Death Stranding - poradnik do gry

Death Stranding - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Rozdział 12 - Bridges Death Stranding poradnik, solucja

Dwunasty rozdział gry Death Stranding rozpocznie się po wykonaniu 67 zadania dostępnego w grze - Escape the Battlefield / Ucieknij z pola bitwy. Na tej stronie naszego poradnika do gry Death Stranding zajmiemy się wszystkimi misjami dostępnymi w dwunastym rozdziale gry. Dodatkowo zdobędziesz również informacje na temat przeciwników, z którymi stoczysz walki w tym rozdziale gry.

[Zlecenie nr 68] Dostawa kryptobiotów - oddział izolacji Węzła Stołecznego

Gdzie rozpoczyna się misja: Węzeł Portowy.

Nagrody: brak.

Twoim zadaniem jest przedostanie się do Węzła Stołecznego i złożenie swojej paczki - Rozdział 12 - Bridges - Death Stranding - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest przedostanie się do Węzła Stołecznego i złożenie swojej paczki.

Na twojej drodze pojawi się jednak kilka przeciwników, którzy spróbują zepsuć Ci bezproblemowe przejście - Rozdział 12 - Bridges - Death Stranding - poradnik do gry

Na twojej drodze pojawi się jednak kilka przeciwników, którzy spróbują zepsuć Ci bezproblemowe przejście. Na początku zobaczysz BT na niebie. Zacznij się skradać, aby uniknąć ich ataków.

Twoim kolejnym przeciwnikiem będzie kałamarnica - Rozdział 12 - Bridges - Death Stranding - poradnik do gry

Twoim kolejnym przeciwnikiem będzie kałamarnica. Najłatwiej pokonać ją za pomocą Hematic Grenade.

Pamiętaj, że twoja przesyłka będzie psuła się pod wpływem opadów - Rozdział 12 - Bridges - Death Stranding - poradnik do gry

Pamiętaj, że twoja przesyłka będzie psuła się pod wpływem opadów. Najlepiej będzie jeśli gdzieś się zatrzymasz i naprawisz ją za pomocą Container Repair Spray.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naprawianiu przesyłek zajrzyj na stronę Jak naprawić uszkodzony ładunek, w naszym dziale FAQ.

Kontynuując podróż trafisz na ostatecznego przeciwnika - Rozdział 12 - Bridges - Death Stranding - poradnik do gry

Kontynuując podróż trafisz na ostatecznego przeciwnika. Ryba jest ogromna i dość szybka. Idealną bronią do walki z nim będą Hematic Grenade, Remote-Detonation Grenade Launcher i Anti-BT Handgun.

Chociaż jest to ostateczny przeciwnik, którego musisz pokonać w grze nie jest on ciężki - Rozdział 12 - Bridges - Death Stranding - poradnik do gry

Chociaż jest to ostateczny przeciwnik, którego musisz pokonać w grze nie jest on ciężki. Kilkanaście celnych ciosów wystarczy, aby pozbyć się ryby raz na zawsze.

Gdy odniesiesz paczkę na miejsce nie tylko ukończysz zlecenie, ale również rozpoczniesz 13 rozdział gry - Rozdział 12 - Bridges - Death Stranding - poradnik do gry

Gdy odniesiesz paczkę na miejsce nie tylko ukończysz zlecenie, ale również rozpoczniesz 13 rozdział gry.