minimum jedna osoba do dnia 13.10.2017 r. nie ma ukończonych 13 lat i maksymalnie dwie osoby są pełnoletnie – cena 150 zł
  5. Bilet rodzinny dla 6 osób (2+4 lub 1+5) może nabyć grupa 6 osób, z których: minimum jedna osoba do dnia 13.10.2017 r. nie ma ukończonych 13 lat i maksymalnie dwie osoby są pełnoletnie – cena 180 zł

Należy zaznaczyć, że raz zakupiona wejściówka umożliwia wstęp na teren targów we wszystkie dni trwania imprezy. Bilety można zakupić w internecie – tutaj i tutaj oraz w sklepach sieci Eventim, Empik, Media Markt, Saturn, Media Expert oraz księgarniach PWN.

Rzecz jasna pojawi się również możliwość kupna wejściówek w trakcie trwania imprezy. Będą one jednak odpowiednio droższe – za karnet indywidualny przyjdzie nam zapłacić 45 zł, 105 zł za 2+1 lub 1+2, 140 zł za 2+2 lub 1+3, 175 zł za 2+3 lub 1+4 i 210 zł za 2+4 lub 1+5.

GODZINY OTWARCIA T-MOBILE WARSAW GAMES WEEK 2017:
  • 13.10.2017 (piątek) – 10:00-20:00
  • 14.10.2017 (sobota) – 9:00-19:00
  • 15.10.2017 (niedziela) – 9:00-17:00

Według słów organizatorów, na T-Mobile Warsaw Games Week każdy znajdzie coś dla siebie, zarówno „hardkorowi” gracze, jak i rodziny z dziećmi, dla których przygotowana zostanie specjalna Strefa Juniora. Na ponad 12 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni wystawowej pojawią się najwięksi producenci i wydawcy – między innymi Activision, Cenega, Microsoft, Sony Interactive Entertainment Polska, IMGN.PRO, Nintendo i Ubisoft. Na ich stoiskach będzie można sprawdzić przedpremierowo niektóre produkcje, między innymi Call of Duty: WWII. Prócz deweloperów swoją obecność zapowiedzieli również przedstawiciele stron internetowych, czasopism, sklepów oraz innych przedsiębiorstw w mniejszym lub większym stopniu związanych z branżą elektronicznej rozrywki - Drobiny Czasu, ESL, Galeria Plakatu, Good Loot, Gundam Polska, Komikslandia, Kruger & Matz, Lenovo, Magazyn Pixel, Modecom, Muve, Przystangracza i Sprzymierzeni BF, RedBull, Saturn i Seagate. Nie zabraknie rzecz jasna delegacji serwisu GRY-Online.pl. Na naszym stoisku będzie można nie tylko spotkać się z redakcją, ale również wziąć udział w licznych atrakcjach, między innymi specjalnym koncercie zespołu Percival, na którym będzie można wysłuchać utworów z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon (i nie tylko) w specjalnych aranżacjach. Odbędzie się on 14 października o godzinie 17:00.

To jeszcze nie wszystko. Bilet na T-Mobile Warsaw Games Week umożliwi również wejście na inną imprezę odbywającą się równolegle – LifeTube Video Fest. Pojawią się na niej najwięksi polscy twórcy publikujący swoje materiału w serwisie YouTube. Wśród nich znajdą się między innymi Ajgor Ignacy, AdBuster, Ziemniak, Tivolt, Ravgor, Kameralnie, Marco Kubiś, Y oraz Matura to Bzdura. Ponadto na scenie zagra Letni Chamski Podryw i Na Pełnej. Nie zabraknie licznych atrakcji, między innymi możliwości zagrania ze swoimi ulubieńcami w grę planszową w specjalnej strefie, przygotowanej we współpracy ze specjalistą w tej dziedzinie – GameTrollem.

Jak podkreślają organizatorzy T-Mobile Warsaw Games Week, ich ambicją jest dorównanie największym imprezom tego typu, takim jak Paris Games Week, Tokyo Game Show, E3 czy niemiecki gamescom. I faktycznie, z kolejnymi edycjami wyraźnie się ona rozrasta. W ubiegłym roku warszawskie targi odwiedziło 24 tysiące osób. Wiele wskazuje na to, że w tym uda się pobić ten wynik.

Miłosz Szubert

Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

więcej