Death Stranding - poradnik do gry

Death Stranding - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak wygląda multiplayer w Death Stranding? Death Stranding poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Death Stranding znajdziesz ogólne informacje na temat tego na jakich zasadach funkcjonuje multiplayer. Dowiesz się czy można spotykać się z innymi graczami oraz jakie formy interakcji są dostępne w grze.

Ponizej zamieściliśmy jedynie podstawowe informacje o multiplayerze. Więcej możesz znaleźć w osobnym rozdziale Multiplayer w naszym przewodniku po grze.

Multiplayer w Death Stranding nie działa na tradycyjnych zasadach, tzn - Jak wygląda multiplayer w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

Multiplayer w Death Stranding nie działa na tradycyjnych zasadach, tzn. nie spotyka się bezpośrednio innych graczy. Nie można także w ich towarzystwie eksplorować świata gry. Zamiast tego multiplayer w Death Stranding w dużym uproszczeniu polega na:

1) Zostawianiu komunikatów dla innych graczy - Komunikatami tymi są różnego rodzaju znaki, które mogą być widoczne zarówno na mapie świata, jak i w świecie gry - Jak wygląda multiplayer w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

1) Zostawianiu komunikatów dla innych graczy - Komunikatami tymi są różnego rodzaju znaki, które mogą być widoczne zarówno na mapie świata, jak i w świecie gry. Głównym zastosowaniem znaków jest umieszczanie wskazówek nawigacyjnych oraz ostrzeżeń o lokacjach, w których występują przeciwnicy. Mogą one być też jednak równie dobrze (celowo) mylące lub mieć żartobliwy charakter.

2) Przenikaniu się obiektów pomiędzy sesjami różnych graczy - Dotyczy to przede wszystkim drabin i lin pomocnych we wspinaczce, jak również różnego rodzaju skrzynek pocztowych, wież obserwacyjnych, generatorów, czy skrzyń z ładunkami porzuconych (celowo lub nie) przez innych graczy - Jak wygląda multiplayer w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

2) Przenikaniu się obiektów pomiędzy sesjami różnych graczy - Dotyczy to przede wszystkim drabin i lin pomocnych we wspinaczce, jak również różnego rodzaju skrzynek pocztowych, wież obserwacyjnych, generatorów, czy skrzyń z ładunkami porzuconych (celowo lub nie) przez innych graczy. Część z tych obiektów jest pomocna w eksploracji okolicy, część możesz zabrać ze sobą.

3) Lajkowaniu działalności innych graczy - Każdy odnaleziony ślad obecności innego gracza możesz nagrodzić lajkiem, tzn - Jak wygląda multiplayer w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

3) Lajkowaniu działalności innych graczy - Każdy odnaleziony ślad obecności innego gracza możesz nagrodzić "lajkiem", tzn. łapką w górę. Znaczenie tego typu akcji dokładnie opisaliśmy na osobnej stronie Do czego służą lajki?.

4) Wysyłaniu próśb o pomoc do innych graczy - Prośby te mogą dotyczyć np - Jak wygląda multiplayer w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

4) Wysyłaniu próśb o pomoc do innych graczy - Prośby te mogą dotyczyć np. dokończenia kontraktu czy pozyskania jakiegoś przedmiotu, który jest ci w danym momencie potrzebny.

5) Zostawianiu prezentów dla innych graczy - Przedmioty te możesz umieszczać we wspólnej skrzynce (Share Locker) po to żeby zostały odebrane przez kogoś innego - Jak wygląda multiplayer w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

5) Zostawianiu prezentów dla innych graczy - Przedmioty te możesz umieszczać we wspólnej skrzynce (Share Locker) po to żeby zostały odebrane przez kogoś innego. Mogą to być np. rzeczy, których w ogóle nie potrzebujesz lub które masz w nadmiarze.

6) Budowaniu połączeń (Bridge Links) z innymi graczami - Proces ten przebiega w dużym stopniu w sposób zautomatyzowany - Jak wygląda multiplayer w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

6) Budowaniu połączeń (Bridge Links) z innymi graczami - Proces ten przebiega w dużym stopniu w sposób zautomatyzowany. Im większa liczba interakcja pomiędzy twoją sesją, a sesją innego gracza, tym bardziej zacieśni się wasza więź. Skutkuje to przede wszystkim pojawianiem się większej ilości twoich przedmiotów oraz śladów obecności na koncie drugiego gracza, z którym nawiązałeś lepsze połączenie. Pojawia się też możliwość wybierania innych graczy do zawierania umów splotu (Strand Contracts). Połączenia Bridge Links dokładniej opisaliśmy w rozdziale FAQ naszego poradnika.

Każda z wymienionych powyżej form interakcji działa w obie strony, tzn. inni gracze mogą reagować na twoją aktywność jeśli twoje ślady czy obiekty pojawiają się w ich grze. Możesz więc otrzymywać od nich lajki, przedmioty, o które poprosiłeś, czy mogą pomagać ci w zaliczaniu kontraktów.