Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Twórca Fallouta wyjaśnia, dlaczego remaster klasycznego postapokaliptycznego RPG byłby niezwykle trudny do zrealizowania

26.05.2025 18:19
Grifter
1
2
Grifter
43
Konsul

Zostawcie Titanica, nie wyciągajcie go...

26.05.2025 18:23
2
odpowiedz
NightGeisha
3
Pretorianin

Znowu Tim Cain, daje sobie z nim już na wstrzymanie gdyż tylko buduje dalej swoje nazwisko na grach z 97/98 roku. Gdyby był naprawdę dobry to ciągnąłby te produkcje ćwierć wieku temu, a nie nadrabiał opiniami.

26.05.2025 20:44
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Dargh
57
Centurion

Wszystkie te "problemy" mały team z mocnym wsparciem AI rozwiązałby w kilka dni. Faktem jest że zostawcie klasyki jakie są. Jeśli już to ma być pod modern audience to dwójka da radę tam było wszystko nim ktoś o tym pomyślał w gamedevie.

26.05.2025 22:49
Marky
3.1
Marky
23
Konsul

Oj znacznie dłużej. AI wszystkiego nie rozwiąże, w szczególności kwestii umów licencyjnych i tego co właściwie trzeba zmienić w archaicznej już rozgrywce.
Co najwyżej poprawi tekstury i modele oraz może przekompiluje kod źródłowy z Watcoma na coś nowszego.

26.05.2025 21:02
WeCreateWorlds
4
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
WeCreateWorlds
1
Chorąży
Wideo

Tylko zastanówmy się, czy ta gra byłaby dziś dobra? Pamięć płata figle. Ja osobiście uważam Fallouta za grę totalnie przełomową, która wyniosła trochę infantylny gatunek cRPG do wieku dojrzałego (mówię zresztą o tym w filmie porównującym rozwój gier i filmów: [ [link] ] ). Tylko że potem w kolejnych generacjach robiono to samo, więcej i lepiej. Powoli przyzwyczajaliśmy się do dobrych scenariuszy (inną rzeczą jest, czy dziś nie mamy tu pewnego regresu i wypalenia w segmencie AAA), tak, że teraz odpalony Fallout 1 mógłby się nam wydać krótki, uproszczony i ubogi w growe didaskalia.
Podsumowując, nie jestem pewien, czy retuszowanie tak ładnie zachowanej w naszej pamięci świętości ma sens.

post wyedytowany przez WeCreateWorlds 2025-05-26 21:04:51
26.05.2025 22:52
4.1
boy3
118
Senator

Tylko zastanówmy się, czy ta gra byłaby dziś dobra?
Byłaby, bo fallout 1 i 2 to topka cprg, taki wasteland 2 jest dużo gorszy od falloutów

26.05.2025 23:03
4.2
NightGeisha
3
Pretorianin

taki wasteland 2 jest dużo gorszy od falloutów Dokładnie, nawet nie ma podejścia.

26.05.2025 22:51
Marky
5
odpowiedz
Marky
23
Konsul

Problemów tu by nie było, bo pierwszy Fallout nie potrzebuje remastera tylko remake.

26.05.2025 23:16
claudespeed18
6
2
odpowiedz
1 odpowiedź
claudespeed18
214
Wszechwiedzący
Image

Nawet silnik gry z Fallout Tactics byłby dziś za trudny w obsłudze? Nie chce mi się już czytać co Tim wygaduje na starość.

Btw ogrywania po raz 2241 Fallout 2 odwiedziłem niedawno jego grób ;) ====>>>>

26.05.2025 23:18
6.1
NightGeisha
3
Pretorianin

Być może na starość zdziecinniał i jeden z prostszych silników wydaje mu się skomplikowany obecnie.

27.05.2025 10:11
7
odpowiedz
katai-iwa
55
Senator

Już widzę jakość tego odświeżenia, jakby się bethesda za niego wzięła.

28.05.2025 10:17
8
odpowiedz
Siusiak pyza
0
Junior

Tymczasem jakiś chop z polski robi remake fallouta 2 w 3D i nikogo nie pyta o zdanie

Wiadomość Twórca Fallouta wyjaśnia, dlaczego remaster klasycznego postapokaliptycznego RPG byłby niezwykle trudny do zrealizowania