Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Mob Enforcer

Mob Enforcer
Mob Enforcer

demo gryrozmiar pliku: 273 MB

Mob Enforcer to jeden z wielu nisko budżetowych shooterów (widok z perspektywy pierwszej osoby), tworzony i jednocześnie wydawany przez studio ValuSoft, specjalizujące się w tego typu produkcjach. Warstwa fabularna przenosi graczy w kryminalne lata...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
18.06.2004 22:14
Stranger.
odpowiedz
Stranger.
201
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

w tym przypadku zgadzam sie z autorem wpisu, wystarczy popatrzec na screeny, sam engine Lithtech to jeszcze nic, trzeba miec dobrych ludzi zeby cos przyzwoitego z tego wyszlo, polski Snajper tez byl na Lithtechu (co prawda byla to wczesniejsza wersja ale jednak) i co... wyszla totalna kiszka

18.06.2004 23:49
odpowiedz
zanonimizowany1184
89
Generał

Oczywiście że autor ma racje. Sam jestem uprzedzony do gier które chodzą na silniku Lithtech, gdyż poza Shogo i NOLF wszystkie inne produkty były IMO tragiczne.

Wspomniany NOLF2 miał jeszcze jakąś fabułę i podobnie jak Contract JACK wyglądał nieźle. To co widać na screenach woła o pomstę do nieba. Promować programistów - jak najbardziej. Ale nie należy ich okłamywać, że robią dobre gry, skoro są to shity, nawet nie wnikając, gdzie one powstają...

19.06.2004 00:57
odpowiedz
Agregat chłodniczy
12
Chorąży

Bo macie takie nędzne screeny. Gra w rzeczywistosci prezentuje grafike na poziomie NOLFa 2. I misje sa rowniez bardzo ciekawe.

A po za tym w opisie gier nie powinno być wrzut typu:

"dziesięć, niezbyt różniących się od siebie, poziomów" - bzdura, zroznicowane sa

"korzysta z niedzisiejszego silnika graficznego" - bzdura, to najnowszy - Jupiter

"Mała szczegółowość map, słabej jakości tekstury, brak widowiskowych efektów wizualnych z pewnością nie są plusami tej produkcji." - tekstury faktycznie mogly by byc ciutek lepsze, ale reszta to bzdura wynikajaca z nie wiedzy autora

jechac na gre to mozna na w recenzji. opis w enc powinien zachecac, zainteresowac gracza.

i jescze raz powtarzam, macie nedzne screeny, moze z jakiejs bety. gra w wersji 1.0 jest porownywalna jakosciowo z NOLFem 2

21.06.2004 17:09
odpowiedz
Agregat chłodniczy
12
Chorąży

Prosze bardzo tak wygladaja normalne screeny z Mob Enforcer. Te wasze to kiszka jakas.

http://gamesweek.pl/pc/?s=36&i=4823

21.06.2004 17:44
odpowiedz
zanonimizowany1184
89
Generał

Agregat chłodniczy --> jeśli widzisz tam gdzieś "dobrą grafikę", to ostatnie dwa lata chyba przespałeś. Bo to jest na poziomie właśnie z tamtych czasów :)

21.06.2004 17:53
odpowiedz
zanonimizowany70216
40
Generał

wyglada to cokolwiek biednie
Agregat---dlacze zajmujesz sie reklama tej gry?

21.06.2004 17:53
😒
odpowiedz
zanonimizowany70216
40
Generał

zjadlo mi "go",niestety

21.06.2004 18:01
Stranger.
👎
odpowiedz
Stranger.
201
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

autor wpisu zle to chyba ujal, engine jest nowoczesny, ale co z tego, nie potrafili to wykorzystac i wyglada to szczerze mowiac tragicznie, toz to niektore gry na enginie poczciwego Q2 czy Q3 prezentuja sie o niebo lepiej

21.06.2004 18:04
odpowiedz
Agregat chłodniczy
12
Chorąży

Hehe, nie reklamuje tylko bronie jej przed ludzmi ktorzy mowia ze wszystko co nisko-budzetowe jest dupne. bo ta gra jest fajna i nie powinno jej sie z gory skreslac.

Zodiac - nolf2 jest wlasnie z 2002 roku i co uwazasz ze jest zly? jest 100 razy lepszy to tych najnowszysh gier. teraz nikt gier nie potrafi robic. zauwaz ze do polowy gier jeszcze przez ich premierami pojawiaja sie po 2 patche conajmniej. thief 3, deus ex 2 -- sklepowe wesje nawet nie dzialaja poprawnie. i to maja byc hity? ludzie sie uganaija za totalna kicha.

a przez te 2 lata co ja niby przespalem to tylko pare firm posunelo sie naprzod. resztra zostala w miejscu lub sie cofnela o pare lat wstecz.

21.06.2004 18:04
odpowiedz
zanonimizowany45782
0
Legend

Po tych screenach tylko podtrzymuję opinię, że Valusoft to śmieci.

21.06.2004 18:06
odpowiedz
Agregat chłodniczy
12
Chorąży

Stranger - owszem nie wykorzystano w pelnie enginu, racja. ale nie przesadzaj z tymi grami na q2/q3. q2 to juz bardzo stary silnik. wyolbrzymiasz troche.

21.06.2004 18:14
Stranger.
odpowiedz
Stranger.
201
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

prosze bardzo, Kingpin powstal na enginie Q2, IMHO ma o wiele fajniejsza oprawe wizualna, to samo Blood 2 (Lithtech), a kiedy te gry powstaly...

21.06.2004 18:18
😃
odpowiedz
zanonimizowany1184
89
Generał

Agregat chłodniczy --> NOLF2 powstał 2 lata temu i jest grą świetną. A ta tutaj powstała teraz i jest IMO bardzo kiepska. Fakt faktem aktualnie gry wydawane przez zespoły, które powinny skupiać się na nowych wersjach sapera są pełne błedów. Ale to są tylko wyjątki - dobrą grafikę ma Far Cry czy Hitman: Contracts, SC: Pandroa Tomoroow i... moge wymieniać gry warte zainteresowania, których jest pełno.

Mob Enforcer się do nich nie umywa. I jak dla mnie, nie jest wart zagrania nawet, jeśli będa go dawć za darmo. Ale to moje zdanie :)

21.06.2004 18:19
Stranger.
odpowiedz
Stranger.
201
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

tym bardziej, ze gier o tematyce mafijnej nie brakuje :-)

21.06.2004 18:23
odpowiedz
Agregat chłodniczy
12
Chorąży

Stranger -- faktycznie, te gry wyciskaly wszystko ze swoich engine'ow ale to nadal q2.

Zodiac -- a kto powiedzial ze maja sie rownac? mowie tylko zeby nie "okreslac ksiazki po okladce.

btw. podsumowujac wszystkie powyzsze posty, dla was dobra gra to gra z wypasiona grafika... to powiedzcie mi dlaczego ktokolwiek kupil Divine Divinity, Diablo 2 itp, przeciez te gry wygladaja jak z przelomu la 80/90.

21.06.2004 18:25
odpowiedz
zanonimizowany70216
40
Generał

ja divine kupilem bo pojawila sie w game 4u
Agregat---czy ty grales w tego moba?gra juz wyszla?

21.06.2004 18:26
Stranger.
odpowiedz
Stranger.
201
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

no to czym niby ta gra ma sie bronic, bo z wpisu wynika, ze bedzie to tylko kolejna mlocka bez fabuly?

21.06.2004 18:29
odpowiedz
Agregat chłodniczy
12
Chorąży

Stranger - no ja w tej kategorii tylko Mafie widze, Chicago 1930 , Gangsters, Gangland to zupelnie inna bajka.

taa, premiera gry byla 11 czerwca

21.06.2004 18:31
😊
odpowiedz
zanonimizowany70216
40
Generał

to napisz prosze jakie tam sa misje(roznorodnosc) i czym objawia sie "dla doroslosc" tej gry?

21.06.2004 18:35
Stranger.
odpowiedz
Stranger.
201
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

"Gangland to zupelnie inna bajka"
tzn.?

21.06.2004 18:37
odpowiedz
Agregat chłodniczy
12
Chorąży

ihmo ten opis gry to bzdurka niezla. ta gra to po prostu nolf2 na powaznie. krwi jest tyle samo co i w nolf2, nie wiem o co chodzi z ta "brutalnoscia", nie ma tu nolfowego, jest powaga i klimat mafijny. kliamcik jest bardzo fajny. a misje tez sa podobne do nolfowych, jest tez fajan misja w ktorej trzeba odnalezc w miasteczku sklepy wrogiej rodziny i je zniszczyc.

21.06.2004 18:40
Stranger.
odpowiedz
Stranger.
201
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

ok, to jest twoja opinia, ja nie zagralbym w to nawet za darmo...

21.06.2004 18:42
odpowiedz
Agregat chłodniczy
12
Chorąży

"Gangland to zupelnie inna bajka"
tzn.?

a czy ta gra wyglada ci na fpp'ka? ;D

21.06.2004 19:10
Stranger.
odpowiedz
Stranger.
201
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

nie, ale wyglada mi na gre o tematyce mafijnej... i mnie to w zupelnosci wystarczy :-)

21.06.2004 19:17
odpowiedz
Agregat chłodniczy
12
Chorąży

to cza bylo od razu tak ;p

21.06.2004 20:03
Stranger.
😊
odpowiedz
Stranger.
201
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

przeczytaj moj post z 18:19 :-)

11.07.2004 21:50
odpowiedz
zanonimizowany139812
9
Pretorianin

tak się składa, że w to grałem, więc mogę się wypowiedzieć, w przeciwieństwie do niektórych:) Zgadzam się z Agregatem - gierka nie oszałamia wizualiamii, ale jakaś totalnie brzydka nie jest, choć można to byłoi zrobić lepiej, wystarczyło trochę więcej pieniążków w to włożyć. Gra się nawet przyjemnie, misje są dość zróznicowane, choć to i tak druga liga. Widać, że kolesie po prostu nie mieli kasy, ale dobry pomyślunek i chęci - nie sp***** roboty tak jak nasi przy Snajperze i Ninie, tylko zrobili coś na miarę możliwości finansowych, i nawet nieźle wyszło...

A na Lithtech nie tylko NOLF był ładny, bo o ile pamięć mnie nie myli, to i drugie AvP też było na tym engine, i parę innych niebrzydkich gier, których teraz nie pomnę

22.10.2006 00:01
john_himself
odpowiedz
john_himself
166
krush, kill n' destroy

Calkiem sympatyczna gierka, bardzo do NOLFa 2 podobna.
A te screeny to faktycznie chyba z jakies wersji alpha macie ;p

09.09.2007 23:28
Koktajl Mrozacy Mozg
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

killer 2007

10.09.2007 08:29
claudespeed18
😉
odpowiedz
claudespeed18
203
Liberty City Finest

przypomina NOLF w klimatach Mafii

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze