Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Samochód do 20.000

30.06.2013 14:43
Loczek
1
Loczek
160
El Loco Boracho

Cześć,

zwracam się z uprzejmą prośbą w dziedzinie, w której jestem kompletnie zielony.

1. Zastosowanie i preferencje:
Szukam samochodu, który miałby służyć głównie na dojazdy do pracy/wyjazdy służbowe. Trasy podmiejskie. Chciałbym, żeby był w miare duży, żeby nadawał się na wyjazdy na wakacje nad morze, na deski w alpy itp. Myślałem o segmencie D.

2. Budżet:
Póki co mam odłożone 20.000 (cały budżet - licząc wszystkie opłaty), ale samochodu nie potrzebuje na gwałt. Jeśli naprawdę warto dozbierać, to chętnie wysłucham propozycji.

3. Wymagania:
a) bezawaryjność/koszt eksploatacji
b) rozmiar (jak wspomniałem w punkcie 1)
c) wyposażenie (nie chce żeby był goły - dobrze byłoby mieć klimę, pare poduszek itp)
d) spalanie - tutaj nie mam ciśnienia na super oszczędne silniki, ale nie chce też 5litrowych smoków ze stanów ;)
e) osiągi - też nie mam parcia na bóg wie co, ale jakby ruszał szybciej niż tarpan spod świateł byłoby fajnie
f) wygląd - nie jest to najistotniejsze kryterium, ale nie chce samochodu brzydkiego jak noc... Ale wiadomo to kwestia gustu ;)

4. Moje typy:

a) Mazda 6 I - mój osobisty faworyt, jeśli chodzi o odczucia estetyczne, jednak spotkałem się z negatywnymi opiniami co do kosztu eksploatacji i faktu, że cena szybko spada.
b) Toyota Avensis - dzisiaj mi go polecano, muszę poczytać.
c) Volvo S40 - jw.
d) Skoda Octavia II - słyszałem dobre opinie, ale wizualnie mi się kompletnie nie podoba.
e) VW Passat

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, najchętniej z uzasadniem zrozumiałym dla laika :)

30.06.2013 15:07
jasonxxx
2
odpowiedz
jasonxxx
155
Szeryf

V50/s40 2.0 diesel. Tylko musisz dozbierac dyszke na 2006-2007r.
Dodatkowy plus ze rynek tych samochodow nie jest zepsuty przez handlarzy, mozna kupic egz. od pierwszego wlasciciela, ktory od nowosci zostawial majatek w aso volvo co 20 tys km.