Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Przygodowe gry akcji - Gry Zręcznościowe Nintendo DS

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Najpopularniejsze gry z gatunku zręcznościowe o tematyce Przygodowe gry akcji na platformę NDS.

Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.

NDS

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

gry zręcznościowe
Przygodowe gry akcji
Okamiden
Okamiden

Zręcznościowe 30 września 2010

Kontynuacja niezwykłej przygody znanej z konsol PlayStation 2 i Wii po raz pierwszy na przenośnej platformie. Wciel się w młodego pomocniki bogini słońca i po raz kolejny ocal świat przed demonami.

Kung Fu Panda
Kung Fu Panda

Zręcznościowe 3 czerwca 2008

Kung Fu Panda to gra zręcznościowa, stworzona na podstawie filmu animowanego pod tym samym tytułem. Powstał on w studiu DreamWorks, czyli tam gdzie Shrek i Madagaskar. Film opowiada o przygodach niezwykle leniwej pandy imieniem Po.

The Incredibles: Rise of the Underminer
The Incredibles: Rise of the Underminer

Zręcznościowe 1 listopada 2005

Kontynuacja gry przygodowo-zręcznościowej przygotowanej w oparciu o bardzo popularny film animowany The Incredibles (po polsku Iniemamocni) z wytwórni Disney’a. Zrealizowano ją w identycznym stylu jak pierwowzór, fabularnie zaś kontynuuje to, co widzieliśmy zarówno grze jak i obrazie kinowym.