Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: The Hong Kong Massacre

Hong Kong Massacre - poradnik do gry
Hong Kong Massacre - poradnik do gry

poradnik do gry4 lutego 2019

Poradnik do Hong Kong Massacre stanowi kompendium wiedzy na temat tej wymagającej gry akcji z widokiem z góry. Dowiesz się w nim jak skuteczniej walczyć, rzadziej ginąć oraz jak pokonać wszystkich bossów. Nie zabrakło również poradnika do trofeów.

Rozwałka we wschodnim stylu na zwiastunie The Hong Kong Massacre
Rozwałka we wschodnim stylu na zwiastunie The Hong Kong Massacre

wiadomość30 października 2017

Podczas pre-show konferencji Sony organizowanej z okazji Paris Games Week zaprezentowano nowy zwiastun The Hong Kong Massacre, dynamicznej gry akcji od studia VRESKI. Tytuł zadebiutuje na PlayStation 4 (i najpewniej pecetach) w przyszłym roku.

The Hong Kong Massacre - screen - 2018-10-22 - 385479 The Hong Kong Massacre - screen - 2018-10-22 - 385478 The Hong Kong Massacre - screen - 2018-10-22 - 385477 The Hong Kong Massacre - screen - 2018-10-22 - 385476 The Hong Kong Massacre - screen - 2018-10-22 - 385475 The Hong Kong Massacre - screen - 2018-10-22 - 385474 The Hong Kong Massacre - screen - 2018-10-22 - 385473 The Hong Kong Massacre - screen - 2018-10-22 - 385472 The Hong Kong Massacre - screen - 2018-10-22 - 385471 The Hong Kong Massacre - screen - 2018-10-22 - 385470 The Hong Kong Massacre - screen - 2018-10-22 - 385469 The Hong Kong Massacre - screen - 2018-10-22 - 385468
PS4
PC

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
22.01.2019 09:31
bolek2018
12
Pretorianin

Sprawdzał ktoś ? Warte to coś ? Robione w Unity więc może być problem z optymalizacją. Zazwyczaj tytuły niezależne są ciekawe nieraz można wychwycić perełkę...

28.01.2019 11:15
odpowiedz
1 odpowiedź
Draugnimir
70
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Pograłem przez chwilę. W uproszczeniu można powiedzieć, że to takie połączenie Maxa Payne'a i Hotline Miami. Etapy są króciutkie, ale ginie się od jednej kuli (wrogowie tak samo), więc wszystko sprowadza się do używania umiejętności spowalniania czasu i rzucania się na boki w taki sposób, by unikać trafień - a przy tym uporać się z poziomem jak najszybciej. Jest to wszystko całkiem efektowne i grywalne, ale to rzecz bardziej dla entuzjastów "maksowania" niż osób, które oczekują konkretnej kampanii z fabułą (ta ostatnia występuje w szczątkowej formie). A problemów z optymalizacją nie uświadczyłem :)

post wyedytowany przez Draugnimir 2019-01-28 11:16:44
02.02.2019 22:06
Stranger.
141
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Jak dla mnie największą przyjemność czerpie się w tej grze przechodząc etapy z pominięciem opcji spowolnienia czasu, oczywiście dużo zależy od skilla i po ilu nieudanych powtórzeniach się poddasz. Ja wymiękłem po dotarciu do finałowego rozdziału, w którym regularnie już pojawią się

spoiler start

wrogowie w kamizelkach kuloodpornych :/

spoiler stop

02.02.2019 21:36
odpowiedz
bobcat92
14
Legionista
8.0

Jestem po kilkunastu etapach i muszę przyznać, że tytuł wywarł na mnie pozytywne wrażenie. Jak kolega wyżej wspomniał, trochę jak miks hotline miami i max payne.
Z tym że... a może po kolei.

Poruszanie się można szybko ogarnąć, służy do tego oczywiście WSAD i mysz, gdzie lewym strzelamy (wiadomka), a prawym robimy uniki, spacją możemy zwolnić czas, ale nie musimy. Musimy natomiast nie dać się trafić, ani razu, bo będziemy musieli zaczynać etap od początku. Plansze są faktycznie krótkie, ale umieramy bardzo często, więc przejście niektórych może nam zając naprawdę dużo czasu (tym bardziej jeśli nie używam slowmotion - ja osobiście nie używam, większa frajda :D ).
Jesteśmy również zmuszeni podnosić cały czas nowe uzbrojone po pokonanych wrogach, bo amunicji mamy tyle co jeden magazynek, broni do dyspozycji jest 4 (pistolety, shotgun, uzi oraz karabin automatyczny), ale przenosić możemy tylko jedną na raz.
Istnieje system ulepszenia broni za gwiazdki które otrzymujemy po przebytych etapach, sprowadzają się one do takich rzeczy jak zwiększona szybkostrzelność i powiększenie magazynku.
Rozgrywka jest dynamiczna, a kule latają dziesiątkami, dosyć szybko, toteż używanie uników wielce wskazane.

Grafika i optymalizacja przypadły mi do gustu. Co prawda gram na niskich detalach na moim gtx 560 z phenomem x965, ale przynajmniej na 1920x1080, mam te 40-50 klatek.

Podoba mi się nawet AI, popełnia co prawda błędy i czasami nie widzi i nie słyszy, że obok zbiła się przykładowo od wystrzału szyba, ale nie są tak durnowaci jak w Hotline Miami, gdzie wszyscy okoliczni biegli po linii prostej w stronę wystrzału i można było ich wystrzelać jak kaczki. W Hong Kong Massacre przeciwnik potrafi chować się za osłonami i próbować zachodzić z innych stron sporadycznie.

Same efekty przyjemne, ogień po wystrzałach, dym, niszczenie otoczenia w tych ciasnych pomieszczeniach.

Ogólnie polecam, jak ktoś ma godzinę wolnego czasu i nic lepszego do roboty, a nie potrzebuje przy tym wkręcać się w fabułę (bo ta jest znikoma) i chce sobie po prostu postrzelać, to warto zagrać. 8/10.

post wyedytowany przez bobcat92 2019-02-02 21:36:59