Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość To może być znak, że Far Cry 7 przyniesie rewolucję i zerwie z tradycją serii. Inna gra Ubisoftu może okazać się poligonem doświadczalnym

21.07.2025 21:04
1
guitarzero
20
Pretorianin

Oj, Ubi, Ubi. Już w FC6, najgorszej odsłonie serii, było bieganie w trzeciej osobie kiedy postać bodajże brała w łapy te "śmieszne" bronie, i o kant dupy można było to potłuc, więc po co chcą wprowadzić to do Avatara, którego siłą jest właśnie oglądanie tego świata z poziomu oczu postaci. I to jeszcze za pół roku!

21.07.2025 21:24
dzl
2
odpowiedz
dzl
111
John Yakuza

Bo mogą.

Zresztą, update ma być darmowy więc co Ci szkodzi?!

21.07.2025 22:10
3
odpowiedz
Twoja stara 1993
58
Generał

A mnie to pasuje właśnie widoku z 3 osoby mi brakowało i śmierdziało to far cryem na kilometr.

21.07.2025 22:23
4
odpowiedz
Benekchlebek
27
Senator

Oby zrobili cos ale FC1 lub jesli musza na siłę dawać sandbox'a, to jeszcze 3

21.07.2025 22:36
5
1
odpowiedz
wwad
130
Generał

NG+ do Avatara ambitnie dla hardcorów. Nie wyobrażam sobie męczyć się z tą grą drugi raz. Za to tryb 3 osobowy w tej grze byłby raczej fajny choć mnie się on już do niczego nie przyda.

FC to oni i tak sknocą więc co za różnica czy będzie tryb tpp czy nie. Z FC zawsze experymentują to chyba taka gra do testowania silnika i mechanik dla ubi.

21.07.2025 23:17
6
odpowiedz
Akuzativ1994
21
Konsul

Chętnie bym przeszedł grę w tym trybie, gdyby nie to, że już raz ją przeszedłem. Drugi raz poświęcić ponad 50 godzin nie mam zamiaru, bo tytuł choć zachwycał momentami grafiką, był ogólnie mocno średni :)

22.07.2025 07:20
7
odpowiedz
4 odpowiedzi
xan11pl
89
Generał

Ci ludzie dalej nic nie kapują...
Jakie NG+ w potencjalnym nowym Far Cry? To przecież typowe dla gier cRPG... Tzn. więcej i mocniejsi przeciwnicy, silniejsze bronie, po co do akcyjniaka na siłę pchać mechaniki z looter shooterów?
Tutaj nie powinno być zbyt dużo rzeczy z gier cRPG. Owszem, jakieś perki dla postaci jak to było w FC3, ale nie takie wpływające na nasze obrażenia, headshot powinien zawsze kończyć się uśmierceniem przeciwnika.
Ale oni znów wepchną w grę jakichś przeciwników, którzy są gąbkami na pociski, którzy nie zginą od pojedynczego headshota, co było dla mnie największą wadą grając w FC5...

22.07.2025 08:33
Drzesaru
📄
7.1
1
Drzesaru
74
Konsul

W Far Cry 5 wrogowie ginęli od headshota. Zmiana pojawiła się dopiero w New Dawn.

22.07.2025 09:22
7.2
xan11pl
89
Generał

Drzesaru A ci z miotaczem ognia, i ogólnie przeciwnicy z poświatą od nawozu? Wydaje mi się że byli gąbkami na pociski. Tym z miotaczami waliłem im po kilka głów, i jestem niemal pewien, że ginęli dopiero w momencie, jak mechanika gry odslaniala im butle na plecach, i dopiero dało się im zestrzelić butle z gazem.
Zresztą, już w FC3 pojawili się przeciwnicy pancerni, którym trzeba było naładować kilka magazynków, zanim zginęli.
New Dawn to już w ogóle odklekja od głównej serii, bardziej w stylu Borderlandsów.

