Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Opinie i oceny gry Siege of Avalon

To strona z ocenami gry Siege of Avalon. Główna ocena gry to średnia ważona ocen użytkowników, recenzenta GRYOnline.pl oraz ekspertów, którymi są nasi redaktorzy. Ocena użytkowników to średnia not wystawionych przez naszych czytelników grze na konkretnej platformie. Jeżeli dany tytuł posiada w serwisie recenzję z oceną, to w tym miejscu znajduje się wystawiona przez nas nota i ewentualna rekomendacja. Jeżeli gra nie miała jeszcze premiery, użytkownicy mogą wyrazić swoje oczekiwania w stosunku do niej. Nie wpływają one na ocenę gry po premierze. Oceny i oczekiwania są wyrażane w skali 10-punktowej. Gra jest dostępna na platformach PC.

Jak oceniamy gry, oceny redakcji, ocen czytelników?

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
26.02.2002 14:55
zanonimizowany5611
1
Junior

gra na pierwszym chapterze niczym nie zaskakuje.
latwa i srednio przyjemna.
nic nowego jezeli chodzi o grafike i muzyke
NPC glupi jak nigdy. potrafia sie blokowac po drugiej stronie sciany i nie podchodza. atakuja pojedynczo i nie stanowia zadnego wyzwania.
masa biegania z jednego miejsca w drugie ( w kolko) zeby wypelnic quest.
ogolnie nuuda straszna, ale i tak sobie kupie pozostale chaptery.
jedno mnie dziwi. chapter online kosztuje 10$, gra na zamowienie kosztuje 30$
a w polsce to cudo bedzie warte 60PLN
gdzie tu jest haczyk ? i skoro to takie tanie, to dlaczego ukazuje sie z takim opoznieniem ???

10.05.2005 06:55
😒
odpowiedz
zanonimizowany253082
2
Junior

nie wiem gzdie są podziemia ale gra jest fajna kupiłem ją za 60 pln i nie żałuje tylko gzdie te jaskinie luki40

29.06.2005 17:32
😈
odpowiedz
zanonimizowany264679
1
Junior

Elegancka i wciągająca gierka morzna się naprawdę dobrze bawić!!!

02.02.2008 17:35
😉
odpowiedz
zanonimizowany530146
3
Junior
Image

Bardzo fajna gierka.Kupiłem za 19.99 PLN i mam zadanie odnależć BRATA chyba Corvus czy jak mu tam Sporo go jusz szukam Alllllleeeeeee gdzie on jest. Jak ktoś wie Proszę o przysłanie na maila [email protected]

23.02.2008 14:52
odpowiedz
Xelon
20
Pretorianin

Mi się gra baaardzo podoba choć gram od niedawna. Im pewien problem, taki sam jak Dawid Raul, nie mogę odnaleźć Corvusa. Nie mogę też znaleźć Kielicha Życia czy coś takiego (pewien mnich zleca to zadanie). Pomocy!!!!!!!!

01.03.2008 18:29
odpowiedz
Xelon
20
Pretorianin

I jeszcze coś: ten wpis do encyklopedii jest już chyba dość przestarzały bo dzięki firmie Techland wszystkie rozdziały tejże gry zostały wydane na jednym lub bodajże dwóch krążkach które można kupić w sklepie.

20.03.2008 15:36
odpowiedz
Xelon
20
Pretorianin

Cofam pytania, odnalazłem już Corvusa chociaż się niemało namęczyłem! I muszę przyznać że gra zaczyna mnie coraz bardziej wciągać! Dla niektórych może być uboga ale mi odpowiada. Jest pełna zaskakujących jak myślę zwrotów akcji. Jednym z nich jest

spoiler start

zdrada Ovorona czy odkrycie tego że potwory które zabijamy w jaskiniach pod Zamkiem Wewnętrznym mają jeszcze głębiej w podziemiach swoją siedzibę.

16.04.2008 14:32
😡
odpowiedz
zanonimizowany547725
1
Junior

Pomocy!!!
Gdy weszłam do jaskiń z zamku wewnętrznego, weszłam do jakiejś skrypty lub grobowca gdzie było dużo walczących kościotrupów. Gdy zeszłam w głąb na 2, czy3 poziom zobaczyłam typiarę z jakimś magiem, kórych nie mogłam powstrzymać. Mieli oni artefakt kamień ziemi. Co zrobić by go odzyskać z zabić potwora w którą przeobraziło się ciało zwiadowczyni? (Na początku skrypty prosiła mnie bym ją uwolniła.

14.06.2008 22:13
odpowiedz
Xelon
20
Pretorianin

Ja tutaj utknąłem bo duch zwiadowczyni nie chciał się do mnie odezwać a kumpel mówił że trzeba z nią pogadać. Ale podobno trzeba zabić Lydię, Lisza zostawić bo jest on nieśmiertelny. Potem pewnym przejściem w jaskiniach wyjść na powierzchnię i spotka się tam maga którego też trzeba było przyprowadzić. Prowadzi się go do zamku i już (chyba). Ja spotkałem maga ale nie chciał iść za mną po rozmowie. Kumpel mówił że jest spowodowane tym że nie pogadałem z duchem Lydii. Co ciekawe, w jaskiniach znalazłem przejście do miejsca gdzie żyją sobie ukryte potwory, przyjaźnie nastawione i chcą zburzyć zamek i wybudować na jego miejscu świątynie. Spotkałem tam Lisza który mnie nie atakował, chyba że go sprowokowałem.

03.08.2008 15:29
😒
odpowiedz
zanonimizowany570318
1
Junior

Gdzie moge znaleźć jakis kielich życia przeszukałam caly kosciol;/ a moze mi ktos podpowiedziec gdzie znajde brata?

