wywiady - newsy i ciekawostki (8)
Naughty Dog stworzy grę Uncharted 4?
Marcin Skierski, 28 października 2011, 17:50
Justin Richmond ze studia Naughty Dog w wywiadzie dla Oficjalnego Magazynu PlayStation wypowiedział się na temat przyszłości serii Uncharted. Główny dyrektor nadzorujący prace nad grą Uncharted 3: Oszustwo Drake’a nie wykluczył powstania czwartej odsłony.
![Botanicula – nowe informacje o grze twórców Machinarium [wywiad]](https://gameplay.pl/galeria/hot_mini/57149148.jpg)
Botanicula – nowe informacje o grze twórców Machinarium [wywiad]
Szymon Liebert, 24 października 2011, 11:57
Twórcy gier Machinarium i Samorost ze studia Amanita Design ujawnili kilka informacji o swojej nowej prześlicznej przygodówce: Botanicula. Jakub Dvorský, jeden z producentów gry, opowiedział w krótkim wywiadzie o rozgrywce, stylu artystycznym i długości przygody. Pełną treść rozmowy znajdziecie w rozwinięciu tej wiadomości.

Gra Dark Souls momentami zbyt trudna zdaniem twórców
Marek Oramus, 17 października 2011, 08:06
Hidetaka Miyazaki ze studia From Software wypowiedział się na temat poziomu trudności w grze Dark Souls oraz jej ewentualnej kontynuacji. W sieci pojawił się również speedrun prezentujący ukończenie tej produkcji w niecałe półtorej godziny.
Siedem minut rozgrywki z gry Deus Ex: Bunt Ludzkości
Marcin Skierski, 9 czerwca 2011, 10:35
Na trwających targach E3 zaprezentowano nowy materiał prezentujący rozgrywkę w Deus Ex: Bunt Ludzkości. Pozwala on przyjrzeć się nie publikowanemu nigdy wcześniej fragmentowi kampanii.
FIFA 12 taka sama na wszystkich platformach
Mateusz Kądziołka, 20 maja 2011, 11:24
David Rutter – główny projektant gry FIFA 12 – ujawnił w wywiadzie dla naszego serwisu bardzo ciekawą informację dotyczącą najnowszej odsłony piłkarskiego cyklu od EA. Obiecał on, że zespół EA Sports postara się, by wersje FIFA 12 na wszystkie najważniejsze platformy (PC, Xbox 360, PlayStation 3) były identyczne.
Kiciński o przyszłości marki Wiedźmin, planach firmy oraz nowej grze cRPG
Mateusz Kądziołka, 13 maja 2011, 13:00
Adam Kiciński – prezes firmy Optimus – udzielił wczoraj wywiadu serwisowi parkiet.com. Z rozmowy możemy dowiedzieć się m.in. jak Kiciński widzi ostatni sukces polskiej gry oraz przyszłość Wiedźmina jako serii. Zdradził również to, że szykuje się nam kolejna gra RPG autorstwa polskiego studia.

Randy Pitchford: "Nie chcieliśmy gównianego finału dla Duke’a"
Szymon Liebert, 11 października 2010, 11:56
Duke Nukem wrócił, bo Randy Pitchford i spółka przejęli się jego losem. Poznaj historię Duke'a z perspektywy