Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Days Gone - poradnik do gry

Days Gone - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia Days Gone poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Days Gone znajdziesz opis misji: Jedynym, jakiego ma; Mam coś do zrobienia; Chciałeś się zapić na śmierć; Chodzi o łapę Boozera / Czy to był dobry pomysł?; Wykręciłeś mi rękę; Mogłeś zrobić więcej / I tak nie mam wyboru; Coś, żeby uleczyć duszę / Jak sobie chcesz; Nigdy nie przestaną; Znów jak nomada.

Ostatnia aktualizacja: 2 kwietnia 2021

Wątek Przeżycie to nie życie skupia się na relacjach Deacona i Boozera, gdy ten dochodzi do siebie po utracie ręki. Jest to przez pewien czas jedyny i główny wątek fabularny w Days Gone, lecz zarazem bardzo krótki. Poniżej znajdziesz opis wszystkich zadań w tym fragmencie historii.

Jedynym, jakiego ma

Jest to pierwsza misja nowego wątku fabularnego - Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia - Days Gone - poradnik do gry
Jest to pierwsza misja nowego wątku fabularnego

Po ukończeniu misji Droga pod kołami (To mój brat) odezwie się do ciebie Abby i poprosi, by ją odwiedził w obozie w Lost Lake.

Mam coś do zrobienia

Udaj się na farmę w Lost Lake, możesz użyć Szybkiej podróży, i pogadaj z Boozerem.

Chciałeś się zapić na śmierć

Szybka misja, polegająca na odnalezieniu Boozera w barze. Rozpoczniesz ją automatycznie po zakończeniu Pieprzony ekspert od świrusów (Zarobić na chleb) i wycieczce ze Skizzo w kopalni.

Najpierw jedź na farmę, potem do pobliskich budynków gospodarczych - Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia - Days Gone - poradnik do gry

Najpierw jedź na farmę, potem do pobliskich budynków gospodarczych. Wejdź do domu i zbadaj butelkę whisky przy telewizorze; teraz wyjdziesz z domu, gdzie czeka cię walka ze Świrusami. Kolejny ślad Boozera znajdziesz na moście.

Podążaj za śladami Boozera - Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia - Days Gone - poradnik do gry
Podążaj za śladami Boozera

Na drugiej farmie znajdziesz kolejny ślad z rozbitych butelek. Kolejny ślad odnajdziesz na piętrze, na łóżku. Udaj się finalnie na granicę Lost Lake i Cascade, by odnaleźć ostatnie ślady i odnaleźć Boozera. Uciekajcie na motocyklu, by wróć do obozu Żelaznego Mike'a.

Chodzi o łapę Boozera / Czy to był dobry pomysł?

Rikki skontaktuje się z tobą radiowo po misji Pieprzony ekspert od świrusów (Zarobić na chleb). Wspólnie pomożecie przygotować ciekawszą protezę dla Boozera - twoim zadaniem będzie odnaleźć części. Musisz poczekać, aż po jakimś czasie skontaktuje się z tobą Mike i przekaże ci "listę zakupów".

Przynieś Rikki potrzebne części; pierwszy przedmiot znajdziesz w nieukończonym budynku - Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia - Days Gone - poradnik do gry
Przynieś Rikki potrzebne części; pierwszy przedmiot znajdziesz w nieukończonym budynku

Udaj się do miasteczka na północy w Belknap. Najpierw przeszukaj nieukończony dom, w którym czeka na ciebie kilku świrusów. Potem przejdź dalej, w stronę stacji benzynowej - tu czekają na ciebie Łupieżcy (w tym snajper).

Wejdź do sklepiku i zbadaj trop przy lodówce i wyjdź na zewnątrz podążając za tropem, do trupa opartego o sąsiedni budynek - Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia - Days Gone - poradnik do gry

Wejdź do sklepiku i zbadaj trop przy lodówce i wyjdź na zewnątrz podążając za tropem, do trupa opartego o sąsiedni budynek. Na koniec potrzebujesz zebrać 10 sztuk Złomu - poszukuj go pod maskami samochodów. Teraz możesz wrócić do Rikki. Gdy tylko opuścisz obóz, Rikki da ci znać, że proteza jest gotowa i zadanie zakończy się

Wykręciłeś mi rękę

Misja rozpocznie się zaraz po Chodzi o łapę Boozera - Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia - Days Gone - poradnik do gry

Misja rozpocznie się zaraz po Chodzi o łapę Boozera. Jest to kolejna misja ze śmigłowcem dla O'Briena. Tym razem nie musisz jednak montować urządzenia w śmigłowcu, a od razu zakradnij się na jego przód i podsłuchuj rozmowy z krzewów. Potem przejdź za żółtym autobusem bliżej domku do którego weszli naukowcy. Uciekając przejdź dalej za dom i szerokim łukiem otocz żołnierzy NERO.

  1. Ponadto odblokujesz nagranie (sekret): Notatka terenowa badacza - 2102

Mogłeś zrobić więcej / I tak nie mam wyboru

Od razu po podsłuchaniu rozmów naukowców, wsiądź na motocykl z Boozerem i jedź do kolejnego celu. Tam spotkasz się z O'Brienem i wyjaśnisz kwestię Sarah. Wróć do motocykla i podążaj śladem trupów do pobliskiej wioski, by odnaleźć Boozera.

Wyeliminuj wieczystych i oczyść wioskę wraz z Boozerem - Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia - Days Gone - poradnik do gry
Wyeliminuj wieczystych i oczyść wioskę wraz z Boozerem

W wiosce musisz wyeliminować kilku Wieczystych - nie będzie to problem, szczególnie mając Boozera przy sobie. Na koniec odwieziesz go na farmę. Przeskakujesz teraz ponownie do misji wątku Pamiętam.

Coś, żeby uleczyć duszę / Jak sobie chcesz

Zadanie to rozpoczniesz natychmiast po zakończeniu Bez początku ani końca (Pamiętam). Porozmawiaj z Addy w ambulatorium. W tej przyjemnej misji załatwisz Boozerowi pieska. Po rozmowie opuść jednak na chwilę obóz, by otrzymać dalsze instrukcje od Addy.

Skieruj się do szopy przy drodze - Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia - Days Gone - poradnik do gry
Skieruj się do szopy przy drodze

Po wyjeździe z obozu niebawem Addy skontaktuje się z tobą. Udaj się do obszaru na wschodzie. Pieska znajdziesz w szopie od północnej strony po pozbyciu się kilku pobliskich zombie. W tym miejscu misja zakończy się i odblokujesz nową serię wątków: Zapewnij im ochronę.

Piesek dla Boozera - Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia - Days Gone - poradnik do gry
Piesek dla Boozera

Nigdy nie przestaną

Pasek w górnej części ekranu tym razem pokazuje wytrzymałość sojuszników - Days Gone: Przeżycie to nie życie - solucja, opis przejścia - Days Gone - poradnik do gry
Pasek w górnej części ekranu tym razem pokazuje wytrzymałość sojuszników

Gdy dotrzesz do motocykla, rozpocznie się ucieczka przed Wieczystymi na motorach wraz z sojusznikami: nie pozwól im zginąć. Strzelaj z motocykla do wrogów, a jeśli masz mało amunicji, staraj się ich taranować. Później odbij obóz. Pilnuj stanu amunicji - gdy zacznie jej brakować, rozważ zabranie powalonym Wieczystym ich broni.

Po uwolnieniu zakładników, udaj się do ambulatorium. Uważaj na Wieczystych, którzy lubią się podpalać i biec na ciebie oraz opancerzonego czającego się za jednym z budynków. Pamiętaj, że nie musisz walczyć z każdym napotkanym przeciwnikiem - możesz się przekraść niezauważenie. Po tej misji odblokujesz przepisy na Bombę rurową (Pipe Bomb) oraz bronie do walki wręcz Wieczystych. Po tym zadaniu odblokujesz kolejną masę zadań dodatkowych i wątku głównego.

Znów jak nomada

Po spotkaniu z O'Brienem w misji Więc po co ja tutaj?, w tej misji wyruszysz do nowego obszaru w Days Gone.

Uwaga: to gdy rozpoczniesz i ukończysz to zadanie wraz z kilkoma następującymi po nim w jednej serii, nie będziesz miał ponownego dostępu do regionu Lost Lake i poprzednich, aż do ostatnich etapów rozgrywki. Dlatego przed rozpoczęciem misji wykonaj wszystkie misje poboczne w regionach.

Udaj się z Żelaznym Mikem do nowego obszaru Crater Lake. Warto przed wyprawą przygotować się - zakupić niezbędne bronie i amunicje, poprawić motocykl. Nie będziesz miał przez długi czas dostępu do tego obozu, więc warto wykorzystać jak najwięcej kredytów. Kolejna misja to Mayday! Mayday! wątku Pamiętam.