22.07.2025 11:05
7.3
Akuzativ1994
21
Konsul

Opancerzeni wrogowie mieli słaby punkt na potylicy, wystarczylo dobrze wycelowac i padali na strzała :)
Ale domyslam sie, ze to nie takie oczywiste, bo gra nigdy o tym nie wspomina. Sam odkrylem to przypadkiem.

post wyedytowany przez Akuzativ1994 2025-07-22 11:06:30
22.07.2025 11:23
Felipe
7.4
Felipe
16
Marked of Kane

xan11pl
Od kiedy NG+ to do lootershooterów lol.
Ja nwm czemu zawsze ludzie jak widzą NG+ to uważają, że to musi być niewiadomo jak trudniejsze od zwykłej. Moim zdaniem to powinna być dokładnie taka sama jak "normalna" gra tylko, że zaczynamy z całym ekwipunkiem, rozwiniętą postacią itd. albo ewentualnie ten poziom powinien być tylko trochę podwyższony. Jak ktoś chcę trudniejszą to niech sobie wybierze wyższy poziom trudności.
Tak samo myślę, że każda gra która ma NG+ powinna mieć możliwość zrobieniu "kilku" NG+ czyli robimy NG+ z poprzedniej i wychodzi NG++ :). Tak jest np. w nowych God of Warach czy serii Horizon.
W takim Batmanie to NG+ usuwała znaczniki kontry u przeciwników i nie było takie oczywiste, kiedy kontrę wcisnąć co dość mocno utrudniało grę.
Co do tych headshotów to się zgodzę. Chyba w FC6 zaczęli robić jakieś dziwactwa z levelowaniem wrogów, ale mogę się mylić. Do FC te RPGowe rzeczy nie pasują.
No i opancerzeni przeciwnicy zwykle wymagali odblokowania specjalnej umiejętności, żeby zabić ich w walce wręcz. Tak było np. w Watch Dogs 1 i FC3 i 4.

22.07.2025 08:06
Lateralus
8
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Lateralus
147
Last Of The Wilds

Pierdu pierdu :)

To tylko pokazuje że każda z ich gier jest kalką, kopią, podobnym wydaniem, niemal tym samym, szybkim pójściem na łatwizne i tylko podlanym w innym sosie.

Na całe szczęście już mi przeszło kupowanie gier od tego studia :)) nie mają już nic dobrego do zaoferowania.

22.07.2025 19:03
8.1
Akuzativ1994
21
Konsul

Ja nadal lubię te odmóżdżacze. Przeszedłem wszystkie assassyny i far kraje i będę przechodził kolejne. Lubie ogrywać te tytuł między czymś "poważniejszy".

22.07.2025 21:06
Lateralus
8.2
Lateralus
147
Last Of The Wilds

Sęk w tym że kiedyś, kiedyś, gry ubi były właśnie poważne, sensowne, spójne, mądre, z pomysłem... teraz jak widać traktuje się to w kategoriach odmóżdżania, śmieszkowania, zapychacza w oczekiwaniu na coś.

22.07.2025 08:31
Drzesaru
👎
9
odpowiedz
Drzesaru
74
Konsul

Far Cry powinien pozostać z perspektywy pierwszej osoby. To część tożsamości tej serii. Fakt Far Cry 5 miał z tym problemy, bo żeby pokazać relacje z rodziną Seedów w głupi sposób byliśmy porywani chyba 9 razy, ale wolę już to niż jak to zrobili w Far Cry 6, gdzie nagle dostajemy cutscenkę z drugiego końca mapy. Far Cry 6 poszedł w złą stronę. Wiem że miałby to być tylko wybór, ale jednocześnie oznaczałoby to, że twórcy robiliby Far Cry 7 również z myślą o trybie trzecioosobowym. Cutscenki w Far Cry 6 wiele straciły przez to, że utraciły część tożsamości serii. Pomijając to, że Far Cry 6 jest raczej z tych gorszych.

22.07.2025 09:48
10
odpowiedz
Patryhinio
130
Konsul

Ciężko mi idzie przechodzenie tego Avatara Nuda goni Nudę

22.07.2025 11:05
Iselor
11
odpowiedz
Iselor
38
Senator

Czy jeżeli nie grałem nawet w Far Cry 1 to dużo straciłem ?

Wiadomość To może być znak, że Far Cry 7 przyniesie rewolucję i zerwie z tradycją serii. Inna gra Ubisoftu może okazać się poligonem doświadczalnym