Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Days Gone - poradnik do gry

Days Gone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Days Gone - Autostrada 97 - Ważne lokacje
Days Gone - Autostrada 97 - Ważne lokacje
Tunel. To jedna z dróg łączących regiony Autostrada 97 i Crater Lake.
Szkoła Chemult Community College. Kampus jest początkowo niedostępny. Okazja do odblokowania tej lokacji pojawia się podczas zaliczania misji fabularnej "Było ich strasznie dużo". Na terenie kampusu będzie później przebywać horda świrsów.
Punkt badawczy NERO. Nie możesz tam dopłynąć, bo Deacon utonie. Zamiast tego użyj motocykla i wykonaj dwa skoki nad wodą. Dotrzesz dzięki temu do mobilnej bazy.
Obóz wypadowy w Aspen Butte. Możesz odblokować przepis na wybuchowy bełt.
Posterunek NERO w Chemult Community College. Możesz go zbadać dopiero po odblokowaniu dostępu do kampusu (misja fabularna "Było ich strasznie dużo").
Punkt badawczy NERO. Musisz wejść ze wschodu do małej jaskini.
Strefa lęgowa przy torach nad Cascade Lakes.
Punkt badawczy NERO. Musisz wejść do jaskini. Uwaga na hordę, która może w niej przebywać.
Strefa lęgowa w kampusie CCC. Możesz do niej dotrzeć dopiero po odblokowaniu dostępu do kampusu (misja fabularna "Było ich strasznie dużo").
Posterunek NERO przy Pillette Bridge.
Obóz wypadowy w Bare Bay.
Punkt badawczy NERO. Znajduje się on pod zniszczonym mostem.
Powiększ mapę

Days Gone: Autostrada 97 - mapa, ważne lokacje Days Gone poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 2 kwietnia 2021

Inne ważne obszary

1Tunel. To jedna z dróg łączących regiony Autostrada 97 i Crater Lake.

2Szkoła Chemult Community College. Kampus jest początkowo niedostępny. Okazja do odblokowania tej lokacji pojawia się podczas zaliczania misji fabularnej "Było ich strasznie dużo". Na terenie kampusu będzie później przebywać horda świrsów.

Najważniejsze lokacje na mapie

1Punkt badawczy NERO. Nie możesz tam dopłynąć, bo Deacon utonie. Zamiast tego użyj motocykla i wykonaj dwa skoki nad wodą. Dotrzesz dzięki temu do mobilnej bazy.

2Obóz wypadowy w Aspen Butte. Możesz odblokować przepis na wybuchowy bełt.

3Posterunek NERO w Chemult Community College. Możesz go zbadać dopiero po odblokowaniu dostępu do kampusu (misja fabularna "Było ich strasznie dużo").

4Punkt badawczy NERO. Musisz wejść ze wschodu do małej jaskini.

5Strefa lęgowa przy torach nad Cascade Lakes.

6Punkt badawczy NERO. Musisz wejść do jaskini. Uwaga na hordę, która może w niej przebywać.

7Strefa lęgowa w kampusie CCC. Możesz do niej dotrzeć dopiero po odblokowaniu dostępu do kampusu (misja fabularna "Było ich strasznie dużo").

8Posterunek NERO przy Pillette Bridge.

9Obóz wypadowy w Bare Bay.

10Punkt badawczy NERO. Znajduje się on pod zniszczonym mostem.

Na tej stronie atlasu świata do Days Gone znajduje się zestawienie wszystkich ważnych lokacji w regionie Autostrada 97 (Highway 97). Polecamy zwrócić szczególną uwagę na lokacje oznaczone przez nas niebieskimi kropkami. Odwiedzanie ich może pozwolić ci na zdobywanie dużych ilości XP, kredytów czy punktów zaufania.

Jak odblokować dostęp do Autostrady 97?

Region Autostrada 97 odblokowywany jest równolegle z regionem Crater Lake - Days Gone: Autostrada 97 - mapa, ważne lokacje - Days Gone - poradnik do gry

Region Autostrada 97 odblokowywany jest równolegle z regionem Crater Lake. Dla przypomnienia Deacon dociera do południowej części mapy świata po tym jak postanawia odnaleźć Sarę i po tym jak w odnalezieniu drogi na południe pomoże mu Żelazny Mike. Wyprawa na południe ma miejsce w ramach zaliczania misji fabularnej Znów jak Nomada (Riding NOMAD Again). Więcej informacji o dotarciu do dwóch południowych obszarów świata znajdziesz na osobnej stronie Jak odblokować wszystkie regiony mapy?.

Informacje o ważnych lokacjach w regionie Autostrada 97

W trakcie pobytu w regionie Autostrada 97 możesz odwiedzić:

  1. 2 posterunki NERO (NERO Checkpoint)
  2. 4 punkty badawcze NERO (NERO Research Site)
  3. 2 obozy wypadowe (Ambush Camp)
  4. 2 strefy lęgowe (Infestation)

Dodatkowo możesz zajmować się podpalaniem gniazd kruków. Są one rozmieszczone w różnych częściach regionu i gra zaznacza je na mapie.

Poniżej zamieściliśmy dokładniejsze informacje na temat najważniejszych lokacji z regionu Autostrada 97.

Szkoła Chemult Community College

Chemult Community College to największa opcjonalna lokacja w regionie Autostrada 97 - Days Gone: Autostrada 97 - mapa, ważne lokacje - Days Gone - poradnik do gry

Chemult Community College to największa opcjonalna lokacja w regionie Autostrada 97. Na teren szkoły nie możesz niestety początkowo wejść ani wjechać, gdyż cały kampus jest szczelnie zamknięty. Musisz zaczekać aż dostatecznie awansujesz w grze i aż otrzymasz misję fabularną Było ich strasznie dużo (So Many of Them). Zadanie to zakłada odwiedzenie kampusu w poszukiwaniu ważnego sprzętu i dopiero od momentu jego przejścia dostęp do szkoły będzie możliwy także w trakcie swobodnej gry.

Warto zaznaczyć, że na terenie kampusu znajdują się też strefa lęgowa i posterunek NERO. Dodatkowo w dalszej fazie kampanii w okolicy tej pojawi się horda świrusów, tak więc wskazana jest duża ostrożność.

Punkt badawczy NERO (punkt 1)

//film_do_dodania: Days Gone - How to reach the Research Site near Chemult College?

Punkt badawczy znajduje się na wschodnim brzegu za wodą - Days Gone: Autostrada 97 - mapa, ważne lokacje - Days Gone - poradnik do gry

Punkt badawczy znajduje się na wschodnim brzegu za wodą. Jest to obszar na południowy-wschód od szkoły Chemult Community College. Nie próbuj tam dopłynąć, gdyż Deacon utonie zanim dotrze na przeciwległy brzeg. Rozwiązaniem tego problemu jest skorzystanie z motocykla. Ustaw się maszyną na drodze na północny-zachód od punktu badawczego. Wyrusz na południe i najedź z załączonym nitro na pokazaną na obrazku skocznię. Pozwoli ci przeskoczyć nad wodą i wylądować na pierwszej wyspie.

To nie wszystko, bo musisz też wykonać drugi skok - Days Gone: Autostrada 97 - mapa, ważne lokacje - Days Gone - poradnik do gry

To nie wszystko, bo musisz też wykonać drugi skok. Możesz tego dokonać bez zatrzymywania się lub zawrócić na pierwszej wyspie żeby nabrać rozpędu. Po wykonaniu drugiego skoku z łatwością dotrzesz już do wraku śmigłowca i mobilnej bazy NERO.