Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Quake III: Arena - poradnik do gry

Quake III: Arena - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Q3DM15 | Mapy | Quake III Arena poradnik Quake III: Arena

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Q3DM15

DEMON KEEP

Boty: Razor, Keel, Stripe

Broń: Shotgun, Plasma Gun, Railgun, Rocket Launcher, Grenade Launcher, BFG10K

Limit fragów: 15

Jeżeli szukałeś prawdziwie zakręconej mapy, to właśnie ją znalazłeś! Można pobawić się tu już we dwie osoby, ale prawdziwa zadyma robi się dopiero podczas gry co najmniej sześciu gladiatorów. Wielka półka zawieszona nad jeziorem lawy kryje w sobie więcej tajemniczości, niż zawieszony nad nią BFG10K. Aby go zdobyć, potrzebne są trzy rzeczy. Pierwsza to Rocket Launcher, zlokalizowany zaraz przy wejściu do wielkiej budowli w sali na dole. Potem udajemy się windą w górę, zabierając przy okazji Mega Health aż do następnej windy. Tym razem zeskakujemy w dół i tą drogą wracamy do głównej sali z lawą. Po drodze czeka nas mała przeszkoda w postaci krzyży dyndających nad cienką kładką, na której znajduje się Quad Damage potrzebny do zakończenia zadania. Zabieramy jeszcze tylko Personal Teleport i uzupełniając Racket Launchera wychodzimy do głównej sali po Battle Suit. Znajduje się tam nad wielką półką winda, która przerzuci każdego na półkę z Heavy Armorem na zamku, zahaczając po drodze o wspomnianego BFG10K. Można jeszcze zdobyć do niego mnóstwo naboi zbierając Battle Suit, który umożliwia chodzenia po lawie i udając się do niewielkiej wnęki w ścianie pomieszczenia. Dodatkowo można jeszcze zabrać Railguna z wielkiej półki, Shotguna z korytarzy na wyższej kondygnacji czy Plasma Gun przy schodach na dół.