Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Silent Storm: Sentinels

Silent Storm trafi na telefony komórkowe

Krzysztof Bartnik, 11 stycznia 2006, 11:01

Pracownicy studia Nival Interactive zapowiedzieli opracowanie nowej wersji strategii turowej osadzonej w realiach II wojny światowej, pt. Silent Storm, która będzie dedykowana telefonom komórkowym. Twórcy zapowiadają, że całość pod kilkoma elementami będzie zbliżona do PeCetowego pierwowzoru.

Gra Hammer & Sickle oficjalnie zapowiedziana

Krystian Smoszna, 3 maja 2005, 14:45

Po raz pierwszy o Hammer & Sickle wspominaliśmy w lutym bieżącego roku, przy okazji informacji o rzekomym dodatku do gry Silent Storm. Kilka dni temu – dokładnie 29 kwietnia – Nival Interactive opublikował oświadczenie prasowe, w którym oficjalnie zapowiedział wspomniany program.

Kolejne rozszerzenie Silent Storm?

Maciej Myrcha, 25 lutego 2005, 14:39

Dość ciekawa wiadomość, która zainteresuje głównie fanów Silent Storm, pojawiła się w głębiach Internetu. Z dużym prawdopodobieństwem można sądzić, że Wasza przygoda z grą nie skończyła się na oryginalnej wersji i oficjalnym dodatku do niej, Sentinels. Jak informuje rosyjski wydawca gry, firma Nival Interactive, podpisano porozumienie z grupą Novik, która stworzyła modyfikację Silent Storm...

Studio Nival Interactive anonsuje nową grę strategiczną pt. Nightwatch

Adam Włodarczak, 22 października 2004, 17:51

Podczas internetowego czatu z przedstawicielami studia Nival Interactive oraz koncernu JoWood, zorganizowanego przez znany serwis StrategyCore, zaanonsowana została nowa gra strategiczna, zatytułowana Nightwatch. Zbyt wielu szczegółowych informacji co prawda nie zdradzono, ale mimo to warto zainteresować się tą pozycją.

Więcej szczegółów na temat Silent Storm: Sentinels

Krystian Smoszna, 23 grudnia 2003, 12:40

Dmitry Zakharov, lider zespołu przygotowującego oficjalne rozszerzenie dla popularnej strategii turowej, zatytułowanej Silent Storm, ujawnił kilka interesujących szczegółów na temat projektu Sentinels, w wywiadzie dla serwisu Gamers Hell.