Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Evercore Heroes

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
12.06.2023 19:08
Domilver1
1
Junior

Wrażenia po 4 godzinach pre-bety bardzo pozytywne.

Pierwsze kilka gier ciężko było ogarnąć o co dokładnie chodzi(gra na obecną chwilę nie posiada samouczka ale to najpewniej się zmieni na premiere). Z gry na grę coraz lepiej się bawiłem, rozumiejąc coraz więcej mechanik. Jeżeli ktoś już wcześniej miał do czynienia z dynamicznymi RTS'ami lub MOBA'mi (Lol/Dota/Hots/Starcraft2) myślę, że nie będzie miał problemu z szybkim nauczeniem się rozgrywki, która moim zdaniem jest bardzo przyjemnia.

Wydaje się, że twórcy spełnili swój cel a mowa tu o grze, która daje uczucie rywalizacji a jednak nie łączy tego ze stresem spowodowanym innymi graczami.

Jako gracz Lola z wyższego poziomu rankingu (Master Tier dla wnikliwych), mam też kilka negatywnych rzeczy do powiedzenia na temat samego w sobie balansu rozgrywki. Mapa składa się ze słabszych przeciwników, których farmimy niczym w mmo oraz z cięższych Bossów i potężnych fal potworów atakujących naszą bazę. Muszę przyzać, że ataki prawie wszystkich wrogów są bardzo bolesne ale nie ma to takiego znaczenia gdyż bardzo łatwo ich unikać lub (jeśli umożliwia ci to postać) trzymać się na dystans. Sprawia to, że nie rozumiem obecnej idei tanków w tej grze. Wymagające potwory i tak w więszości ignorują graczy i atakują prosto w bazę a Bossowie nie focusują konkretnych graczy tylko rzucają ataki obszarowe. Gra zasadniczo polega na wyprzedzeniu innych drużyn i jak najszybszym wygrywaniu starć. Tanki zadają znaczonco mniej obrażeń a to, że są praktycznie nieśmierteli zasadczniczo przydaje się tylko do tego, że łatwo im wskrzeszać sojuszników(trzeba stać nieruchomo nad ich ciałem przez ok. 6 sekund co jest bardzo trudne dla nie-tanków)...Obecnie mam odczucie, że 3 "DPSów" i 1 Healer to najlepsze ustawienie. (Healerzy wciąż są potrzebni gdyż powroty do bazy po leczenie absolutnie nie są opłacalne czasowo). Gra oczywiście może się jeszcze zmienić do premiery i zasadniczo zwiększenie bazowych obrażeń tanków mogłoby pomóc jednak meta w tego typu grach jest ciężka do przewidzenia. (kto wie może metą okaże się wzięcie 4 tanków i rozdzielenie każdego w inną część mapy).
To jeszcze na koniec kilka słów o techniczej stronie gry. Na i5-11400f i rx580 4gb gra działa bardzo płynnie na najwyższych ustawieniach więc wydaje się, że powinna spokojnie pójśc na sprzęcie który ogarnia taką Dote czy Starcrafta2.