Weedcraft Inc - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Weedcraft Inc - poradnik do gry

Weedcraft Inc - poradnik do gry

Zielono mi! Poradnik do Weedcraft Inc to zbiór najlepszych porad i wskazówek do tej oryginalnej strategii ekonomicznej. Dowiesz się tutaj, jak szybko rozwinąć swój mały biznes, czym się różnią poszczególne gatunki marihuany oraz jak zarządzać swoimi budynkami.

Czas rozpocząć przygodę z przemysłem narkotykowym. Poniższy poradnik do Weedcraft Inc stanowi kompletny zbiór informacji związanych z tą niecodzienną strategią. Stąd dowiesz się jak stworzyć efektywną sieć dystrybucji marihuany oraz zapoznasz się ze wszystkimi aspektami związanymi z prowadzeniem własnej firmy. W solucji znajdziesz dwa segmenty. Pierwszy z nich opisuje podstawowe mechaniki rozgrywki takie jak hodowla roślin czy zarządzanie pracownikami. Drugi zawiera natomiast odpowiedzi na pytania, które mogą pojawić się w czasie rozgrywki.

Krótko o Weedcraft Inc.

Weedcraft Inc to dość niecodzienna strategia ekonomiczna. Zostajesz w niej osadzony w roli aspirującego handlarza marihuaną. Celem rozgrywki jest zbudowanie własnego imperium, które rozciągać się będzie na kilka miast. Produkcja dba o jak najdokładniejsze przedstawienie całego cyklu - od zasadzenia krzaku do sprzedaży produktu końcowego.

Hodowla marihuany stanowi główną oś rozgrywki. - Weedcraft Inc - poradnik do gry
Hodowla marihuany stanowi główną oś rozgrywki.

Gracz musi nadzorować rozwój i jakość upraw, walczyć z konkurencją oraz dystrybuować towar. Dodatkowo należy stale unikać policji. Jak przystało na strategie ekonomiczne, należy to robić tak, by interes był jak najbardziej rentowny.

Podstawy

W tym dziale poradnika znajdziesz wszystkie podstawowe informacje związane z Weedcraft Inc. Znajdziesz tutaj omówienie podstawowych mechanik jakie zaimplementowane zostały w produkcji. W tym dziale znajdziesz także porady na start, które ułatwią ci rozpoczęcie przygody z hodowlą marihuany.

  1. Pracownicy
  2. Hodowla
  3. Miasta
  4. Wpływy
  5. Policja

Pytania i odpowiedzi

Ten dział poświęcony został pytaniom, które mogą pojawić się w czasie rozgrywki w Weedcraft Inc. Pomoże on rozwiać wątpliwości związane z elementami rozgrywki, które nie zostały zawarte w dziale Podstawy.

  1. Jak szybko zarobić?
  2. Czym są zlecenia?
  3. Jak działa przemyt?
  4. Jak sprzedawać towar?
  5. Jakie odmiany marihuany uprawiać?

Ile scenariuszy jest w Weedcraft Inc?

W produkcji zaimplementowane zostały dwa scenariusze. Oba różnią się od siebie poziomem trudności oraz początkowymi zasobami. Misja Ziarnko do ziarnka stanowi bardzie rolę samouczka i wprowadzi cię stopniowo w mechaniki rozgrywki.

Czy biznes może być legalny?

Tak. W grze znajdują się trzy typy miast. Pierwsze z nich mają zdelegalizowaną sprzedaż. Nie ma tam możliwości legalnej dystrybucji. Kolejne mają miasta posiadają licencję medyczną. W nich oprócz nielegalne dystrybucji możesz także zakupić licencję. Uprawnia cię ona do sprzedaży towaru uprawnionym grupom jak np. chorzy na raka. Ostatni typ miasta mają status rekreacyjny. Tam po zakupieniu licencji możesz sprzedawać towar wszystkim, którzy ukończyli 21 lat.

Czy w grze można używać kodów?

W Weedcraft Inc nie ma zaimplementowanych kodów, które ułatwiłyby rozgrywkę. Dostępne jedynie są zewnętrzne trainery, które znaleźć można i Internecie. Większość z nich daje dostęp do nielimitowanych funduszy i towaru, natychmiastowego wzrostu czy legendarnej jakości.

Wymagania sprzętowe

Weedcraft Inc jest produkcją, która do działania na minimalnych ustawieniach nie wymaga komputera o wysokiej specyfikacji. Poniżej znajdziesz parametry jakie musisz spełnić, by uruchomić grę.

Minimalne wymagania

  1. System operacyjny: Windows 7/8/8.1/10 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i3-4160, AMD Athlon II X4 645 AM3
  3. Karta grafiki: Radeon R7 260X z 2 GB VRAM, GeForce GTX 460 z 1 GB VRAM
  4. Pamięć RAM: 4 GB
  5. Miejsce na dysku: 6 GB

Informacje o Weedcraft Inc - poradnik do gry

Autor : Agnieszka aadamus Adamus

Ostatnia aktualizacja : 11 kwietnia 2019

Weedcraft Inc - screen - 2019-06-04 - 398105Weedcraft Inc - screen - 2019-06-04 - 398104Weedcraft Inc - screen - 2019-06-04 - 398103Weedcraft Inc - screen - 2019-06-04 - 398102Weedcraft Inc - screen - 2019-06-04 - 398101Weedcraft Inc - screen - 2019-06-04 - 398100Weedcraft Inc - screen - 2019-06-04 - 398099Weedcraft Inc - screen - 2019-06-04 - 398098Weedcraft Inc - screen - 2019-06-04 - 398097

04.05.2019 14:29
maniek358257
2
Junior

Słaby ten poradnik, nic przydatnego. Przeszedłem pierwszy scenariusz i mam kilka porad:
1. jak pracownik awansuje i chce więcej hajsu to suwak z pieniędzmi idealnie na środku zawsze działa
2. jak już odblokujesz badania nowych rodzajów zioła to sprawdź w tym spisie ludności jakie cechy najbardziej lubią i zrób taki rodzaj zioła z tych wszystkich cech
3. warto robić te zadania od różnych ludzi bo dobrze płacą i odblokowują przydatne perki
4. na początku warto gadać z całą konkurencją, wbić friendly i wtedy poprosić o nowy rodzaj zioła za darmo
5. mega opłaca się mieć licencję w każdym domu w którym masz produkcje zioła, nie musisz wtedy mieć żadnej przykrywki(np. pizzeri), dzięki temu dodatkowy pokój na hodowle i nie trzeba mieć tych wywiewaczy smrodu co daje +1 roślinke
6. zawsze warto nie wydawać całej kasy, żeby mieć coś w razie wjazdu policji na przekupienie itp.
Chyba wszystko najważniejsze, a i najważniejsze
- nie spieszyć się z wykonywaniem głównego zadania od brata, to najszybsza droga to bankructwa, zawsze warto na bieżąco ulepszać swoje hodowle wbić trochę hajsu i dopiero zrobić główne zadanie. Skończyłem mając 2mln, w każdym mieście miałem po 2 budynki z największą ilością pokoi tylko na hodowle i 3-4 miejsca do handlu