11.11.2008 15:43
😃
odpowiedz
zanonimizowany530146
3
Junior

EJ HINATKA Podaj mi swój e-mail to ci dokładnie napisze gdzie ten kielich życia bo nie chce forum syfić!!!!

29.11.2008 14:27
😐
odpowiedz
zanonimizowany488678
13
Chorąży

słaba gra, trochę nudna ale da się w to TROSZKĘ popykać

18.04.2009 16:04
😊
odpowiedz
zanonimizowany634557
1
Junior

Co mam zrobić jak pokonałam już Lydie a nie mam kielicha życia?

19.10.2017 13:35
odpowiedz
snierzyn
92
Pretorianin

To najsłabsza gra RPG w jaką grałem.. Takie 4/10. Fajna historia, bardzo głęboka. Ale dla mnie aż zbyt bardzo. Ja się nie wczułem i nie wciągnęła mnie ta historia.
Minusem jest też toporne sterowanie. Słabe dźwięki. Pograć można. Ja w drugim rozdziale odpuściłem gdy zdałem sobie sprawę, że się męczę.

29.04.2019 09:48
Iselor (Łódź)
odpowiedz
Iselor (Łódź)
120
Senator

Początkowo Siege of Avalon prezentuje się nieźle. Tworzymy postać, którą przydzielamy do jednej z trzech klas (Woj, Zwiadowca, Mag) czym bardzo przypomina Divine Divinity, przydzielamy punkty cech i zaczynamy zabawę. Co prawda nie ma intra (to niestety już daje znak ostrzegawczy o amatorszczyźnie twórców), ale wydaje się że fabuła niezgorsza....Zaczynamy bowiem w oblężonej twierdzy, czyli Avalon i wielkiej wojnie przyjdzie nam odegrać rolę bohatera. Przyjdzie, o ile prędzej nie wykitujemy z nudów. Nasza postać bowiem ma duuuuużo do gadania. Cóż z tego, skoro wszystko wystarczy przeklikać bo zazwyczaj mamy tylko jedną opcję do wyboru a nawet jeśli więcej - nie ma to ŻADNEGO wpływu na nic? Jeżeli po kilkunastu godzinach gry, które nad nad nią spędziłem tak jest, wątpię by to się zmieniło...W dodatku za cholerę występujące w grze postaci nie zapadają w pamięć (nie wyglądają specyficznie, nie gadają specyficznie, itd.), więc czasem latałem bo wielkiej twierdzy i wokół niej by poszukać jakiejś jednej postaci która by popchnęła grę do przodu. Wielce frustrujące. Żeby jeszcze mapa...No jest, ale wiele nie pomaga, obramowania budynków i pomieszczeń wiele nie mówią, a gracz nie ma możliwości by coś na mapce zaznaczyć. Masakra!

W walce jest lepiej? No nie. Nasza postać w czasie walki zachowuje się jak anemik, brak tu finezji i zręczności, a przecież twórcy za jeden z atutów uznają "system walki podobny do Diablo". Podobny, to tyle. Pierwsze Diablo ma w sobie o wiele więcej finezji jak i taktyki a jest grą 4 lata starszą. Pomijam że SI leży i kwiczy. Nasi wrogowie to anemicy, czasem się klinujący, nasz heros też inteligencją nie grzeszy. O czymś takim jak wyszukiwanie ścieżki można zapomnieć, musimy prowadzić za rączkę bo inaczej nie będzie umiał wyjść z pokoju...Questy? Pobocznych niewiele, wszystkie zaś nudne - idź, przynieś, pozamiataj, no ale ok, to standard w cRPG. Tyle że tu brakuje mi...motywacji. Wszystko jest tak przedstawione że to co się dzieje na ekranie nic mnie nie interesuje. Technikalia? Grafika zestarzała się, jest gorzej niż w drugim Diablo. Muzyka nie przeszkadza, takie smętne brzdęgolenie na jakiejś gitarce czy nie wiem czym, ale bez szału...
No i brakuje mi w tej grze jednego: atmosfery. Klimatu. Jak zwał tak zwał. To ostateczny powód dla którego w pewnym momencie zauważyłem że gram na siłę i że się męczę. A ja nie lubię grać na siłę. Srodze się na tym tytule zawiodłem. Szkoda.

24.07.2019 15:14
fakk3
odpowiedz
1 odpowiedź
fakk3
53
Pretorianin

Mega przeciętna gra. Pamiętam jak 19 lat temu napaliłem się na tą grę czytając recenzję w Cdaction, które dało ocenę bodaj 8. Na zdjęciach i w recenzji wyglądało wszystko super... kupiłem grę w empiku i srogo się zawiodłem. Wszystko w tej grze jest takie drętwe. Kiepskie animacje, muzyka w midach, brak jakiegoś sensownego intra. Co ciekawe ta gra była sprzedawana przez internet w epizodach, ale polski wydawca zdecydował wydać całość w wersji pudełkowej. Byłem tak wkurzony, że poszedłem do empiku i wcisnąłem kit sprzedawcy o tym, że gra mi nie działa. Dzięki temu wymieniłem ją na inną grę w tej cenie. I tak dzięki kiepskiemu Siege of Avalon poznałem świetnego Disciples 2 :D

24.07.2019 16:52
SpecShadow
SpecShadow
75
Silence of the LAMs

Na zdjęciach i w recenzji wyglądało wszystko super... kupiłem grę i srogo się zawiodłem
jakbym czytała o sobie :D
co prawda nie w przypadku SoA ale innych tytułów, na przykład Dungeon Siege czy gry Bethesdy (10/10 Oblivionowi to pomyłka).

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze