Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Arthur's Knights: Rozdział II - Tajemnica Merlina

Arthur's Knights II: The Secret of Merlin - recenzja gry
Arthur's Knights II: The Secret of Merlin - recenzja gry

recenzja gry3 lipca 2002

Światowa premiera 9 czerwca 2001. Druga część gry przygodowej Arthur's Knights: Origins of Excalibur promowanej przez firmę Cryo, w której wcielamy się w postać Bradwena i wyruszamy na wielką, fantastyczną przygodę, która zaprowadzi nas miedzy innymi do legendarnego Avalonu.

Recenzja: Arthur's Knights II - Tajemnica Merlina

wiadomość3 lipca 2002

Arthur's Knights II: Tajemnica Merlina to teoretycznie sequel gry sprzed 2 lat. Dlaczego teoretycznie? Po odpowiedź zapraszam do recenzji...

Już wkrótce Arthur's Knights 2: Tajemnica Merlina

wiadomość6 stycznia 2002

Już za kilka tygodni na półki sklepowe w naszym kraju trafi druga, nosząca podtytuł „Tajemnica Merlina” część gry „Arthur's Knights”.

Arthur's Knights: Rozdział II - Tajemnica Merlina - screen - 2002-09-02 - 11640 Arthur's Knights: Rozdział II - Tajemnica Merlina - screen - 2002-09-02 - 11639 Arthur's Knights: Rozdział II - Tajemnica Merlina - screen - 2002-09-02 - 11638

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
07.10.2004 19:29
jackowsky
jackowsky
191
Dobry Wujek Szwejk

Gra wydaje się interesująca tylko przez pierwsze minuty, później jest już tylko nuda. Dodatkowym „usprawnieniem” jest kierowanie poczynaniami bohatera, a szczególnie przemieszczanie się konno wydłużające do granic możliwości czas podróży między poszczególnymi lokacjami, w których coś się dzieje. Do grafiki otoczenia nie można się doczepić, z wyjątkiem denerwujących „niewidzialnych” przeszkód. Natomiast do wyglądu postaci, jak i do jej „współpracy” z otoczeniem można, a nawet trzeba, się doczepić. Kanciaste postacie, chodzące „bez stóp” w trawie są na porządku dziennym. Również koszmarna jest interakcja z otoczeniem. Takie podstawowe czynności jak odnajdywanie przedmiotów, czy otwieranie drzwi są zupełnie niedopracowane. Nie wiadomo gdzie i co leży do podniesienia lub użycia. Do plusów można zaliczyć system rozmów z wyborem tematów (znany z innych produktów Cryo) oraz brak elementów zręcznościowych (ja osobiście nie przepadam za tego typu elementami w grach przygodowych). Reasumując kolejna przeciętna, a nawet kiepska gra. 3.0/10.0. Całe szczęście, że kupiłem ją na jakiejś wyprzedaży za 9.99PLN