Death Stranding - poradnik do gry

Death Stranding - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Death Stranding: Rozdział 11 - Clifford Unger | Opis przejścia, solucja Death Stranding poradnik, solucja

Jedenasty rozdział gry Death Stranding rozpocznie się po dotarciu do Capital Knot City, po wykonaniu zadania 65. Rozdział ten jest bardzo krótki, polega jedynie na walce z Cliffordem Ungerem.

[Zlecenie nr 67] Ucieknij z pola bitwy

Gdzie rozpoczyna się misja: dotarcie do Capital Knot City.

Nagrody: brak.

W jedenastym rozdziale Death Stranding trafisz na trzeci (ostatnie) starcie z Cliffordem Ungerem - Death Stranding: Rozdział 11 - Clifford Unger | Opis przejścia, solucja - Death Stranding - poradnik do gry

W jedenastym rozdziale Death Stranding trafisz na trzeci (ostatnie) starcie z Cliffordem Ungerem.

Ponownie zacznij od dotarcia do Clifforda Ungera, tam rozpocznie się przerywnik filmowy - Death Stranding: Rozdział 11 - Clifford Unger | Opis przejścia, solucja - Death Stranding - poradnik do gry

Ponownie zacznij od dotarcia do Clifforda Ungera, tam rozpocznie się przerywnik filmowy. Twoim kolejnym zadaniem będzie odnalezienie przeciwnika i pokonanie go.

Pamiętaj, aby po drodze zbierać bronie i granaty - Death Stranding: Rozdział 11 - Clifford Unger | Opis przejścia, solucja - Death Stranding - poradnik do gry

Pamiętaj, aby po drodze zbierać bronie i granaty. W ten sposób ułatwisz sobie eliminację przeciwników, pojawiających się na twojej drodze.

Musisz podróżować po dżungli i szukać Ungera - Death Stranding: Rozdział 11 - Clifford Unger | Opis przejścia, solucja - Death Stranding - poradnik do gry

Musisz podróżować po dżungli i szukać Ungera. W zlokalizowaniu go będzie pomagała antenka. Kieruje Cię ona do przeciwnika, tak jak we wcześniejszych misjach tego typu.

Po odnalezieniu przeciwnika zaatakuj go i spróbuj pozbawić go całego paska życia - Death Stranding: Rozdział 11 - Clifford Unger | Opis przejścia, solucja - Death Stranding - poradnik do gry

Po odnalezieniu przeciwnika zaatakuj go i spróbuj pozbawić go całego paska życia. Unger jest jednak znacznie silniejszy, musisz więc przygotować się na dłuższe starcia, niż w poprzednich podejściach.

W okolicy znajdziesz kryptobioty , które umożliwią Ci odzyskanie sił życiowych.

Po tym jak dostatecznie osłabisz Ungera przemieści się w inne miejsce na mapie - Death Stranding: Rozdział 11 - Clifford Unger | Opis przejścia, solucja - Death Stranding - poradnik do gry

Po tym jak dostatecznie osłabisz Ungera przemieści się w inne miejsce na mapie. Musisz go w sumie pokonać cztery razy.

Po pokonaniu przeciwnika możesz się cieszyć, była to ostatnia walka z Ungerem w grze.

W rozdziale o walkach, dostępnych w grze Death Stranding, dokładnie opisaliśmy to starcie. Zajrzyj na stronę Clifford Unger - rozdział 11, aby poznać wszystkie szczegóły.