Na 2 osoby - Gry Zręcznościowe PlayStation 2 po premierze
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Najpopularniejsze gry po premierze z gatunku zręcznościowe o tematyce na 2 osoby na platformę PS2.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Time Crisis II
Zręcznościowe 5 października 2001
Kolejny przedstawiciel gatunku tzw. celowniczków. Oznacza to, iż gracz nie ma pełnej kontroli nad ruchami głównej postaci. Zajmujemy się jedynie likwidacją pojawiających się na ekranie przeciwników.

Raiden III
Zręcznościowe 6 października 2006
Trzecia część bardzo popularnej futurystycznej strzelaniny, zapoczątkowanej na automatach do gier. Zasiadamy za sterami tytułowego myśliwca, likwidując napotykane po drodze oddziały wroga. Producent przygotował w sumie siedem poziomów, rozgrywanych w różnych zakątkach kosmosu.

Guilty Gear X
Zręcznościowe 30 września 2001
„Guilty Gear X” to sequel popularnej głównie w Japonii bijatyki 2D wydanej jeszcze na PlayStation – „Guilty Gear”. Bijatyki 2D mają to do siebie, że zazwyczaj cechują się większą dynamiką od ich trójwymiarowych odpowiedników.

Time Crisis 3
Zręcznościowe 21 października 2003
Trzecia część słynnej serii zręcznościowych strzelanek, zapoczątkowanych na automatach do gier. Tym razem zadbano o kilka zupełnie nowych trybów zabawy, pozwalających między innymi wcielić się w postać snajpera.