Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Galeria screenów The Elder Scrolls V: Skyrim VR

obrazków w galerii: 5 | aktualizacja: 16 marca 2018

PS4
PC

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
09.04.2018 10:33
elbit
46
Chorąży

Jeśli ktoś wydał 10k na zestaw do VR to se pewnie odpali. Plus to pierwsze wrażenie 'imersji'.
Reszta to toporne sterowanie, grafika to już koszmar w porównaniu do wersji 2d (widać niewiele, zwłaszcza z dystansu). Wszystko co dobre w Skyrim, plus wszystkie minusy dzisiejszego VR (głównie niska rozdzielczość hełmów i software nie pisany pod kontrolery i wyświetlacze VR).

Jeśli ktoś chce przejść Skyrima to raczej zrobi to na tradycyjnym ekranie, bo jest to po prostu wygodniejsze, lepiej wygląda i ma więcej sensu.

09.04.2018 10:49
odpowiedz
2 odpowiedzi
Hydro2
120
Legend

To po kolei. Gra na samym początku ma mnóstwo problemów. Pierwsze co należy zrobić, to zmienić w pliku ini character settings na 40000 (z domyślnych 10). Następnie wyłączyć w steamie betę vr (gdyż mamy nieprawidłowe mappowanie guzikňw - nie działają przyciski w prawym touchu). Przed odpaleniem gry jeszcze musimy wyłączyć 3D vision w sterownikach, bo inaczej nic nie zobaczymy. Następnie wejść ponownie we właściwości steam vr i ustawić boosta najlepiej na 300% [uwaga - gtx 1080ti to absolutne minimum, by wtedy mieć 90 klatek]. Na samym końcu wgrać mody graficzne kopiując je ręcznie ze zwykłego Skyrima (instalki nie zadziałają, pliki trzeba wyodrębnić). Po tych operacjach wchodzimy w grę, w opcje i ustawiamy płynne poruszanie, wylaczamy teleportacje, skokowy ruch zmieniamy na płynny i odznaczamy filtry fov, by nie mieć efektu lornetki. Dopiero teraz włączany grę i cieszymy się najlepszym Skyrinem, jakie ktokolwiek widział na oczy. Jedyne, co może przeszkadzac, to kwadraciki zamiast polskich znaków. No i gra wtedy wymaga 1080ti, ale to są nieznaczace detale. Ważne, że gra maksymalnie odstaje od wersji na psvr i ... na pecetach w 2D

09.04.2018 12:02
elbit
46
Chorąży

Co masz na myśli: 'że gra maksymalnie odstaje od wersji na psvr i ... na pecetach w 2D'? Tzn. że wg. ciebie gra się lepiej?

09.04.2018 12:38
Hydro2
120
Legend

Chodzi o imersję. Czujemy się jak wykreowana przez nas postać przy dużo lepszej grafice z płynnym poruszaniem się przy zachowaniu ruchu broni względem własnych rąk. W yej grze to mega ważne, bo nie dostosowujemy się do tego, jak jest zaprogramowana gra, ale....do siebie. Movy w PSVR nam tego nie zapewnią w czasie chodu samej walki. W dodatku tam jest zbyy łatwe ryzyko odejścia od obrębu lamerki psvrowej. W tej grze jest to wyjątkowo odczuwalne. Grałem w pbie wersje, więc mam porównanie.