Death Stranding - poradnik do gry

Death Stranding - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Rozdział 9 - Higgs Death Stranding poradnik, solucja

Dziewiąty rozdział gry Death Stranding rozpocznie się po wykonaniu 62 zadania dostępnego w grze - Repair: Chiral Relay / Naprawa: Przekaźnik chiralny. Zanim podejdziesz do tej misji ukończ wszystkie zadania dostępne w tamtej części mapy.

Na tej stronie naszego poradnika do gry Death Stranding zajmiemy się wszystkimi misjami dostępnymi w dziewiątym rozdziale gry. Dodatkowo zdobędziesz również informacje na temat przeciwników, z którymi stoczysz walki w tym rozdziale gry.

[Zlecenie nr 63] Dostawa klucza aktywacyjnego do sieci - Węzeł Graniczny

Gdzie rozpoczyna się misja: Centrum dystrybucji na północ od Węzła Granicznego.

Nagrody: nowa lokacja, wyrzutnia rakiet.

1 - Rozdział 9 - Higgs - Death Stranding - poradnik do gry
Zadanie to nie należy do najprzyjemniejszych i najszybszych - Rozdział 9 - Higgs - Death Stranding - poradnik do gry

Zadanie to nie należy do najprzyjemniejszych i najszybszych. Musisz całą trasę pokonać powoli i po cichu skradając się, tak, aby nie zaatakowało Cie żadne ze zbliżających się BT. Jeśli choćby wyprostujesz swoją postać od razu zostaniesz zaatakowany.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...