Via Tenor
No tego nie bylo w moim bingo.
Mam nadzieje ze znowu dowioza. Uniwersum na to zasluguje.
Pamiętajcie, że Owlcat robi też równolegle kolejnego Warhammera, więc wygląda na to, że bardzo im się biznes rozwinął.
Bardzo jestem zainteresowany tym tytułem tak samo jak Exodusem, bo od czasów trylogii Mass Effecta nie pojawiło się zbyt wiele gier w klimatach Sci-fi. Do tego, to ma być jeszcze RPG więc miód malina jak dla mnie. Trzymam kciuki za dewów żeby dowieźli.
I to jest absolutny sztos. Po wczorajszym mocno rozczarowującym pokazie, dziś FGS zaczyna się bardzo obiecującymi tytułami.
BTW Expanse pierwotnie miało być grą MMORPG, więc historia prawie zatoczyła koło :)
Jeśli wyjdzie im gra na tak wysokim poziomie, jak oba Pathfindery, to szykuje się prawdziwy hicior. :-)
Póki co #1 jeśli chodzi o trailery wypuszczone w tym roku jak dla mnie. Gra w uniwersum the Expanse, w dodatku inspirowana Mass Effectem? Marzenie!
I znów bez polskich napisów, bo nie szanują nas polaków, niech się walą ...
Jest super tak i jak materiał źródłowy, przy okazji serial mogliby również dokończyć - zostały trzy książki do zekranizowania, chociaż i tak dobrze wybrnęli z zakończeniem
Jak tak inwestują w gry to mam malutką nadzieję, że za kilka lat dokończą serial... Tylko czekają, aż aktorzy troszeczkę się postarzeją ;)
Mają rozmach, ruskie syny.
To już potwierdzone, że bez polskich napisów? :) Chyba jeszcze za wcześnie na takie informacje? Niemniej nie byłoby to nic dziwnego... I dlatego gry od ruskich kupuje się co najwyżej w bundlach za grosze :)
Wygląda ciekawiej niż nowy Mass Effect od Woke EA Bioware. Szczególnie po Wokeguardzie aka Failguardzie, który pogrzebał Dragon Age.
Ruskie jednak umieją w gry i mody.
Dodane do listy życzeń.
Nie będę tłumaczy ponownie, tylko wkleję linka, żadna gra od nich nigdy nie będzie po polsku z przyczyn ideologicznych, to są w 100% ruskie, które nienawidzą Polaków.
A teraz mała wzmianka o osobach wypisujących brednie o znajomości języka angielskiego, których z jak widać przerasta, tak skomplikowana i trudna czynność jak wyszukiwarka google
https://en.wikipedia.org/wiki/EF_English_Proficiency_Index
https://www.ef.edu/epi/
W Polsce nie tylko większość osób zna język angielski, to jeszcze jego znajomość jest na wysokim poziomie (B2).
Dziwnym trafem Niemcy gdzie znajomość języka angielskiego jest na WIĘKSZYM poziomie niż w Polsce, dostają swoje tłumaczenia od ruskich.
Byłoby super, jakby pojawiła się polonizacja tej samej jakości jak do Pathfinder: Wrath of the Righteous. Tytuł wzbudza zainteresowanie i ląduje w obserwowanych.
Pathfinder: Wrath of the Righteous to absolutny majstersztyk! Na pewno będę obserwował ten tytuł. Gra pewnie zbierać będzie teraz kiepskie noty z racji tego, że to rosyjska produkcja...
Szkoda, że szykuje się kolejna gra tego studia bez polskiego języka.
"Owlcat Games nie zajęło stanowczego antywojennego stanowiska, ograniczając się do ogólników. Ich działania biznesowe (relokacja, finansowanie) wskazują na próbę uniknięcia sankcji, ale nie na zerwanie z rosyjskim rynkiem i kapitałem. W efekcie studio pozostaje postrzegane jako ambivalentne wobec konfliktu, co budzi kontrowersje wśród graczy."
to wyglada jak sztampowe space fantasy.. gdzie ksiązki były jednak proba przedstawienia swiat ktory byl w miare relistyczny. Penie spodoba sie ludzi ale nie bedzie to niesttey dobre sf jak oryginał.
Dla mnie najbardziej ekscytująca zapowiedź od wielu miesięcy. Fajnie, że kosmos wraca do menu :).
Szkoda, że to ruskie dzieło...
Brak tłumaczenia PL gier Owlcat jest bardzo prosty, w ich grach są po prostu całe tony tekstu, a gatunek średnio popularny. To nie jest Baldurs Gate 3 gdzie mechaniki są proste, jest 12 klas postaci, wszystkie dialogi udzwiękowione.
W Pathfinder: Wrath of the Righteous jest 26 klas postaci + klasy prestiżowe. Opisy umiejętności są często długie i skomplikowane. Dodatkowo rozmowy z NPC bardzo często, są bardzo długie.
Gdyby była wersja PL sprzedaliby w Polsce pewnie 2x tyle kopii, ale nie ma szans żeby zwróciło to koszty tłumaczenia. Koszt tłumaczenia przeciętnego RPG to było parę lat temu około 200 tys zł, a to jest ogromna gra, minimum 150 godzin razem z dodatkami(100% przejście 235 godzin). Pozatym mitycznie ścieżki bardzo rozgałęziaja zawartość i nawet za 3 przejściem gry widzimy wiele innych sytuacji/zadań.