Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Quake III: Arena - poradnik do gry

Quake III: Arena - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Q3DM12 | Mapy | Quake III Arena poradnik Quake III: Arena

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Q3DM12

THE DREDWERKZ

Boty: Slash, Gorre, Lucy, Biker, Patriot, Wrack

Broń: Plasma Gun, BFG10K, Rocket Launcher, Grenade Launcher, Railgun, Shortgun, Lightning Gun

Limit fragów: 20

Ciekawa mapa z jeziorkiem pośrodku. Jest ono połączone podwodnym korytarzem z jednym z pomieszczeń w sąsiedniej lokacji. Można także z tego tunelu przedostać się do małego pokoiku z BFG10K oraz teleportem przenoszącym do głównej sali na najwyższą półkę, tuż obok Armor. Do tej sali można dostać się też drugą drogą, a mianowicie teleportem znajdującym się w sali z dużą ilością mgły wojny. To tam można złapać odbijając się wcześniej od windy Heavy Armor. We wspomnianym pomieszczeniu z wodą (to mniejsze) znajduje się winda, która przeniesie nas na górną kondygnację, wprost do Plasma Guna i Grenade Launchera. Stamtąd można łatwo dostać się na półkę poniżej po Mega Health. W dużym pomieszczeniu natomiast znajduje się wylęgarnia Quad Damage oraz mnóstwo Health i Armor. Kolejna winda może przenieść gracza do Rocket Launchera. Podążając dalej korytarzem obok miejsca z rakietnicą, można dostać się na pół po bokach sali i do następnych, mniejszym pomieszczeń.