Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Fantasy - Gry Bijatyki Xbox Series X/S po premierze

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Najpopularniejsze gry po premierze z gatunku bijatyki o tematyce fantasy na platformę XSX.

Bijatyki. Gatunek gier, w którym kontrolowana przez gracza postać walczy z przeciwnikiem na wydzielonej arenie lub ringu. Gracz ma do dyspozycji gamę podstawowych ciosów, a bardziej skomplikowane kombinacje i ataki specjalne combo wykonywane są po wciśnięciu odpowiedniej sekwencji klawiszy.

Po premierze 3
XSX

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

bijatyki
fantasy
Samurai Shodown
Samurai Shodown

Bijatyki 16 marca 2021

Bijatyka będąca rebootem słynnej serii stworzonej przez firmę SNK. W Samurai Shodown gracze wcielają się w tytułowych japońskich wojowników, a rozgrywka polega na toczeniu widowiskowych starć na arenie.

Divine Knockout
Divine Knockout

Bijatyki 6 grudnia 2022

Bijatyka z elementami platformówki TPP, utrzymana w duchu takich gier, jak seria Super Smash Bros. W Divine Knockout (DKO) wcielamy się w postacie z mitów i legend, które toczą zacięte pojedynki na różnorodnych arenach.

BlazBlue: Cross Tag Battle
BlazBlue: Cross Tag Battle

Bijatyki 27 kwietnia 2023

BlazBlue Cross Tag Battle to klasycznie zrealizowane mordobicie autorstwa studia Arc System Works. Produkcja jest bijatyką 2.5D, co oznacza, że mechanizmy rozgrywki są w pełni dwumiarowe pomimo faktu, że same lokacje wykonano w 3D. Sercem zabawy jest system tag, w ramach którego przed każdą walką gracz wybiera dwie postacie - może na raz kierować tylko jedną z nich, ale ma też opcję przełączania się między nimi w dowolnym momencie, a każdy podwładny posiada własny pasek energii.