Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Sigonyth – Desert Eternity, czyli polska gra z gatunku MMO w produkcji

28.06.2004 11:13
Bili
1
Bili
103
Senator

Ło rany ... ale ten interface jest zerżnięty z Fallouta... Obciach..poprostu obciach.

28.06.2004 11:14
Bili
2
odpowiedz
Bili
103
Senator


http://www.nma-fallout.com/forum/album_pic.php?pic_id=347

Popatrzcie na lewy dolny rog ekranu i "komunikat"... Ale to jest żałosne...nieudane naśladownictwo stylu Fallouta.... Polak potrafi

28.06.2004 11:17
zarith
😐
3
odpowiedz
zarith
253

dlaczego nieudane? mi się podoba... no i wolę żeby ludzie naśladowali dobre przykłady, niż złe...

28.06.2004 11:35
Bili
4
odpowiedz
Bili
103
Senator


Jesli nasladowac to w jakis dobry sposob....
Przeklenstwa w Falloucie byly smieszne ... a tu ?
To tak jak bys w gierce wstalił "Ał...pierdol sie.."
ha ....ha.... ha....

28.06.2004 11:36
Bili
5
odpowiedz
Bili
103
Senator


" no i wolę żeby ludzie naśladowali dobre przykłady, niż złe..."

Po co wogole nasladowac? Nie lepiej dodac cos od siebie?

28.06.2004 11:51
zarith
😊
6
odpowiedz
zarith
253

wiesz, interfejs gry ma funkcje utylitarne dla mnie - musi byc wygodny, a nie innowacyjny... a co do przekleństw itp, poczekajmy aż gra wyjdzie, bo gdybanie do niczego nie prowadzi:)

28.06.2004 12:19
7
odpowiedz
zanonimizowany142135
1
Junior

"Po co wogole nasladowac? Nie lepiej dodac cos od siebie?"

zastanow sie co ty mowisz, na 100% nie uda ci sie zrobic gierki ktora nie bedzie wykorzystywac pomyslow gdzies juz wczesniej zastosowanych. Jesli cos jest dobre to trzeba to wykorzystac, ewentualnie ulepszyc i dostosowac do swoich potrzeb

28.06.2004 13:29
8
odpowiedz
zanonimizowany175306
1
Junior

WItam, jestem członkiem NewDesert chciałbym poprawić drobne błedy w zapowiedzi:

1. screeny pochodza ze starego, dwuwymiarowego silnika, podobnie jak i interfejs. Nowy silnik jest w pełni trójwymiarowy, z rzutem graficznym znanym np. z NewerWinter Nights.
2. interfejs został zmieniony tak aby nie przypomoinał zbytnio żadnego z innej gry.

3. ogółem : zaprezentowane sreeny pochodzą z dawnej wersji, kiedy zasadniczo sami nie byliśmy pewni co tworzymy. Aktualnie w dużo większym stopniu stawiamy na innowacyjność i starym się nie powtarzać znanych wzroców. Zarówno w kwestii grafiki, interfejsu jak i fabuły (za którą odpowiadam). Za niedługo zaprezentujemy screeny z nowego silnika, zapraszam więc do odwiedzania naszej strony www.

Pozdrawiam, Kaspar.

28.06.2004 13:32
9
odpowiedz
zanonimizowany67305
31
Chorąży

chciałbym zaznaczyć, że screeny są ogolnodostepne na oficjalnej i nie ma zaznaczenia, iż pochodzą skad mowisz. To samo dotyczy silnika.

28.06.2004 13:52
Soulcatcher
10
odpowiedz
Soulcatcher
281
ESO

skoro nie ma nowych screenów to stare są najnowsze i oficjalne, to może trzeba je usunąć ze strony skoro gra wygląda całkiem inaczej.

