Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alan Wake 2 - poradnik do gry

Alan Wake 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Alan Wake 2: Jak wymyślić nowy plan w Return 6? Alan Wake 2 poradnik, solucja

Wymyśl nowy plan to nazwa głównego celu misji z rozdziału Return 6 z Alan Wake 2 grając jako Saga. Ta strona poradnika podpowiada jak opracować z Caseyem i Estevez plan uratowania Alana Wake’a z Leża Mroku.

Ostatnia aktualizacja: 9 listopada 2023

Pod koniec rozdziału Return 6 gry Alan Wake 2 Saga Anderson otrzyma cel misji Wymyśl nowy plan. W poradniku wyjaśniamy jak zaliczyć to zadanie, tzn. jak zbadać poprawnie celę na komisariacie w Bright Falls i jak dodać do tablicy dochodzeniowej ślady z planu uratowania Wake'a.

Odblokowanie głównego zadania Wymyśl nowy plan

1 - Alan Wake 2: Jak wymyślić nowy plan w Return 6? - Alan Wake 2 - poradnik do gry
  1. Opisywane główne zadanie otrzymacie na koniec rozdziału Return 6, jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem Return 7. Musicie najpierw pokonać bossa Zgrzyt na policyjnym parkingu - opisaliśmy to na osobnej stronie.
  2. Otrzymacie 2 cele misji z porozmawiania z Estevez i Caseyem w biurze szeryfa Tima Breakera. W każdej z rozmów postarajcie się wyczerpać wszystkie opcje dialogowe. Od Estevez otrzymacie Klucz do celi.

Cel misji Przeanalizuj pliki w zamkniętej celi

2 - Alan Wake 2: Jak wymyślić nowy plan w Return 6? - Alan Wake 2 - poradnik do gry
  1. Z pozyskanym kluczem dotrzyjcie do zamkniętej celi na terenie komisariatu, która przed walką ze Zgrzytem była niedostępna.
  2. Po wejściu do celi zbadajcie dokumenty w dwóch różnych miejscach celi żeby odblokować wszystkie możliwe ślady.
3 - Alan Wake 2: Jak wymyślić nowy plan w Return 6? - Alan Wake 2 - poradnik do gry
  1. Otwórzcie Tablicę dochodzeniową i przejdźcie do zakładki Wake i Pstrykacz.
  2. Wybierajcie po kolei wszystkie nowe dowody z dolnej listy. Powinny one trafiać do kategorii Pstrykacz, Pstrykacz nadal przydatny oraz Jak uratować Wake'a? na drzewku śledztwa.
  3. Jeśli cel misji nie zaktualizował się, to dodatkowo wybierzcie Profilowanie i klikajcie na oznaczonych na żółto portretach. Najważniejszy profil to Tor, ale możecie też sprawdzić nowe tematy dla Wake'a, Caseya oraz postaci Zgrzyt.
4 - Alan Wake 2: Jak wymyślić nowy plan w Return 6? - Alan Wake 2 - poradnik do gry
  1. Powinniście otrzymać cel misji z wypytania się Estevez o Pstrykacza. Zapytajcie się agentkę FBC o ten przedmiot.
5 - Alan Wake 2: Jak wymyślić nowy plan w Return 6? - Alan Wake 2 - poradnik do gry
  1. Ponownie wywołajcie tablicę dochodzeniową i główną sprawę Wake i Pstrykacz. Dodajcie do tablicy nowy ślad zdobyty dzięki rozmowie z Estevez.
  2. W oknie Profilowanie wybierzcie Tora i nowo dostępny temat Uratować Wake'a (powyższy obrazek). Saga dojdzie do konkluzji, że może użyć Pstrykacza bez udziału Wake'a.
6 - Alan Wake 2: Jak wymyślić nowy plan w Return 6? - Alan Wake 2 - poradnik do gry
  1. Raz jeszcze wywołajcie tablicę dochodzeniową i dodajcie ślad z profilowania Tora. Saga powinna dojść do konkluzji, że użyje Pstrykacza do zmiany rzeczywistości i sprowadzenia Wake'a (powyższy obrazek).

Cel misji Zdradź swój plan Caseyowi i Estevez

7 - Alan Wake 2: Jak wymyślić nowy plan w Return 6? - Alan Wake 2 - poradnik do gry
8 - Alan Wake 2: Jak wymyślić nowy plan w Return 6? - Alan Wake 2 - poradnik do gry
  1. Główny cel misji powinien teraz zaktualizować się i pozycje Pstrykacz nadal przydatny oraz Jak uratować Wake'a? powinny mieć na drzewku sprawy zielony kolor (tropy te zostały ukończone).
  2. Możecie udać się do Estevez i przedstawić jej plan działania. Akcja ta zainicjujej tzw. punkt bez powrotu dla kampanii fabularnej Sagi. Jego znaczenie opisaliśmy na osobnej stronie FAQ Czy jest punkt bez powrotu?.