Kaspar_Ndesert --->
mam pytania :

- do kogo adresowana jest ta gra, Polacy - Amerykanie i Europa Zachodnia - Daleki Wschód
- ile będzie kosztowł abonament, czy gra będzie darmowa
- kto jest wydawcą na Polskę a kto na resztę świata
- do której z istniejacych super produkcji MMO wasza gra jest najbardziej podobna
- ilu spodziewacie się mieć abonentów po roku od premiery
- no i oczywiście kiedy będzie premiera?

:)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-06-28 13:54:40]

28.06.2004 16:19
Bili
11
odpowiedz
Bili
103
Senator

SickBastard --> Ale człowieku mi nie chodzi o tak ogólne pojęcie naśladowania. Poprostu czasem nasladownictwo powinno miec granice ,a to juz tak troche lekka przesada. Mowisz ,ze nie uda sie zrobic gierki nie wykorzystujacej pomyslow juz zastosowanych , ale to są OKRESLONE pomysly tak jak np. ze w FPP bron trzymana jest nie centralnie ,ale jakby z boku, to jest zupelnie inna rzecz niz to o czym mowie. Proba naśladowania klimatu , fabuły, interface`u , oraz tej zartobliwej atmosfery to cos co troche wykracza za to o czym mowisz. Jasne... jesli robi sie cos na podobizne innej gry to ok.. tylko widzisz... chodzi mi o to ,ze to powinno byc podobne , a nie momentami takie samo. W razie czego rozwine mysl. Tez troche nie w porzadku postapilem ,ze ocenilem po zaledwie kilku wczesnych screenach ,ale poprostu nie lubie zżynania ,chociaz to troche za wczesnie zeby oceniac...Bez urazy ;) ,ale to moje zdanie...

28.06.2004 16:22
Bili
12
odpowiedz
Bili
103
Senator

Kaspar -- A to w takim razie przepraszam jesli wprowadzacie zmiany co do interface`u itp ;)
A wlasnie... jaki przewidujecie abonament :) ? Tylko tak wiecie... na polskie realia ;)

28.06.2004 16:32
Soulcatcher
13
odpowiedz
Soulcatcher
281
ESO

Bili ---> poczekamy na oficjalną wypowiedź autorów, jak dla mnie wyjścia są dwa, albo jest to gra na rynek zachodni i będzie płatna i nic z tego nie wyjdzie bo za rok - dwa lata gdy gra sie pojawi to będzie z 15 ciekawych tytułów, albo będzie bezpłatna i wtedy pewnie jej nigdy nie zobaczysz.

No ale nie spekulujmy, poczekamy na wypowiedź autorów, jak sobie to wyobrażają.

28.06.2004 17:20
14
odpowiedz
zanonimizowany64024
4
Legionista

Witam.
Jestem szefem projektu jak i założycielem zespołu New Desert.
Chciałbym wyjaśnić kilka spraw dotyczących samej gry i dyskusji, która się tutaj toczy.
Przede wszystkim chciałem skorygować nieco informacji na temat interjesu gry. Otóż od miesiąca nasz zespół pracuje nad nowym silnikiem pełnym 3D przez co obecne screenshoty z gry są nieaktualne i jesteśmy w stadium przygotowywania się do wrzucenia na stronę oficjalnych screenshotów z gry w pełnym 3D silniku.

Druga sprawa to taka, że nikt nie poinformował mnie o treści zamieszczonego newsa oraz o materiałach użytych do jego napisania. Oczywiście autor zasugerował się materiałami ze strony a przez naszą nieopatrzność zostały stare materiały więc nie należy go też za to w jakiś sposób winić.
Pragnę ze swojej strony zapewnić, że na dniach pojawią się nowe screenshoty z silnika natomiast stare zostaną zdjęte niezwłocznie aby nie wprowadzały w błąd opinii publicznej.

Jeśli chodzi natomiast o sprawy abonamentów, wydawcy czy rynku, na który gra zostanie wydana proszę uzbroić się w cierpliwość gdyż nasz zespół pracuje nad tym. Niedługo powiemy więcej o tym jak planujemy upublicznić grę.

Wiadomość Sigonyth – Desert Eternity, czyli polska gra z gatunku MMO w produkcji